Bekijk originele versie : is zonnet zogenaamd echt zo goedkoop?
elmoemien
08-10-2003, 12:27
wie heeft zonnet?
Origineel gepost door elmoemien
wie heeft zonnet?
ze zijn de grootste afzetters
ze blijven maar geld van mensen hun rekeningen plukken
stelletje oplichters!
ps nog erger dan upc
elmoemien
08-10-2003, 12:30
spreek je uit ervaring?
spreek je uit ervaring?
wat denk jij dan
ik heb er een trauma aan over gehouden
elmoemien
08-10-2003, 12:37
vertel dan wat de problemen zijn (naast dat ze kennelijk gretig zijn in het afschrijven van bedragen van rekeningen:rolleyes: )...........
vertel dan wat de problemen zijn (naast dat ze kennelijk gretig zijn in het afschrijven van bedragen van rekeningen:rolleyes: )...........
dat is het enige wat ik van ze weet ik heb nooit iets van ze in handen gehad dan een kaal geplukte bankafschrift met hun naam erop
elmoemien
08-10-2003, 12:42
Je betaalt toch per maand, wat is dan het probleem? wees eens wat specifieker:D
Je betaalt toch per maand, wat is dan het probleem? wees eens wat specifieker:D
om het half jaar ofzo dan schrijven ze meteen 230 euro af ofzo
ik had alleen om informatie gevraagd en die sukkels hebben mij op een of ander manier meteen aangemeld en nu kom ik er niet meer vanaf ik haal mn geld wel telkens terug maarja ik moet het steeds in de gaten houden ik weet ook niet meer wat ik ermee moet
snap je het nu
abdeo027
08-10-2003, 12:51
ben je klanten hier aan het vissen?
blijf jij dan bij zonnet.
Origineel gepost door abdeo027
ben je klanten hier aan het vissen?
blijf jij dan bij zonnet.
pardon?
elmoemien
08-10-2003, 21:50
je moet eerst een contract ondertekenen voordat je een abonnement hebt, als jij alleen om informatie vraagt dan lijkt het m.i niet mogelijk. Dagvaard ze anders:D ben je gelijk van dat gezeur af.
Origineel gepost door Shanaaz
om het half jaar ofzo dan schrijven ze meteen 230 euro af ofzo
ik had alleen om informatie gevraagd en die sukkels hebben mij op een of ander manier meteen aangemeld en nu kom ik er niet meer vanaf ik haal mn geld wel telkens terug maarja ik moet het steeds in de gaten houden ik weet ook niet meer wat ik ermee moet
snap je het nu
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.