Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~> Stelling: Mr./Mrs. Right bestaat niet, alleen maar Mr./Mrs. Good Enough

Maleeqa
08-10-2003, 12:05

Hij is goed genoeg? Waarom zou je verder zoeken? Dat zeg ik zo vaak als vriendinnen beginnen te zeuren dat ze iemand gevonden hebben maar dat er weer iets aan mankeert. Hij is niet perfect zeggen ze dan. Ik moet er niet aandenken om met een perfecte man te trouwen. Het leven zou maar saai zijn. Dus de volgende stelling: Mr./Mrs. Right bestaat niet, alleen maar Mr./Mrs. Good Enough! Eens/oneens en waarom?

adiltje
08-10-2003, 12:12
Luister mensen perfect kun je nooit zijn.... Ik zal jullie even uit jullie dromen halen!!! En als je blijft streven naar perfectie, wens ik je veel plezier met je zoektocht!!!

beppie_truus
09-10-2003, 18:40
Origineel gepost door Maleeqa Hij is goed genoeg? Waarom zou je verder zoeken? Dat zeg ik zo vaak als vriendinnen beginnen te zeuren dat ze iemand gevonden hebben maar dat er weer iets aan mankeert. Hij is niet perfect zeggen ze dan. Ik moet er niet aandenken om met een perfecte man te trouwen. Het leven zou maar saai zijn. Dus de volgende stelling: Mr./Mrs. Right bestaat niet, alleen maar Mr./Mrs. Good Enough! Eens/oneens en waarom? eens

diesel49
09-10-2003, 18:44
Origineel gepost door Maleeqa Hij is goed genoeg? Waarom zou je verder zoeken? Dat zeg ik zo vaak als vriendinnen beginnen te zeuren dat ze iemand gevonden hebben maar dat er weer iets aan mankeert. Hij is niet perfect zeggen ze dan. Ik moet er niet aandenken om met een perfecte man te trouwen. Het leven zou maar saai zijn. Dus de volgende stelling: Mr./Mrs. Right bestaat niet, alleen maar Mr./Mrs. Good Enough! Eens/oneens en waarom? http://www.jayhawksfanpage.com/pissoff.jpg :p

moiself
09-10-2003, 19:07

JUIST :D

Exotique
09-10-2003, 19:09
Mr. Good Enough telt zekers!

mocromagic
09-10-2003, 19:11
de man waarvan Rabbie Ta3alah vind dat hij mekteb voor me is is voor mij mr. Right :)