Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zouden jullie doen......

Pagina's : [1] 2

laatje83
12-08-2002, 16:58

Mijn vriend is pas van zijn vakantie gekomen. Ik heb in zijn auto een creditcard gevonden,maar hij is niet de pashouder, de pashouder is een hollande persoon. Ik ben hier enorm van geschrokken, en ik vertrouw hem niet meer. Wat zouden jullie doen ........

saidaaatje
12-08-2002, 17:13
hmmm is die persoon een meid of een jongen??ik zou hem meteen ermee confronteren dan weet je pas wat er aan de hand is

laatje83
12-08-2002, 17:19
Ik weet alleen dat hij hem wel heeft gebruikt in marokko. Hij heeft hem van iemand gehad. Dat is wat hij me heeft verteld..

Enna_Hiya
12-08-2002, 17:22
Vraag aan hem straight to the point of het een gestolen kaart is. Als hij ontkennend antwoord, vraag hem dan van wie hij het heeft gekregen en waarom.

MueZli
12-08-2002, 17:25

Origineel gepost door laatje83 Mijn vriend is pas van zijn vakantie gekomen. Ik heb in zijn auto een creditcard gevonden,maar hij is niet de pashouder, de pashouder is een hollande persoon. Ik ben hier enorm van geschrokken, en ik vertrouw hem niet meer. Wat zouden jullie doen ........ Aangeven bij de politie. Lesje: Nooit meer met verkeerd luitjes omgaan. Grtjes M

Junkie
12-08-2002, 17:28
Origineel gepost door laatje83 Ik weet alleen dat hij hem wel heeft gebruikt in marokko. Hij heeft hem van iemand gehad. Dat is wat hij me heeft verteld.. Heeft hij er ook bij verteld van wie? Heel nuchter gezegd zou ik naar de politie gaan en informeren of degene met die naam op de pas aangifte van diefstal of vermissing heeft gedaan. Maar toegegeven, zoiets doe je niet zo snel. Pfffft, wat een dilemma. Ik ben even blij dat ik jou niet ben maar Junkie. 'k Wens je veel sterkte.

laatje83
12-08-2002, 17:30
Ik ga al een hele lange tijd met hem om, en nog nooit heb ik iets verkeerds bij deze jongen ontdenkt. En hem aangeven bij de politie dat gaat wel een beetje te ver. De creditcard heeft hij overgekocht, en heeft verteld dat het wel een gestolen creditcard is.

Enna_Hiya
12-08-2002, 17:31
Origineel gepost door laatje83 Ik ga al een hele lange tijd met hem om, en nog nooit heb ik iets verkeerds bij deze jongen ontdenkt. En hem aangeven bij de politie dat gaat wel een beetje te ver. De creditcard heeft hij overgekocht, en heeft verteld dat het wel een gestolen creditcard is. Uitmaken!!!! Iemand die niet op een eerlijke manier aan zijn geld komt hoef ik niet!

laatje83
12-08-2002, 17:31
Dank je wel JunkieXL!!!!!

MueZli
12-08-2002, 17:32
Origineel gepost door laatje83 Ik ga al een hele lange tijd met hem om, en nog nooit heb ik iets verkeerds bij deze jongen ontdenkt. En hem aangeven bij de politie dat gaat wel een beetje te ver. De creditcard heeft hij overgekocht, en heeft verteld dat het wel een gestolen creditcard is. Dan is het mischien beter dat je van hem eist, de credit card in te leveren bij de politie, want ik neem dat kaart overkopen, betekent geld opnemen van bankrekening van de rechtmatige eigenaar? Als dat zo is, is dat diefstal.

laatje83
12-08-2002, 18:01
Ik heb hem net door de telefoon gevraagd of hij de kaart bij mij in wil inleveren, maar hij weigert dat te doen.

Enna_Hiya
12-08-2002, 18:04
Origineel gepost door laatje83 Ik heb hem net door de telefoon gevraagd of hij de kaart bij mij in wil inleveren, maar hij weigert dat te doen. Uitmaken. Wat voor toekomst zie jij nou met een crimineel? Een dief en heler worden hetzelfde gezien.

Teaser
12-08-2002, 18:04
mischien is het wel de creditcard van zijn hollandse vriendin of die van haar vader. Ik heb die ook altijd op zak, is toch niks mis mee

Junkie
12-08-2002, 18:15
Origineel gepost door Teaser mischien is het wel de creditcard van zijn hollandse vriendin of die van haar vader. Ik heb die ook altijd op zak, is toch niks mis mee Laatje is toch zijn vriendin???  :confused::confused:

laatje83
12-08-2002, 18:15

Enna-Hiya het is makkelijkerd gezegd door jou dan door mij. Ik ga al een hele lange tijd met hem en nog nooit heb ik iets verkeerds van hem ontdekt. Dit is de eerste keer. Ik vind het heel erg en ik weet niet wat ik moet doen. Hij zegt dat hij het weg gaat doen maar weigert het aan mij te geven zodat ik het kan inleveren.

Pagina's : [1] 2