Bekijk originele versie : Wat doe je met je ogen???
Ieuwwww
Mannen die met open benen zitten man... dat de knieen bijna 2 meter uit elkaar zitten...
Wat vind ik dat irritant en echt associaal...
Als een man zo zit kan ik niet met hem in gesprek gaan... vind het zo hangerig overkomen en oninteressant....
Ik heb dan ook bijna de neiging om te zeggen dat ie zijn benen dicht moetdoen... Maar jah, dat durf ik neit, gaan ze natuurlijk strakke denken dat ik ergens anders naar kijk...
nou mannen met benen dicht staat ook niet hoor.. maar te open is ook:maf:
die hele dunne mannen zitten meestal met hun benen dicht en soms ook over elkaar.. net als vrouwen.. ieuwww
die hele dunne mannen zitten meestal met hun benen dicht en soms ook over elkaar.. net als vrouwen.. ieuwww
nee niet over elkaar :maf: ...
:haha: komt zo als een wijf over jah...
Maar gewoon, je beentjes netjes bij elkaar houden o saffie...
Ik zie mezelf al met me benen een meter open, en dan een rokje aan
ieuwwww
ieuwww klopt, dat zag ik vroeger vaak als je langs die cafetjes komt waar veel van die Marokanen zitten, zie je echt sjie dunne mannen die met hun benen over elkaar zitten ieuww zware afknapper. :maf:
mashalahbroeder
13-08-2007, 01:04
waar een mens zich tock aan kan irriteren :haha:
is toch mannelijk met benen wijd? of niet nooit opgelet bythe way
Ik heb een collega he.. het lijkt wel of hij een slurf heeft anderhalf meter, als hij langs loopt dan gaan je ogen rechtstreek daarheen alllah je hfad. En dan ook nog van die suprestrakke broeken.. jiehg
chemicha
13-08-2007, 10:02
gewoon focussen over de gezicht! en bespaar je zelf de trauma om verder te kijken :hihi:
Addiction
13-08-2007, 10:04
Ieuwwww
Mannen die met open benen zitten man... dat de knieen bijna 2 meter uit elkaar zitten...
Wat vind ik dat irritant en echt associaal...
Als een man zo zit kan ik niet met hem in gesprek gaan... vind het zo hangerig overkomen en oninteressant....
Ik heb dan ook bijna de neiging om te zeggen dat ie zijn benen dicht moetdoen... Maar jah, dat durf ik neit, gaan ze natuurlijk strakke denken dat ik ergens anders naar kijk...
:moe:
er niet naar kijken of ergens anders zitten
hanane_13
13-08-2007, 10:09
Ieeeeeeeeeeuw:maf:
Miss_Magrebia
13-08-2007, 10:25
Mannen met open benen en een iets te strakke broek :loser:
Thuis oke, maar bij iemand anders : BENEN DICHT!
:haha: en dan nog effe krabben in hun zak,gatver dat is pas goor!!
he bahhhhhhhhh :hihi:
waar een mens zich tock aan kan irriteren :haha:
is toch mannelijk met benen wijd? of niet nooit opgelet bythe way
nee normaal let je er niet op, maar als iemand overdreven met zijn benen open zit dat zal het je echt wel opvallen... ik vind het echt aso als je zo gaat zitten waar mensen bij zitten...
Ik heb een collega he.. het lijkt wel of hij een slurf heeft anderhalf meter, als hij langs loopt dan gaan je ogen rechtstreek daarheen alllah je hfad. En dan ook nog van die suprestrakke broeken.. jiehg
ieeeehhh bah... je mag niet kijken he :hadj: :eek:
gewoon focussen over de gezicht! en bespaar je zelf de trauma om verder te kijken :hihi:
dat is bij mij ook altijd een probleem, iemand recht in het gezicht aankijken... vooral als het gesprek oninteressant is dan ben ik geneigd om te gaan dromen/staren... ewa als ik die persoon in zijn gezicht aan kijkt zou ie nog denken ook dat ik hem aanstaar... :hihi:
:moe:
:(
er niet naar kijken of ergens anders zitten
nee joh, ben je gek.. ik kijk er niet naar... alleen het maakt me dan zenuwachtig...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.