Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kent Er Een Goeie Mop????

Pagina's : [1] 2

Ristinga
08-10-2003, 13:35

Hallo allemaal Jullie mogen al jullie moppen/grappen hier op zetten lekker kicken. Groetjes

MISS_mezight
08-10-2003, 13:42
Eva zat haar *** in de rivier te wassen, komt god aangehuppeld..... EVA!!! Wat ben je nou aan het doen????! Nu krijg ik die geur nooit meer van de vissen!!!!! :D

Ristinga
08-10-2003, 13:46
Origineel gepost door MijnFansForum Zit op een onbewoond eiland een gozer die er enorme zin in heeft, 800 meter verder ligt er nog een eiland met daarop een meisje dat er enorm zin in heeft, ze besluiten naar elkaar toe te zwemmen. Wie kan er het snelst zwemmen? Het meisje want zwemmen gaat sneller met een lege doos dan met een volle zak... :D whhahahahhaa he mensen het begint goed hier ga zo door

zahia
08-10-2003, 13:47
Jij bent een mop....:lol:

chuckYou
08-10-2003, 13:48

Origineel gepost door Ristinga whhahahahhaa he mensen het begint goed hier ga zo door oke hier komtie!!! hou je stevig vast: 2 tieten in een envolope 1 erbij drie op een rij!:hihi: die sloeg werklijk nergens op!:D

sammmy
08-10-2003, 13:51
zied nogmeer leuke moppen :D

MISS_mezight
08-10-2003, 13:51
Er wordt ingebroken in een klooster... Zegt de non tegen de inbreker: Bent gij de geest en zoekt god??? Zegt de inbreker: Nee ik ben Kees en zoek de pot.

Ristinga
08-10-2003, 13:59
oke hier komt er ook eentje van mij Snelle diagnose -- Een man klaagt tegen zijn vriend: "Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet." Zijn vriend antwoordt: "Nee, dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen! Je plaatst gewoon een urinestaal in die computer en deze vertelt je onmiddellijk wat er met je aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen. En dat voor slechts 1 euro." De man denkt: "Hierbij heb ik niets te verliezen," en vult een potje met urine en gaat naar de supermarkt. Bij de computer gekomen giet hij zijn urinestaal erin en doet 1 euro in de gleuf. Hierop maakt de computer een piepend geluid en gaan er wat lichtjes *******en. Na een poosje schuift er een smal strookje papier uit met het volgende opschrift: "Je hebt een tenniselleboog. Hou je arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Na enkele weken zal de pijn verdwenen zijn." Later op de avond denkt hij hier over na en vraagt zich af of dit toestel niet te misleiden zou zijn. De volgende ochtend vult hij een potje met wat afwaswater, mengt daar wat uitwerpselen van de hond bij. Dan voegt hij een urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter erbij en masturbeert nog eens in het potje. Deze cocktail brengt hij gniffelend naar de computer en giet het erin, stopt er weer een euro in en wacht ongeduldig op het resultaat. Weer maakt deze hetzelfde geluid, gaan dezelfde lichtjes branden en komt er een briefje uit met het opschrift: "Uw leidingwater bevat teveel kalk. Koop een wasverzachter. Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines. Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur. Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat. En als u niet stopt met masturberen dan raakt u nooit van die tenniselleboog af!"

chuckYou
08-10-2003, 14:00
Origineel gepost door MijnFansForum hahahahha deze vind ik leuk zijn hier nog mensen onder 18 ? Heeeee Zahia ogen dicht jij mag niet lezen oke hier gaan we Een vrouw komt bij de kapper, gaat zitten, trekt d'r rok omhoog en zegt: "Knippen graag". Zegt die kapper: "Ja, eh.. ho, ho, dat doen we hier niet hoor". "Nou", zegt die vrouw, "da's ook raar, m'n buurvrouw zei dat je een k.utkapper was". :D :D:D:D:D....dan wil ik een l.ulkapper zijn :stout: hahahahahhah:D:D:melig:

Ristinga
08-10-2003, 14:02
Origineel gepost door MijnFansForum hahahahah deze heb je van mij nee echt niet ik heb hem ooit van mijn collega gehad

Ristinga
08-10-2003, 14:06
Nog ééntje Ik was blij. Mijn vriendin en ik waren al een jaar aan het daten, en toen besloten wij te gaan trouwen. Mijn ouders hielpen ons zo veel ze konden, mijn vrienden moedigden mij aan, en mijn vriendin? Ze was als een droom! Er was alleen een ding dat mij dwars zat, en dat was mijn schoonmoeder. Ze was een carrièrevrouw, slim, maar heb belangrijkste ze was erg mooi en sexy, en soms flirtte ze met mij, behoorlijk veel zelfs, en dan voelde ik me erg oncomfortabel. Op een dag, belde ze mij en vroeg mij te komen, om de uitnodigingen te checken. En dus ging ik er heen. Ze was alleen, en toen ik binnenkwam fluisterde ze tegen mij dat ik snel getrouwd zou zijn, en dat ze gevoelens en verlangens voor mij had die ze niet kon overwinnen. Maar voor ik ging trouwen en ik mij had gebonden met haar dochter, wou ze voor een keer de liefde met mij bedrijven. En wat kon ik zeggen? Ik was in een totale schok, en kon geen woord meer uitbrengen. En toen zei ze: "Ik ga naar de slaapkamer, en als je er klaar voor bent, kom dan naar me toe en neem me!" Ik keek alleen naar haar heerlijke achterkant toen zij naar boven ging. Ik stond daar nog een moment, en toen draaide ik mij om en liep naar de voordeur... Ik opende die, en stapte uit het huis. Daar stond haar man. En met tranen in zijn ogen knuffelde hij mij en zei: "Wij zijn er blij om, dat jij onze test doorstaan hebt, en naar buiten bent gestapt. We kunnen ons geen betere man wensen voor onze dochter. Welkom in de familie." Geleerde les: laat altijd je condooms in de auto liggen!!!

Maroc_oogjes
08-10-2003, 14:08
Een Hotelmeisje duwt een opdringerige gast van zich af en zegt: 'hou daar mee op, ik ben geen ****!' zegt die vent: 'maar liefje, wie heeft het hier nou over betalen' Ja Kweet .. Droog ... :rolleyes:

Maroc_oogjes
08-10-2003, 14:11
Origineel gepost door MijnFansForum hahahah 3la droge mop :D Ja Ik Weet 'T .. En Deze Dan .. Er zeggen drie mensen dat ze Jezus zijn.De eerste man zegt ik ben Jezus want ik kan over het water lopen. En dan gaat hij over het water lopen. De tweede zegt ik ben Jezus omdat ik kan vliegen en dan gaat hij vliegen. De derde zegt ik ben Jezus. Kom maar even mee naar de Walle. Dan klopt hij bij een **** aan en zegt de **** Jezus Christus ben je er al weer. .. :D

Ristinga
08-10-2003, 14:16
Hassan, de beste vriend van Moustafa, gaat bij Moustafa en zijn vrouw Fatima eten. Na het eten gaat Fatima, de vrouw van Moustafa, afwassen. Hassan gaat haar een handje helpen als dank voor de lekkere maaltijd die ze had bereid. Tijdens het afwassen grijpt Fatima in Hassan z'n kruis. Hassan schrikt, duwt haar weg en zegt: "Waarom doe je dat?" Waarop Fatima zegt: "Ik wil een zakcentje bij verdienen want thuis zitten verveelt mij, dus vraag ik geld voor topsex. " Hassan: "Hoeveel vraagje?" Fatima: "100 Euro en ik ben het zeker waard." Waarop Hassan antwoordt: "Is het goed als ik morgen langs kom ?" Fatima: "'t is goed kom maar om half 3." De volgende dag gaat de bel precies om half 3, Fatima doet open en daar staat Hassan. Hassan geeft haar 100 Euro en ze gaan naar de slaapkamer. Na 2 uur flink van jetje gegeven te hebben, kleden ze zich aan en zegt Hassan: "Jezus jij bent het geld meer dan waard! "Fatima: "Dank je maar je moet nu snel gaan want Moustafa komt over een half uur thuis! Ik bel je voor een volgende afspraak ok?" Hassan: "Ok." Om tien over komt Moustafa thuis en het eerste wat hij vraagt is: "Is Hassan langs geweest en heeft hij je 100 Euro gegeven?" Geschrokken zegt Fatima: "Uhm. . . ja hoezo? "Moustafa: "O niks, hij kwam vanmorgen langs op het werk en vroeg of hij 100 Euro kon lenen en hij zou die vanmiddag aan jou terug geven..."

Ristinga
08-10-2003, 14:22

Origineel gepost door MijnFansForum hahahahahahah meid je vergeet iets weg te doen hahahahahah dat pas een groe mop..lees even..ik vraag me af wie Walter is :D Na 2 uur flink van jetje gegeven te hebben, kleden ze zich aan en zegt Walter: "Jezus jij bent het geld meer dan waard! hahaha volgende keer copy paste goed knippen meid hahahahahahah Hahaha je hebt me door! ik heb voor de gein de namen veranderd maar blijkbaar niet goed genoeg

Pagina's : [1] 2