Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Neusoperatie

Atlas_Gebergte
14-08-2007, 15:20

Hoi Dames, Binnenkort moet ik een operatie ondergaan, het gaat om de neusvliesjes van de binnenkant van me neus, die worden verwijderd/verbrand?, doordat ik heel kortademig en niet door me neus kan adem halen (dit al meer dan 4 jaar), moet ik die operatie over 2 weken ondergaan, ik zie er heel erg tegenop, vooral de pijn ect, ik weet niet wat me te wachten staat, heb pas 20 aug een afspraak in het ziekenhuis, en daar kan ik dus al me vragen stellen. Alleen ik wou van de dames die ervaring mee hebben horen hoe het in zijn werk gaat ect (ik weet wel dat ik straks 2 dagen opgenomen word). Alvast bedankt .

noona
14-08-2007, 15:23
Bij mijn schoonvader is het gebeurt en die had er een dag last van, mijn zoontje heb ik ze ok bij laten verwijdere samen met de keelamandelen. Hij kon ook heeel moeilijk ademen

noonah
14-08-2007, 15:32
mijn moeder precies hetzelfde, alleen is hara neus wel veranderd een beetje ze heeft opeens neusvleugeltjes heel schattig eerst hadden we precies dezelfde neus, deed wel erg pijn ze liep oojk met die tampons in haar neus dat was pijnlijk ze kon echt ff een paar daagjes niks

Atlas_Gebergte
14-08-2007, 15:40
ik ben echt als de dood voor de pijn, zit namelijk als een berg tegen de operatie op, soms zit ik eraan te denken om de operatie-datum af te zeggen.

noonah
14-08-2007, 15:42

ik ben echt als de dood voor de pijn, zit namelijk als een berg tegen de operatie op, soms zit ik eraan te denken om de operatie-datum af te zeggen. kijk als het helpt zou ik het gewoon doen , bij mijnmoeder heeft het niet geholpen dat was wel jammer , ze komt nog steeds ademtekort en snurkt heel erg tijdens haar slaap :jammer:

Atlas_Gebergte
14-08-2007, 15:46
kijk als het helpt zou ik het gewoon doen , bij mijnmoeder heeft het niet geholpen dat was wel jammer , ze komt nog steeds ademtekort en snurkt heel erg tijdens haar slaap :jammer: Ja ze zeggen dat het zal helpen, maar ik hoorde van meerdere mensen dat het bij hun niet geholpen heeft:( , en daarbij wat mag je wel en niet na de operatie?

noonah
14-08-2007, 15:58
Ja ze zeggen dat het zal helpen, maar ik hoorde van meerdere mensen dat het bij hun niet geholpen heeft:( , en daarbij wat mag je wel en niet na de operatie? ow dat laatste weet ik eigenlijk niet

Moslima_Hanane
14-08-2007, 16:02
Ik heb het zelf ook gehad toen ik een jaar of 5 was en volgens mn moeder had ik er geen last van na de operatie. EL gair inchalah en allah sefik:kus: