Bekijk originele versie : dromen dat je bezig bent met iemand die je niet kent.
candycan
12-08-2007, 12:41
Ik droomde vannacht dat ik bezig was met een jongen :o
Ik zie hem voor me maar ik ken hem niet in het echte leven :confused:
Het enige dat ik me van hem nu herinner is dat hij erg mooi en lekker was, hij had een babyface echt zo'n lekkertje :love:
Ik werd met zo'n heerlijk verliefd gevoel wakker :confused:
hebben jullie ook zoiets gelijks meegemaakt? Dat je aan het vrijen bent in je dromen met iemand die je niet kent ? :confused:
sexy_flirt
12-08-2007, 12:42
Het enige dat ik me van hem nu herinner is dat hij erg mooi en lekker was, hij had een babyface echt zo'n lekkertje :love:
Ik werd wakker met zo'n heerlijk verliefd gevoel wakker :confused:
hebben jullie ook zoiets gelijks meegemaakt? Dat je aan het vrijen bent in je dromen met iemand die je niet kent ? :confused:
Ik denk iedereen wel eens een keer :hihi:
candycan
12-08-2007, 12:44
Ik denk iedereen wel eens een keer :hihi:
Toen ik wakker werd probeer ik weer in slaap te vallen om weer verder te gaan maar het lukte niet meer, toen werd het meer een fantasie :(
sexy_flirt
12-08-2007, 12:52
Toen ik wakker werd probeer ik weer in slaap te vallen om weer verder te gaan maar het lukte niet meer, toen werd het meer een fantasie :(
:gniffel: Kwam hard aan he :hihi:
Het leven is één grote droom, wie weet kom je hem weer tegen.
L_I_E_V_E_R_D
12-08-2007, 19:45
Wie weet wel.
dat is shitan die je hebt gedroomd meid dat is natte droom en dat doet shitan en dat is ook bij de mannen dan laat hij jou en vrouw zin en dat je bezig bent jeweet
candycan
12-08-2007, 21:16
:gniffel: Kwam hard aan he :hihi:
ja :(
candycan
12-08-2007, 21:17
zou dat zeker niet erg vinden :stout:
candycan
12-08-2007, 21:18
niks nieuws. vaker meegemaakt. en nou geen hate talk van haterz hier. dus drink even geen hatorade!! het waren dromen, oké.... leek wel net echt :hihi:
noura, alias nouna
:hihi:
zijn wel mooie dromen :o
candycan
12-08-2007, 21:19
dat is shitan die je hebt gedroomd meid dat is natte droom en dat doet shitan en dat is ook bij de mannen dan laat hij jou en vrouw zin en dat je bezig bent jeweet
maar het was een hele verhaal in mijn droom ik was met hem op vakantie, we lagen te rollebollen in bed :confused:
soms heb ik ook van zulke dromen dan denk ik waarom ben ik wakker geworden het is zo lekker en op moment dat hetr lekkerder wordt dan wordt je wakker en soms kom je klaar dat is erg dan is alles vies hahahs
misshindtjuh
12-08-2007, 21:40
hahahahaha heb het ook een x gehad :( zo nice
mocroroosje15
12-08-2007, 23:26
Ik werd met zo'n heerlijk verliefd gevoel wakker :confused:
Dat was SATAN
maghreb90
12-08-2007, 23:58
Dat was SATAN mooi gezegd:goedzo: alleen gebeurd dat bijna nooit bij ons, dat de vrouw gelijk word behandeld:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.