Bekijk originele versie : vreemd briefje?!?!!?!?
hoi mensen?!?!?!
ik ken iemand die een vreemd briefje thuis heeft gevonden, met vreemd tekens en arabiesche letters. het schijnt ook nog eens vreemd zijn opgevouwen.
wie weet wat dit zou kunnen zijn. ik zei tegen haar dat is s7or, maar ze wil daar niks van horen. daarom wil ik aan haar laten zien dat ik gelijk heb. wat denken julie??!?!?!
Een keertje vond ik ook zo'n briefje op mijn werk, opgevouwen en dicht geplakt met plakband. Ik werd bang, en mijn collega had lef om het open te doen. Dat wat we gedacht hadden, zat erin. Een raar briefje, raar opgevouwen en rare arabische letters. De letters waren zwart en wazig.
Als het goed is, is het s7or.
thanx voor je reactie!!
ja de letters zijn van een soort inkt ofzo geschreven , in iedergeval niet met pen.
zijn julie wel te weten gekomen van wie het komt en wat er instaat????!
lovelywoman
12-08-2007, 22:05
allah 7fad!!
thanx voor je reactie!!
ja de letters zijn van een soort inkt ofzo geschreven , in iedergeval niet met pen.
zijn julie wel te weten gekomen van wie het komt en wat er instaat????!
Ja, die ik heb gevonden ook. Zwarte inkt..
Kriebels als ik eraan denk..:(
nou zijn er nog meer mensen met deze ervvaring??
en hoe zijn julie er mee om gegaan??!!
als het inderdaad shor is , dan wil je toch weten wat er instaat en van wie het komt!?!
weet iemand hoe je daar achter komt , daar zou ze alles vvoor over hebben, wie zit daar achter!??!
nou zijn er nog meer mensen met deze ervvaring??
en hoe zijn julie er mee om gegaan??!!
als het inderdaad shor is , dan wil je toch weten wat er instaat en van wie het komt!?!
weet iemand hoe je daar achter komt , daar zou ze alles vvoor over hebben, wie zit daar achter!??!
Alleen mensen die je niet mogen, willen je waarschijnlijk vervloeken met de grootste Shirk. Ik zou niet weten hoe je daar achter zou moeten komen..
Staat er altijd het zelfde in zo'n briefje dan..
lach_parel
12-08-2007, 22:24
ik heb gehoord dat je een paar gaatjes erin gaat prikken, en daarna er overheen gaat plassen en door de wc spoelen.
zo schijn je van de shor verlost te zijn, voor meer info raadpleeg een imaam ofzo
vooral niet openen als het dichtgeplakt is :hihi:
vooral niet openen als het dichtgeplakt is :hihi:
Heb ik wel gedaan! :eek:
Als het goed is, heeft mijn collega het onder kraanwater weg laten spoelen ofzo. Weet het niet zeker meer..
bonbon11
12-08-2007, 23:05
Asalaam alikom smz,
Als ik jouw was zal ik het maar beter verbranden en vergeten
en vooral niet nieuwsgierig zijn van wie heeft het gedaan en waarom daar heb je niks aan en weet Allah weet het beter en zal degene straffen inschallah.
groetjes bonbon11.
Heb ik wel gedaan! :eek:
Als het goed is, heeft mijn collega het onder kraanwater weg laten spoelen ofzo. Weet het niet zeker meer..
waar werk jij :maf:
is jou collega ook marokkaans? nederlanders zijn namelijk te nuchter voor zulke dingen
waar werk jij :maf:
is jou collega ook marokkaans? nederlanders zijn namelijk te nuchter voor zulke dingen
Ik werk alleen met Mocro's bijna, een bijbaan in een Marokkaanse bakkerij. Zit nog op school, vandaar.
Was 3aad in de ramadan.. :(
het zou me niet verbazen als het inderdaad iets met vodoo te maken heeft. Mensen zijn freaky tegenwoordig. Zulke dingen die dichtgeplakt zijn moet je dus vooral niet openen en nieuwsgierig naar zijn :hihi:
ja dat heeft mijn oma een keer bij haar olijvenboom gevonden opgehangen met een lepel en vork ,
in marokko en het bleek inderdaad shur te zijn , elke keer als de wind door de bomen zou waaien en het betsek elkaar zou raken dan zouden mijn opa en oma elkaar niet kunnen verdragen
zo erg dat er mensen in staat zijn die zulke dingen kunnen doen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.