Bekijk originele versie : Zieke meiden/vrouwen
Je hebt tegenwoordig zoveel meiden, die TE veel op uiterlijk gefocust zijn, en alsmaar op andere meiden letten, of er misschien een betere meid loopt (concurrentie), en dat gel.u.l over elkaar daar word ik kotsmisselijk van..En deze types hebben het meestal alleen over jongens, (alsof er niks beters op de wereld is). Mohiem geen leven..
P.S GEEN reacties van MANNEN please, ik wil alleen weten hoe andere meiden erover denken, en of deze meiden/vrouwen ook aan deze ziekte lijden..
nech_raRi
08-10-2003, 18:39
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT
en tot welk categorie hoor jij?
als een meisje die alleen op uiterlijk let volgens jou ziek is, dan vind ik een meisje die alleen op zieke meisjes let erger.
Zo is dat!
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT
en tot welk categorie hoor jij?
alsof jij nergens op let. ga een leven zoeken ga.
weet je wat we in sousia tegen iemand zeggen die een scheetje heeft gelaten? we zeggen tegen hem: ATTAN.
dus zeg ik ook tegen jou: ATTAN.
als een meisje die alleen op uiterlijk let volgens jou ziek is, dan vind ik een meisje die alleen op zieke meisjes let erger.
hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah aha
haahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahaha hah
sorry, ik vind af en toe mezelf best wel komisch hahahahaha
Nou zég..Ik lach me dood..Ten 1ste behoor JIJ niet tot de catogorie vrouwen, dus jouw reactie hoefde ik niet horen en ten 2de duuuuuuuhh dat ik NIET tot die catogorie behoor anders zou ik het niet plaatsen en ten 3de Ik behoor tot de catogorie 'mensen met leven'..
De reden dat ik dit plaats is; HET IS ME GEWOON OPGEVALLEN..
hidamida
08-10-2003, 18:50
Tazzzzzzzzzzzzzzzzzz!
Origineel gepost door hidamida
Tazzzzzzzzzzzzzzzzzz!
Tazzzz eiliek..Scheer je weg, deze topic is voor vrouwen bedoeld die:
-wekelijks naar de zonnebank gaan
-Altijd opgetut de deur uitgaan
-geldbesteding; KLEDING, Kleding en nog eens kleding
-wenkbrouwen meestal geepileerd
enz enz...
Oké VERZORGING is belangrijk, maar niet TE...
DonnaBella
08-10-2003, 19:02
Origineel gepost door Salaama
enz enz...
nou k vind dit heel normaal hoor
er bestaat zoiets als ijdelheid :rolleyes:
niet teveel op andere letten, leef en laat leven
:zwaai:
Origineel gepost door MidGet
kan kloppen
maar wat doe jij nu over die dames?
Roddelen, is het niet?
Nee hoor, ik heb het niet over één speciefiek iemand maar over een groep, Ik vind het best een maatschappelijk probleem..Ik vind het echt erg, dat SOMMIGE Marokkaanse meiden niet normaal met elkaar om kunnen gaan..
Als dit Roddelen is dan is iederen hier op het forum aan het roddelen :rolleyes:
Origineel gepost door DONNABELLA
niet teveel op andere letten, leef en laat leven
:zwaai:
Ik laat ook iedereen leven zoals hij/zij wil leven,,Maarre mag ik niet zeggen wat ik ervan vind??????
Jij noemt het ijdelheid,,Ik heb daar niks tegen, maar deze mensen moeten ook beseffen dat er andere dingen in het leven is dat ook belangrijk is, Het zou niet erg zijn als je bijvoorbeeld make-up loos de deur uit gaat of geld uit te geven aan het meubileer thuis dan alleen maar KLEDING..Ik kan SOMMIGE meiden die TE veel geld aan hun uiterlijk besteden, maar wonen in een huis dat er niet uit ziet,..dat vind ik raar..
enz enz...
Ik vraag me af wat jij hier mee te maken hebt???
Laat iedereen doen waar hij/zij zin in heeft....wat kan jou het schelen???
:rolleyes:
Jij hebt ook je vooroordelen over die meiden
is dat normaal?
Laat haar maar joh, dit is sowieso een waardeloze topic, maar kon het niet laten erop te reageren :D
Jij hebt ook je vooroordelen over die meiden
is dat normaal?
Het is geen vooroordeel het is een FEIT..en trouwens als je het er niet mee eens ben,,geef dan een GOEDE argument, je bent hier toch om te discusseren neem ik aan?????????
DonnaBella
08-10-2003, 19:21
Ik laat ook iedereen leven zoals hij/zij wil leven,,Maarre mag ik niet zeggen wat ik ervan vind??????
Jij noemt het ijdelheid,,Ik heb daar niks tegen, maar deze mensen moeten ook beseffen dat er andere dingen in het leven is dat ook belangrijk is, Het zou niet erg zijn als je bijvoorbeeld make-up loos de deur uit gaat of geld uit te geven aan het meubileer thuis dan alleen maar KLEDING..Ik kan SOMMIGE meiden die TE veel geld aan hun uiterlijk besteden, maar wonen in een huis dat er niet uit ziet,..dat vind ik raar..
Iwa, wat is jouw probleem dan ?!?!?!?!
Dat bedoel ik nou,,Meiden kunnen amper met elkaar discussren en voelen zich weer aangevallen..HALLÓ BEN JE HET ER NIET MEE EENS GEEF MENING, MEE EENS OOK MENING, GEEN MENING OPGEROT..
IK HOOP DAT IK NU DUIDELIJK BEN...
Exotique
08-10-2003, 20:13
Een beter milieu begint bij jezelf....
LEEF EN LAAT LEVEN....
Origineel gepost door Exotique
Een beter milieu begint bij jezelf....
Dit heeft niks met milieu te maken :D Nou ja, was iedereen maar zoals IK :D :D :D :D
[i]
LEEF EN LAAT LEVEN.... [/B]
WHAAAAAA,,dat heb ik al 1000000000keer gehoord en WIL IK NIET MEER HOREN...
Tjonge, jonge IEDEREEN IRRITEERD ZICH TOCH WELEENS AAN IETS..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.