Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kneuzen!!!!

adiltje
08-10-2003, 12:56

Ik merk gewoon hoe dommer of zieliger je op dingen ingaat hier op deze site, hoe meer je wordt geaccepteerd, en je zoiets mee krijgt van enjoy the group.... Stelletje kneuzen, internetratten....je groot voordoen achter je computertje is een groote vorm van zwakte....maar in werkelijkheid zal je vroeg of laat ook beseffen dat de realiteit heel anders in elkaar steekt. We hebben hier gewoon te maken of met een groep misbakksels of het zijn misgelopen pubers. Die het verpesten voor de andere Kortom moraal van het verhaal, marokko.nl is niet meer wat het was klare taal !!!!!! :vingers:

sammmy
08-10-2003, 12:59
met de verkeerde been uit bed gestapt vandaag???

moi21
08-10-2003, 13:03
Neey hij heeft wel gelijk, als je normaal /serieus ergens op in gaat krijg je een grote bek hier(inderdaad van achter een computer), en als je mensen verteld hoe t niet zit maar wat ze willen worden ben je the man. Maar denk dat dat komt omdat vele hier heel jong zijn, niet allemaal, maar de meeste en dat hoeft niks te zeggen maar vele horen graag wat ze willen horen

adiltje
08-10-2003, 13:05
Origineel gepost door doenja_18 neeee hij wordt maar niet geaccepteerd :jammer: :hihi: he doenja deze is voor jou :aftel:

adiltje
08-10-2003, 13:06

Origineel gepost door moi21 Neey hij heeft wel gelijk, als je normaal /serieus ergens op in gaat krijg je een grote bek hier(inderdaad van achter een computer), en als je mensen verteld hoe t niet zit maar wat ze willen worden ben je the man. Maar denk dat dat komt omdat vele hier heel jong zijn, niet allemaal, maar de meeste en dat hoeft niks te zeggen maar vele horen graag wat ze willen horen moi 21 deze is voor jou :goedzo:

sammmy
08-10-2003, 13:07
okey mensen hebben wel een grote mond hiero, maar so what??? gewoon negeren en er lak aan hebben!!! :o

dariffa
08-10-2003, 13:15
Origineel gepost door adiltje Ik merk gewoon hoe dommer of zieliger je op dingen ingaat hier op deze site, hoe meer je wordt geaccepteerd, en je zoiets mee krijgt van enjoy the group.... Stelletje kneuzen, internetratten....je groot voordoen achter je computertje is een groote vorm van zwakte....maar in werkelijkheid zal je vroeg of laat ook beseffen dat de realiteit heel anders in elkaar steekt. We hebben hier gewoon te maken of met een groep misbakksels of het zijn misgelopen pubers. Die het verpesten voor de andere Kortom moraal van het verhaal, marokko.nl is niet meer wat het was klare taal !!!!!! :vingers: dit noemen ze nou tijd doden adiltje :) en wie zegt dat mensen zich dan groot voordoen, ik kan je vertellen dat ik gewoon mezelf ben, :maf: gewoon je ding doen en niet te veel letten op anderen :D

naisha
08-10-2003, 13:16
Origineel gepost door doenja_18 http://www.my-smileys.de/cul2.gif ahahahahha hij is leuk...

adiltje
08-10-2003, 13:17
Origineel gepost door doenja_18 http://www.my-smileys.de/cul2.gif dammm die is goed man daar kan ik niet meer tegen op!!!!!!!!! :(

sammmy
08-10-2003, 13:19
Origineel gepost door adiltje dammm die is goed man daar kan ik niet meer tegen op!!!!!!!!! :( :hihi:

adiltje
08-10-2003, 13:22
O jee weer een vernedering, doenja hou op.......