Bekijk originele versie : wat neem je alleemaal mee als je gaat trouwen?
selamoulikom
13-08-2007, 01:10
nou dames die gaan trouwen wat stop je alleemaal in je koffer en hoeveel koffers neem je alleemaal mee?:p
nou zeg het maar dames :p :banana:
want ik wil een beetje een beeld hebben wat ik alleemaal moet kopen en menemen :maf: :maf2: :confused: pfff ik weet het niet echt wat :maf:
wasalamoulikom :goedzo:
mashalahbroeder
13-08-2007, 01:12
ten eerste heel veel kleren en lingerie :stout:
ten tweede: huishoudelijke apparaten voor de keuken en andere gerei borden/servies etc etc
ten derde spul voor de badkamer : handdoeken endergelijk
ten vierde: lakens, spreien etc
gewoon alle kleine dingen wat een huis nodig heeft. de grote dingen regelt hij :hihi:...
zo hebben men zussen het gedaan in ieder geval....persoonlijk denk ik eraan om alleen met mijn eigen koffer te gaan :ego:
Ik heb echt niks meegenomen, behalve een koffertje et lingerie en wat kleren.. Voor de rest mocht ik shoppen totdat ik erbij neerviel de week erop
gewoon al mn spullen meenemen die van mij zijn , lijkt me meer dan logisch
Addiction
13-08-2007, 10:30
Al mn kleren en mn badspullen...
Islamiya
13-08-2007, 10:31
Lijkt me een erg emotioneel moment, koffers inpakken om weg te gaan ..
Hoe hebben jullie dat ervaren?
Ghatar_tangawia
13-08-2007, 10:40
Ik heb 3 koffers met kleding, lingergie enz meegenomen! 1 grote sieradenbox, paar dozen schoenen en 1 grote doos vol met mijn studieboeken. Dat was het. De rest voor mijn zusje achtergelaten, want wij hebben alles nieuw gekocht..
Ik neem aan dat je gewoon alles wat van jou meeneemt. Op je slaapkamermeubels na, ik zou ze achterlaten voor als zijnde een logeerkamer bij mijn ouders thuis. Verder zou ik mn kleren, schoenen, tassen, boeken en dvd's meenemen.
lach_parel
13-08-2007, 10:47
al m'n kleding!
oemtarik
13-08-2007, 10:49
ik heb enkel mijn spullen mee genomen
Lijkt me een erg emotioneel moment, koffers inpakken om weg te gaan ..
Hoe hebben jullie dat ervaren?
nee ging best makkelijk , had alles in gedeeltes meegenomen
selamoulikom
13-08-2007, 13:36
okee leuk :p :p
nog meer dames :p
moet je ook spullen voor huis menemen :confused: borden bestek enzo moet hij dat niet doen :maf2: :hihi:
insaan_3aadi
13-08-2007, 13:38
Uitgeprinte recepten van alle cuisine-leden :o!
Doenya25
13-08-2007, 13:58
nou dames die gaan trouwen wat stop je alleemaal in je koffer en hoeveel koffers neem je alleemaal mee?:p
nou zeg het maar dames :p :banana:
want ik wil een beetje een beeld hebben wat ik alleemaal moet kopen en menemen :maf: :maf2: :confused: pfff ik weet het niet echt wat :maf:
wasalamoulikom :goedzo:
Alaykoem salaam,
euh... jij komt me erg bekend voor... ook de datum 17 maart..
begint je naam met een F of N?.... :o
selamoulikom
13-08-2007, 14:02
Alaykoem salaam,
euh... jij komt me erg bekend voor... ook de datum 17 maart..
begint je naam met een F of N?.... :o
met geen van beide :hihi: :hihi: :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.