Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ambassadeur: Syrië zal terugslaan

Ezzedine
08-10-2003, 17:21

Ambassadeur: Syrië zal terugslaan - Bron: Teletekst De Syrische ambassadeur in Spanje heeft gezegd dat zijn land keihard zal terugslaan mocht Israël opnieuw doelen in Syrië aanvallen. Vorige week voerde de Israëlische luchtmacht een aanval uit op een kamp ten noorden van de hoofdstad Damascus. In dat kamp werden volgens Israël Palestijnse terroristen opgeleid. Israël zegt dat de woorden van de ambassadeur de status van Syrië in de Arabische wereld kennelijk moeten redden. De Syrische regering heeft nog geen verklaring afgelegd. Overigens verkeren Israël en Syrië formeel nog altijd (al 30 jaar) in staat van oorlog. Via hezbollah denk ik direct geloof ik niet

Ezzedine
08-10-2003, 17:29
Hahhaahha wat wil Israel doen syrie en libanon veroveren. Dan worden ze in de straten van Damascus en de bergen van Zuid-Libanon weer in de pan gehakt.Kom ik hoop dat israel die landen aanvalt en ik hoop dat ze zelf doorstoot tot irak. Dan zeg i kje men beste vriend dat is de einde van meer dan 60 jaar bezetting.

Ezzedine
08-10-2003, 17:38
Hahahahaha de westerse landen helpen nu nog wat wil israel doen heel de Arabische/Islamitsche wereld uitroeien dat is de enigste optie. Anders zullen ze nooit winnen ze hebben een vijand die even veel van dood houden als Amerikanen van een Hamburger en een Budweizer. En let op mijn woorden geen een landi nde wereld behalve Amerika zal haar mannen offeren voor een onrechtvaardige zaak.

Ezzedine
08-10-2003, 17:43
EGYPT, PAKISTAN AGREE ON NUKE COOPERATION CAIRO [MENL] -- Egypt and Pakistan have agreed to expand cooperation in space and nuclear projects. The two countries decided to expand cooperation during a recent meeting to develop scientific relations between Cairo and Islamabad. Egypt and Pakistan signed an agreement to establish a fund for joint research in nuclear technology and space. An Egyptian government statement said Pakistani Science Minister Attaur Rahman and his Egyptian counterpart, Moufid Shihab, signed an accord to establish a $1 million fund for joint projects in such areas as nuclear technology, space, information technology, chemical sciences and other fields. The statement said the fields relate to civilian rather than military applications. Egypt has sought help in both its nuclear and space programs. Egyptian President Hosni Mubarak has raised the issue in visits to both China and Russia over the last two years. Let op Kruisvaarder Egypte zal de BOM ook ontvangen e ndan is de balans gelijk. En dan zal israel niet kunnen dreigen net als het toen dreigde de oorlog te verliezen zoals 1973 met het bombarderen van Cairo en Damascus met kernwapens.

Ezzedine
08-10-2003, 17:45

Wat je nu zegt beste vriend is onrealistisch dat weet je zelf ook. Ik weet het is moeilijk om de kant van Teroristen en moordenaars te kiezen dus kun je weinig goede agrumenten creeren.

Ezzedine
08-10-2003, 17:52
Het Egyptische volk heeft alleen problemen met het zwak optreden van haar regering. Wat wil Israel gaan doen haar 100 kernwapens op egypte afschieten. Vergeet niet dat egypte 90 mijloen mensen heeft en niet allemaal zullen ze sterven De zionistische entiteit heeft maar 4.5 miljoen onderdanen die na 5 bommen allemaal zijn weggevaagd Pech voor de palestijnen maar die leven liever in een radioactieve palestina dan een bezet Palestina

Ezzedine
08-10-2003, 17:59
Nee de Arabieren zijn gek genoeg omdat te doen,vergeet dat wij niet bang zijn om te sterven ken je deze gezegde death before Dishonour die geld onder de arabische bevolking. Maar je hoeft niet bang te zijn wij zijn een volk van 2 miljard mensen en wij groeien elke dag ons kunne zen iet klein krijgen.

Scottie
09-10-2003, 15:31
Nou, Syrie hoeft niet te reageren, zo hoeven alleen maar die werkloze jongens terug te sturen haar huis zodat ze daar alvast kunnen beginnen met opbouwen. Straks als die enge Arafat weg is, dan kunnen die Palestijnen eindelijk hun land betrekken en opbouwen. En die hysterie over doodgaan voor je eer, dat zijn allemaal praatjes van leiders die hun volk graag voor een kanon zien komen en aan flinters worden geschoten. Geef ik jouw eer, ben jij mijn kannonenvlees .... Ach, Amerikanen stervan voor hun vaderland, sommige moslims praten over eer en een paradijs waar nog nooit iemand van is teruggekomen en kon vertellen hoe of dat nou zat met die jonge maagden.... Als je moslim bent en homo en je moet je van Arafat laten doodschieten, krjg je dan een leuke jonge knul? Met zo'n opgeschoren hoofd ... ? Scottie, vereerd.

Ezzedine
09-10-2003, 16:27
Nogmaals seculiere arabische staten die wapens smeken van de sovjet unie verdienen ook geen overwinning.En het was israel die eerst gewapende interventie van Amerika vroeg mevrouw Golda Meir zag haar grote ezer in de zee zinken dus roept ze onze grote vriend Amerika in. What we lack in Firepowere we compensate in people and no fear for death.Neem dat van mij aan de aanslagen overal ter wereld blijken. Ongemotiveerde egyptische studenten die liever de waterpijp roken en voetbal kijken zijn geen strijders. Wel mujaideen getraind in afganistan en onderdrukte mensen uit de bezette gebieden par example TSetsenie,Palestina,Zuid libanon. Maar de Egyptenaren die in Alexandrie en cairo wonen weten niks van bezetting of vernedering dus die zijn wat minder gemotiveerd dan de mensen die in een levende hel leven. Mischien is dat onze probleem behalve de gierigheid uit olie producerende landen. Daarmee sugereer ik als landen als syrie en egyte de welvaart van de SA en de iraakse provincie Kuweit zouden ze niet geld moeten vragen aan de vs en wapenskorting aan Rusland.

appie666
09-10-2003, 16:43
Origineel gepost door Pistaa Een volk van 2 miljard mensen die elkaar uitmoorden en elkaar voor schut zetten. Het gros onderontwikkeld..zonder discipline, zonder voldoende vuurkracht en zonder voldoende geld. Een volk dat grotendeels nog in de middeleeuwen leeft...en wie ben jij om voor andern te beslissen of ze bang zijn voor de dood of niet. Praatjes vullen geen gaatjes.......het zijn de ....... die de gaten vullen .Je staat in de woestijn te roepen... Jij heldhaftige stoere krijger zonder vrees. :lol: Hoe kan het dan zo zijn dat het suprieure westen maar niet in de buurt kan komen van bin laden en al zawari en hoe kan het dat organisaties als de cia en mossad deze 2 niet kunnen traceren ik bedoel als jij beweert dat deze 2 geen discipline,geld hebben en onderontwikkeld zijn ik bedoel moet toch een 'peace of cake''zijn voor die stinkjoden. Maar pista wij zijn tenminste een volk dat vast houdt aan een godsdienst wij gaan niet ten onder ook al hebben we een kapitalischiste wereld, WE NEVER LOSE OUR RELIGION ! dat is wat jullie niet kunnen hebben. Maarja who goes who comes around! Dus er komt een dag dat mijn grote HELD bin laden weer wat van zich laat horen ik hoop dat hij dan een hele staat van amerika of een hele westerse land met de grond gelijk maakt, joodse bloed zal vergieten net zo makkelijk als men het bloed van mijn broers laat vergieten in Palestina of Irak.

an3sdej
09-10-2003, 17:19
Hoe kan het dan zo zijn dat het suprieure westen maar niet in de buurt kan komen van bin laden en al zawari en hoe kan het dat organisaties als de cia en mossad deze 2 niet kunnen traceren ik bedoel als jij beweert dat deze 2 geen discipline,geld hebben en onderontwikkeld zijn ik bedoel moet toch een 'peace of cake''zijn voor die stinkjoden. Twee mensen opsporen op -tigduizend vierkante kilometer grond, met duizenden grotten, lukt met de beste apparatuur niet. Onzin, zonder het vinden van die mensen is de westerse ontwikkeling ook wel superieur :-)

appie666
09-10-2003, 17:21
Origineel gepost door Pistaa Niks erger dan een mol...je ziet niet waar ie zit weggekropen. ? Een godsdienst waar ze elkaar vermoorden...mooie godsdienst zou ik zeggen.Hou daar maar lekker aan vast. Ik ben een gelukkig man, ik heb geen last van god noch gebod..ik heb geen van beide nodig om te weten wat goed en kwaad is. Voor de rest dienen de goden toch maar om aanbeden te worden (die narcisten) en om mensen kort en dom te houden. Bedoel je met de religie waar je zo prat op gaat..de islaam? Die vredelievende idioot en moordenaar is jou favoriet.... Die vredelievende religie...die van osama? Alweer een reden te meer om blij te zijn dat ik niet in een god geloof.......religie en de reuk van bloed is 1..... En maar zeuren dat men bloed en de islaam op één lijn stelt. :rolleyes: Ik zou zeggen...een slechte islamiet ben jij...mensen zoals jij bezorgen de islaam een slechte naam. Ik dacht dat die Amerikanen al die grotten in Afhganistan al hadden uitgekamt, en hoe kan het dat er wel andere (top)leden van de taliban en al qaeda worden gepakt waarom lukt het niet om deze BRAVEHEARTS(obl en al zawari) te pakken te krijgen Iedereen moordt, een moslim kan ook moorden, een moslim is ook niet perfect. Daarnaast worden er mensen gedood omdat er een heilige oorlog wordt gevoerd tegen het Westen hier heb ik wel begrip voor. Het zijn niet alleen de Amerikanen die mogen bepalen wanneer en hoe ze een oorlog mogen voeren. Al qaeda Voert ook een oorlog vergeet dat niet. Jij bent het er niet mee eens IK wel! Op deze punt hebben wij dus een controverse! Wie heeft je verteld dat je in een godsdienst moet geloven? Allah heeft de mens nou eenmaal de vrijheid gegeven om te geloven of niet te geloven waar en wanneer je wilt, dat is je goed recht. Ik lig er in ieder geval wakker dat meneer Pista een atheist is. Jij wel? Osama's interpretatie is dat er een heilige oorlog gevoerd moet worden tegen het westen de redenen die hij hier voor aangeeft zijn niet meer dan logisch, ik heb hier begrip voor en ben het eens met deze interpretatie. ;)

appie666
09-10-2003, 17:26
SPAN JE MAAR MEER OM JOUW LOON. VUILE ATHEIST!