Bekijk originele versie : Gratis bellen!!!
Dames ik heb een programma gevonden waar je gratis kunt bellen naar vaste nr. Turkije is ook gratis maar of Marokko gratis is dat weet ik niet via de computer he!
Dus download en probeer maar, hoe je kunt zien dat het gratis is nou je toetst het nr als het gratis is zie je daar deze gesprek is gratis en gaat die ook over, en anders hoor je sorry onvoldoende beltegoed. :banana:
http://www.12voip.com/en/download.html
:banana: :banana: :banana:
dames zie het nu pas jammer Marokko zit er niet bij maar andere landen die sommige bellen ;) en 1 minuut kan je bellen ophangen weer bellen :haha:
Argentina
Australia
Austria
Bahrain
Belgium
Bolivia
Brazil
Bulgaria
Canada
Chile
Colombia
Croatia
Cyprus
Czech Republic
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Greece
Hong Kong (+mobile)
Hungary
Ireland
Italy
Japan
Kazakhstan
Latvia
Luxembourg
Malaysia
Mexico [guadalajara]
Mexico [mexico City]
Mexico [monterrey]
Monaco
Netherlands
New Zealand
Norway
Panama
Paraguay
Peru
Poland
Portugal
Puerto Rico (+mobile)
Romania
Russian Federation
Singapore (+mobile)
Slovak Republic
Slovenia
South Africa
South Korea
Spain
Sweden
Switzerland
Taiwan
Thailand
Turkey
United Kingdom
United States (+mobile)
Uruguay
Venezuela
LearnArabic
12-08-2007, 06:01
Gratis bellen naar Marokko: www.bondd.nl
Gratis bellen naar Marokko: www.bondd.nl Met dit moet je wel een vaste nr hebben en dat heb ik dus niet :(
s_berkania_m
12-08-2007, 09:32
is het echt gratisss
Ja is gratis maar die van bondd krijg je een email, als je gratis kan bellen.
En bij vast nr heb ik maar wat ingevuld, dus lukte het wel.
s_berkania_m
12-08-2007, 10:10
ik heb me geregisteerd maar heb nog steeds geen mail gekregen wel ter bevestiging maar niet vanje kan bellen
roemaisa78
12-08-2007, 12:31
Dames ik heb een programma gevonden waar je gratis kunt bellen naar vaste nr. Turkije is ook gratis maar of Marokko gratis is dat weet ik niet via de computer he!
Dus download en probeer maar, hoe je kunt zien dat het gratis is nou je toetst het nr als het gratis is zie je daar deze gesprek is gratis en gaat die ook over, en anders hoor je sorry onvoldoende beltegoed. :banana:
http://www.12voip.com/en/download.html
:banana: :banana: :banana: ik heb naar frankrijk gebeld vaste nr. ik heb volgens mij zo'n 20 minuten gebeld. en heb op het laatst zelf afgebroken.
maar marokko mobiel doet ie het niet. en ook belgie of frankrijk mobiel doet ie het ook niet.
roemaisa78
12-08-2007, 12:32
bij bondd is het via vaste lijn naar mobiel marokko 5 minuten
en via mobiel naar mobiel marokko is het 3 minuten
s_berkania_m
12-08-2007, 12:39
maar je krijgt tog per week gratis gesprek ik heb me geregistreerd
Ik heb met die eerste site nog niemand gebeld maar las ergens dat je maar 1minuut kon bellen, maar als jij 20 minuten hebt gebeld :goedzo: ik ga zo bij me ouders proberen.
Bij die van bond moet je een mail krijgen maar heb ook nog niets gekregen dat ik gratis kan bellen.
s_berkania_m
12-08-2007, 13:22
bondd.nl :banana:
wel grappig, je kan gewoon iedereen
bellen gratis, helaas lukt naar het buitenland
niet?! romaysa hoe lukt het jou om van
mobiel naar mobiel naar marokko of zelfs
naar belgie te bellen?
lukt wel hoor je moet je registreren en w8en nadat je natuurlijk eerst 2 xheb geprobeerd je moet je eigen nummer geven van huis en dan een anderenummer dan wordt je door op je huisnummer gebeld je neemt op en dan zegt een vrouw een ogenblik geduld en wordt je verbonden met die gene uit marokko
lukt wel hoor je moet je registreren en w8en nadat je natuurlijk eerst 2 xheb geprobeerd je moet je eigen nummer geven van huis en dan een anderenummer dan wordt je door op je huisnummer gebeld je neemt op en dan zegt een vrouw een ogenblik geduld en wordt je verbonden met die gene uit marokko
Ow wordt je op je huisnr gebeld ik dacht dat je via computer moest praten, :maf: ik heb geen vast nr dus had maar wat opgegeven verkeerd nr. Dus bondd houd op voor mij jammer :moe:
Turkije lukt niet :(
O en bij bond van mobiel naar mobiel naar frankrijk lukt ook niet :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.