Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vinden jullie dat Hind

Pagina's : [1] 2 3

Masriya
08-10-2003, 17:30

Ook niet kan dansen in haar nieuwe clip, ze danst scheef man. Zogenaamd Arabisch proberen te dansen, nee man dat heeft ze gewoon van haar Mama. Mijn zusje doet het nog beter dan haar.

Masriya
08-10-2003, 17:35
Origineel gepost door dIngEnsS :hihi: Je lacht alleen, tell me your opinion. Wil weten wat je ervan vind. Oke, ik kom over 30 minuten terug. Ga The Bold kijken. Toedeloe. :D

tagien
08-10-2003, 19:41
ik vind haar super meid lekker wijf tbarkallah aliha!!!! z danst juist heel sexy jaloers soms???

musicgirl
09-10-2003, 12:44
he tagien waar slaat dat op ben anti berbers ingesteld mongool met je belgica blah blah blah

Masriya
09-10-2003, 13:23

Origineel gepost door tagien ik vind haar super meid lekker wijf tbarkallah aliha!!!! z danst juist heel sexy jaloers soms??? Hahaha ze danst sexy toch, ieder zijn mening daarover. Ik vind dat ze wreed scheef danst, yeah ze moet echt Arabisch dans cursus nemen. En ikke jaloers, pfff op zo een h0ertje dat zingt toch?

Masriya
09-10-2003, 14:01
Origineel gepost door Shyning_Star ik vind haar zwaar nep :haha: alhoewel ze een mooie stem heeft :D Ze heeft zekers een mooie stem. Maarre... ze moet alleen dat danssen leren, voor het geval ze nog een clipje gaat maken waar ze probeert Arabisch te danssen.

zoya
09-10-2003, 14:46
Ik weet niet echt wat ik van haar moet denken de ene keer vind ik haar wel gaan en de andere keer heb ik liever dat ze van het scherm af gaat. Het lijkt erop dat ze op een arabische clip wilt lijken van MBC/ mezzika.....volgens mij wilt ze gewoon op samira said lijken ofzo...............tja,ze kan gewoon beter d'r zelf zijn. en ff 180 graden draaien tijdens het dansen zodat ze wel recht staat!!!!!! :boogie: deze dans is vast niet te moeilijk voor haar.

Misterfes20
09-10-2003, 15:02
Ze heeft een stem van een vent, ze praat alsof ze net in haar broek heeft gepoept en ze wil veel te veel Nederlands zijn, ze is het ook half! Het enige positieve is dat ze een mooie stem heeft. Alleen het liedje dat ze uit heeft gebracht is echt heel erg klote. Plus het dansen is inderdaad scheef en ze heeft een onderkin net als een bouwvakker! Maar voor de rest ben ik wel fan van Hind :):):)

Masriya
09-10-2003, 20:47
Origineel gepost door zoya Ik weet niet echt wat ik van haar moet denken de ene keer vind ik haar wel gaan en de andere keer heb ik liever dat ze van het scherm af gaat. Het lijkt erop dat ze op een arabische clip wilt lijken van MBC/ mezzika.....volgens mij wilt ze gewoon op samira said lijken ofzo...............tja,ze kan gewoon beter d'r zelf zijn. en ff 180 graden draaien tijdens het dansen zodat ze wel recht staat!!!!!! :boogie: deze dans is vast niet te moeilijk voor haar. Aaah Amr Diab als je avatar. :Iluvu: Enne ja, denk ook dat ze gewoon die Arabische van Rotana, Mbc enzo wilt nadoen, als ze het zo graag wilt kan mijn zusje haar hier gratis les geven.

Masriya
09-10-2003, 20:49
Origineel gepost door Misterfes20 Ze heeft een stem van een vent, ze praat alsof ze net in haar broek heeft gepoept en ze wil veel te veel Nederlands zijn, ze is het ook half! Het enige positieve is dat ze een mooie stem heeft. Alleen het liedje dat ze uit heeft gebracht is echt heel erg klote. Plus het dansen is inderdaad scheef en ze heeft een onderkin net als een bouwvakker! Maar voor de rest ben ik wel fan van Hind :):):) Mijn schoonzus zei het vandaag nog, ze hoorde dat liedje en dacht dat een man het zong.

Princess001
10-10-2003, 09:38
Ik heb hind altijd maar een trol gevonden, ze ging er al vanuit dat ze ging winnen, wilde graag alle aandacht en dacht ook nog eens dat ze heel mooi was. Alleen het enige wat ze kan is zingen, ze mag blij zijn dat ze met die paardebek van haar in idols mocht komen. Meer niet...en half of niet half....das bullshit...ze is gewoon FAKE eerste klas

sabie1983
10-10-2003, 10:51
trouwens hoe heet dat liedje van hind heb hem nog niet gezien wil het graag weten

zoya
10-10-2003, 12:13
Ja masrya mijn avatar is van Amr Diab, hij is echt een goede, kanppe, sexy, aantrekkelijke............enz enz... zanger.... :Iluvu: Ik vind ana ayesh echt een mooie clip!!! :verliefd: Beter dan een avatar van Hind toch??? :zwaai:

Leipemocro
10-10-2003, 13:55
Ik had echt een soort celione dion achtige liedje van haar verwacht, een rustige nummer. Zou echt mooi , zijn maar ja komt ze met owwwwwwwwwwww whahahah it's summer allll over agian jehhhhhhhhh blallalala waaaaaaaaaaaaa bliep..tv uit :(

Masriya
10-10-2003, 18:29

Origineel gepost door zoya Ja masrya mijn avatar is van Amr Diab, hij is echt een goede, kanppe, sexy, aantrekkelijke............enz enz... zanger.... :Iluvu: Ik vind ana ayesh echt een mooie clip!!! :verliefd: Beter dan een avatar van Hind toch??? :zwaai: Ana 3ayesh is een hele mooie clip. Had je zijn nieuwe reclame voor Pepsi ook gezien? En ja zekers beter dan een avatar van Hind. Ik ben een hele grote fan van Amr Diab. Dusse... posters, t-shirts, stickers noem maar op ik heb ze. Wil je? :stout:

Pagina's : [1] 2 3