Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil ....

Pagina's : [1] 2

zozoke
08-10-2003, 17:56

Ik Wil Zo Graag Berbers Leren ,Ken Al Wat Woordjes Maar Wil Het Vlot Kunnen Spreken Net Als Arabische Hoe Moet ik Eraan Beginnen Wie Helpt Me? :)

zozoke
08-10-2003, 18:07
De meest gesproken die wil ik leren en thx voor die drie woordjes dat is al een begin :)

zozoke
08-10-2003, 18:12
Owzo ja ik ga niet beoordelen ... Maar mij maakt het niet uit welke ik leer als ik het maar kan spreken binnenkort dus kom maar af met Woordenschat berbers :d

zozoke
08-10-2003, 18:18
Msjie mezain t'koel haka elihoem!! En ok is goed Inscha'Allah Ma3a Salama

MOcROzINA
08-10-2003, 18:31

Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT welke bebers wil je leren? tashlhiyt? tarifiet? tamazight? HHAHHA GOED ZO :goedzo:

zozoke
08-10-2003, 18:34
Iwaaa Mensen ga ik nog hulp krijgen

Sw33tn3ss
08-10-2003, 19:01
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT de meeste gesproken is riffia, want de meeste marokannen in holland spreken riffia. maar dat is zo een gare taal, even gare als de mensen zelf. neem tashlhiyt, dat is het beste, dat zijn ook goede mensen om te leren kennen. Subhan'allah... hoe bedoel je '' ik ben racistische bezig''

Lady_B
08-10-2003, 19:05
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT de meeste gesproken is riffia, want de meeste marokannen in holland spreken riffia. maar dat is zo een gare taal, even gare als de mensen zelf. neem tashlhiyt, dat is het beste, dat zijn ook goede mensen om te leren kennen. Hahah, zehma Sluh zijn niet gaar......:rolleyes: Met jullie 'ouhoe, ouhoe' wat voor nee moet doorgaan???? tashelhit klinkt trouwens somalisch :hihi: En meid, als je berbers wilt leren, wil ik het je graag leren, het enige wat ik ervoor terug wil is dat je mij arabisch leert :D

Jamila17
08-10-2003, 19:07
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT het is bijna ramadan. dus volgende woorden moet je mee beginnen :D: soep = askief dadel = tiyni gebed = tazaliet Dat zeggen wij ook, alleen noemen we dadels 'Iqain' .. :D

Jamila17
08-10-2003, 19:11
Origineel gepost door Lady_B Hahah, zehma Sluh zijn niet gaar......:rolleyes: Met jullie 'ouhoe, ouhoe' wat voor nee moet doorgaan???? tashelhit klinkt trouwens somalisch :hihi: En meid, als je berbers wilt leren, wil ik het je graag leren, het enige wat ik ervoor terug wil is dat je mij arabisch leert :D Nou, jullie 'Wah, Wah' is ook nie bepaald mooi .. :rolleyes: Wij zeggen tenminste 'Jeh' nie 'wah' net als jullie .. :hihi: 'Khadouch, tschiet aghroum .. ??' 'Wah, wah, shig aghroum ..' Dat klinkt toch ook nie .. ?? :rolleyes: Maar hé, nie alle talen zijn perfect .. ;) :goedzo:

Lady_B
08-10-2003, 19:16
Origineel gepost door Jamila17 Nou, jullie 'Wah, Wah' is ook nie bepaald mooi .. :rolleyes: Wij zeggen tenminste 'Jeh' nie 'wah' net als jullie .. :hihi: 'Khadouch, tschiet aghroum .. ??' 'Wah, wah, shig aghroum ..' Dat klinkt toch ook nie .. ?? :rolleyes: Maar hé, nie alle talen zijn perfect .. ;) :goedzo: Hahahah, fouTTTT wij zeggen geen wah, maar YIH :zwaai: en bovendien vind ik wah nog altijd beter klinken dan ouhoe :rolleyes: maja, dat is maar myn mening.....

Jamila17
08-10-2003, 19:20
Jah, dat jou mening .. Het is mijn moedertaal, dus vind ik het wel mooi .. Ik ben er mee opgegroeid .. Bovendien vind IK 'ouhoe' beter klinken dan 'Wah'.. 'WAH WAH' .. Ik vond het echt raar klinken toen ik het voor het eerst hoorde .. Maar dat is mijn mening .. Jij vindt het mooi en ik weer nie .. Ik zeg het je, dat zal altijd zo blijven .. Niemand gaat zijn tal lelijk vinden .. :rolleyes::zwaai:

Lady_B
08-10-2003, 19:25
Origineel gepost door Jamila17 Jah, dat jou mening .. Het is mijn moedertaal, dus vind ik het wel mooi .. Ik ben er mee opgegroeid .. Bovendien vind IK 'ouhoe' beter klinken dan 'Wah'.. 'WAH WAH' .. Ik vond het echt raar klinken toen ik het voor het eerst hoorde .. Maar dat is mijn mening .. Jij vindt het mooi en ik weer nie .. Ik zeg het je, dat zal altijd zo blijven .. Niemand gaat zijn tal lelijk vinden .. :rolleyes::zwaai: das ook wel zo, en ik geef je geen ongelijk hoor.....iedereen vind zijn eigen taal het mooist... Ik zei het eigenlijk meer om die sukkel die pesten :lekkerpuh:

zozoke
08-10-2003, 19:25
Origineel gepost door Lady_B Hahah, zehma Sluh zijn niet gaar......:rolleyes: Met jullie 'ouhoe, ouhoe' wat voor nee moet doorgaan???? tashelhit klinkt trouwens somalisch :hihi: En meid, als je berbers wilt leren, wil ik het je graag leren, het enige wat ik ervoor terug wil is dat je mij arabisch leert :D Ja Met Alle Plezier :D Afgespoken?

Lady_B
08-10-2003, 19:30

Origineel gepost door zozoke Ja Met Alle Plezier :D Afgespoken? DEAL!!!! :D :zwaai:

Pagina's : [1] 2