Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraagje

Pagina's : [1] 2 3

andy
08-10-2003, 18:18

worden sommigen van jullie niet helemaal gek van het feit dat jullie niets mogen.heb het meer over de meiden onder jullie.dat je leven word bepaalt door je ouders, familie en dat je geen eigen keuzes mag maken. nooit met een vriendin op vakantie nooit stappen altijd vroeg thuis zijn enz enz. ik weet wel dat het gedaan word maar allemaal stiekem is toch veel lekkerder om eerlijk te zijn over alles.of zie ik het verkeerd omdat ik geen marokaan ben.probeer me in die situatie te verplaatsen maar word al boos van bij de gedachte dat iemand anders mijn leven bepaald. groetjes andy

nech_raRi
08-10-2003, 18:23
Origineel gepost door andy worden sommigen van jullie niet helemaal gek van het feit dat jullie niets mogen.heb het meer over de meiden onder jullie.dat je leven word bepaalt door je ouders, familie en dat je geen eigen keuzes mag maken. nooit met een vriendin op vakantie nooit stappen altijd vroeg thuis zijn enz enz. ik weet wel dat het gedaan word maar allemaal stiekem is toch veel lekkerder om eerlijk te zijn over alles.of zie ik het verkeerd omdat ik geen marokaan ben.probeer me in die situatie te verplaatsen maar word al boos van bij de gedachte dat iemand anders mijn leven bepaald. groetjes andy Dit is nou zo'n typische beeld wat een doorsnee kaaskop van marokkannen heeft.

nech_raRi
08-10-2003, 18:25
bedoel marokkanen.

ilias_18
08-10-2003, 18:27
Origineel gepost door andy worden sommigen van jullie niet helemaal gek van het feit dat jullie niets mogen.heb het meer over de meiden onder jullie.dat je leven word bepaalt door je ouders, familie en dat je geen eigen keuzes mag maken. nooit met een vriendin op vakantie nooit stappen altijd vroeg thuis zijn enz enz. ik weet wel dat het gedaan word maar allemaal stiekem is toch veel lekkerder om eerlijk te zijn over alles.of zie ik het verkeerd omdat ik geen marokaan ben.probeer me in die situatie te verplaatsen maar word al boos van bij de gedachte dat iemand anders mijn leven bepaald. groetjes andy weet je wat ik me afvraag bij deze minier.. waarvoor komt ie hier? komt ie hier om zehma echt die vraag beantwoord te krijgen, of komt ie hier om meisjes te hozzelen. "heb het meer over de meiden onder jullie"zegt ie dan voor andy zelf : :lekkerpuh

andy
08-10-2003, 18:30

ik heb het niet over alle marokanen zeg ik toch.ik ben opgegroeid in amsterdam oost en kom al sinds mn geboorte bij marokanen over de vloer en heb zat marokaanse vrienden maar vraag het me gewoon af.en bedoel meer de meiden dan de jongens die hebben veel meer vrijheid

OueldRassoul
08-10-2003, 18:32
Origineel gepost door andy worden sommigen van jullie niet helemaal gek van het feit dat jullie niets mogen.heb het meer over de meiden onder jullie.dat je leven word bepaalt door je ouders, familie en dat je geen eigen keuzes mag maken. nooit met een vriendin op vakantie nooit stappen altijd vroeg thuis zijn enz enz. ik weet wel dat het gedaan word maar allemaal stiekem is toch veel lekkerder om eerlijk te zijn over alles.of zie ik het verkeerd omdat ik geen marokaan ben.probeer me in die situatie te verplaatsen maar word al boos van bij de gedachte dat iemand anders mijn leven bepaald. groetjes andy Het is niet dat ze niks mogen maar hun beloning zal inschallah later gegeven worden

andy
08-10-2003, 18:36
Origineel gepost door OueldRassoul Het is niet dat ze niks mogen maar hun beloning zal inschallah later gegeven worden maar dit heeft meer met de cultuur te maken dan de islam toch? ik zie niets verkeerds met laat thuis komen of op vakantie gaan. dat is toch niet verboden.als mensen iets doen wat de islam verbied is iets anders.vind dat ieder gewoon zn eigen keuzes moet maken

andy
08-10-2003, 18:40
Origineel gepost door independent aan de ene kant vind ik het af en toe best vervelend met sommige dingen bijv. stappen met vriendinnen (en dan bedoel ik gewoon echt met mijn vriendinnen! )omdat ik gewoon niet het type ben dat me gezegd moet worden wat ik moet doen en wat ik niet mag doen , maar aan de andere kant begrijp ik de angst van mijn ouders ook wel dat ik iets verkeerds doe wat bijv. niet word toegestaan in de islam, en wat mijn ouders weer een slechte naam geeft in de gemeenschap etc. ik heb wel respect voor mijn ouders, dus ik luister ook zoveel mogelijk naar ze, maar af en toe kan het me wel irriteren , maar ja wat doe je eraan he?? later ben ik ze er dankbaar voor :) gelukkig iemand die gewoon antwoord kan geven inplaats van nutteloze dingen zeggen. bedankt

Salaama
08-10-2003, 18:41
Origineel gepost door andy worden sommigen van jullie niet helemaal gek van het feit dat jullie niets mogen.heb het meer over de meiden onder jullie.dat je leven word bepaalt door je ouders, familie en dat je geen eigen keuzes mag maken. nooit met een vriendin op vakantie nooit stappen altijd vroeg thuis zijn enz enz. ik weet wel dat het gedaan word maar allemaal stiekem is toch veel lekkerder om eerlijk te zijn over alles.of zie ik het verkeerd omdat ik geen marokaan ben.probeer me in die situatie te verplaatsen maar word al boos van bij de gedachte dat iemand anders mijn leven bepaald. groetjes andy Antwoord; In mijn geval mag ik best veel van mijn ouders, oké mijn ouders hebben grenzen, zoals je zelf al zegt mijn ouders zouden me nooit alleen (misschien met een hele groep) op vakantie laten, en hier heb ik begrip voor, Ik bedoel maar stel je voor dat je lastig gevallen wordt door een jongen, ze kunnen doen wat ze willen met je, als ze toch weten dat je helemaal alleen op vakantie bent..Dusss het is wel logisch dat ouders je niet op vakantie laten..GROOT GELIJK HEBBEN ZE, DE REGELS ZIJN NIET VOOR NIKSSSS,,OUDERS WILLEN HET BESTE VOOR JE..

Salaama
08-10-2003, 18:43
Origineel gepost door SlaatErgensOp andy, vlieg toch de boom in :D Je mag hem ook achter na vliegen,,'SlaatNergensOp' je naam doet je eer aan..

andy
08-10-2003, 18:49
Origineel gepost door je_weet_toch wat is vrijheid jij noemt vrijheid er op los n..e..u..k.e..n zuipen enz enz enz en als je zo vaak bij marokkanen over de vloer bent gegaan dan weet je donders goed hoe het zit weet je hoe ze dit noemen andy vragen naar een bekende WEGGGGGGGGG :rolleyes: ik heb het niet over ****** en zuipen waar staat dat.ik heb het over zelf beslissingen nemen.pfffff hier kan je echt moe van worden ik vraag alleen om meningen meer niet

SweetLady
08-10-2003, 18:53
Origineel gepost door Salaama Antwoord; In mijn geval mag ik best veel van mijn ouders, oké mijn ouders hebben grenzen, zoals je zelf al zegt mijn ouders zouden me nooit alleen (misschien met een hele groep) op vakantie laten, en hier heb ik begrip voor, Ik bedoel maar stel je voor dat je lastig gevallen wordt door een jongen, ze kunnen doen wat ze willen met je, als ze toch weten dat je helemaal alleen op vakantie bent..Dusss het is wel logisch dat ouders je niet op vakantie laten..GROOT GELIJK HEBBEN ZE, DE REGELS ZIJN NIET VOOR NIKSSSS,,OUDERS WILLEN HET BESTE VOOR JE.. ;)

lovelymocro5
08-10-2003, 21:19
Origineel gepost door andy worden sommigen van jullie niet helemaal gek van het feit dat jullie niets mogen.heb het meer over de meiden onder jullie.dat je leven word bepaalt door je ouders, familie en dat je geen eigen keuzes mag maken. nooit met een vriendin op vakantie nooit stappen altijd vroeg thuis zijn enz enz. ik weet wel dat het gedaan word maar allemaal stiekem is toch veel lekkerder om eerlijk te zijn over alles.of zie ik het verkeerd omdat ik geen marokaan ben.probeer me in die situatie te verplaatsen maar word al boos van bij de gedachte dat iemand anders mijn leven bepaald. groetjes andy eej BAKra ga eens ff weg van hier jochi..en ga niet zomaar een stempel op een hele groep mensen plakken.....je praat onzin laterz:aftel:

Ghizlanetje
11-10-2003, 10:32
MENSEN laten we eens elkaars meningen te accepteren!!

slimiatje
11-10-2003, 10:38

Origineel gepost door andy worden sommigen van jullie niet helemaal gek van het feit dat jullie niets mogen.heb het meer over de meiden onder jullie.dat je leven word bepaalt door je ouders, familie en dat je geen eigen keuzes mag maken. nooit met een vriendin op vakantie nooit stappen altijd vroeg thuis zijn enz enz. ik weet wel dat het gedaan word maar allemaal stiekem is toch veel lekkerder om eerlijk te zijn over alles.of zie ik het verkeerd omdat ik geen marokaan ben.probeer me in die situatie te verplaatsen maar word al boos van bij de gedachte dat iemand anders mijn leven bepaald. groetjes andy Jij hebt een heel verkeerd beeld van ons. Wij mogen onze eigen keuzes maken, en ik hoef nergens stiekem over te doen. Stappen is nou niet bepaald iets wat ik eens in mijn leven gedaan zou willen hebben. de hele nacht door zuipen en me laten betasten door wild vremden :jammer: wij gaan op onze eigen manier `uit´ naar de film ergens wat eten, of gezellig bij elkaar thuis.

Pagina's : [1] 2 3