Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nobelprijs chemie voor twee Amerikanen

inakreb
08-10-2003, 13:06

Nobelprijs chemie voor twee Amerikanen Uitgegeven: 8 oktober 2003 12:16 Laatst gewijzigd: 8 oktober 2003 12:25 STOCKHOLM - De Nobelprijs voor chemie 2003 is gewonnen door de Amerikanen Peter Agre en Roderick MacKinnon. Dat heeft de jury woensdag in Stockholm bekendgemaakt. Zij krijgen de prijs voor hun ontdekkingen op het gebied van celmembranen, het vlies dat het protoplasma omgeeft. Beide onderzoekers hebben een verklaring gegeven hoe water en zout in en uit lichaamscellen worden getransporteerd. Hun werk heeft grote betekenis voor het begrip van nier- en hartziektes en storingen van het zenuwstelsel, aldus de Koninklijke Zweedse Academie van Wetenschappen. waar zouden ze het geld vandaan halen om al die peperdure ondezoeken te financieren..

KoRnOnTheCops
08-10-2003, 13:22
wat wil je nou horen? dat we geen onderzoek meer mogen doen, omdat het geld kost? Ik weet niet zeker of je dat nou bedoelt, maar ik vind mensen die die mening hebben erg kortzichtig. Zonder onderzoek hadden we geen elektriciteit, geen tv, geen computer (en dus ook geen marokko.nl), geen vliegtuigen om naar nederland te komen ( ;) grapje)

inakreb
08-10-2003, 13:27
Origineel gepost door KoRnOnTheCops wat wil je nou horen? dat we geen onderzoek meer mogen doen, omdat het geld kost? Ik weet niet zeker of je dat nou bedoelt, maar ik vind mensen die die mening hebben erg kortzichtig. Zonder onderzoek hadden we geen elektriciteit, geen tv, geen computer (en dus ook geen marokko.nl), geen vliegtuigen om naar nederland te komen ( ;) grapje) omdat amerikanen ook gejat geld hebben .. dat bedoelde ik... deze hele maatschappij teert op jarenlang diefstal uit de koloniƫn en slavernij en het gaat steeds maar door.. lees de verklaringen van de anti-globilisten

KoRnOnTheCops
08-10-2003, 15:16
gaaaaaaaaap

Khanoussi
08-10-2003, 16:40

snif snif ruik ik daar jaloezie ?

inakreb
08-10-2003, 16:43
ya mongolen.. ik heb over onze menselijke aard dat we niet alleen over natuur en milieu willen heersen maar ook een zwakkere soortgenoot en dan maakt het niet uit welke ras je bent... we leren blijkbaar niks van het verleden, maar er komt een dag insha allah een dag dat alles recht gezet wordt.