Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het heden....

adiltje
08-10-2003, 11:20

Waarom kan het leven soms zo hard zijn.... Waarom leven we alle niet op een lijn.... Waarom is het ik ik ik en de rest hou je klein.... Waarom ga je pas dood als je hebt geleden van de pijn.... Waarom wordt je dood getrapt als je iets steelt bij albert-hein... Waarom staat niemand meer stil bij een zelfmoord voor de trein.... Waarom? :confused: Ondanks alle komedie, al het gezwoeg, en ondanks alle verwelkte en vergane dromen is het toch nog steeds een mooie wereld. Wees voorzichtig. Kies kalm je weg te midden van de haast en het lawaai. Doe je best om gelukkig te zijn..... Adiltje........ :zwaai:

Shanaaz
08-10-2003, 11:24
Origineel gepost door adiltje Waarom kan het leven soms zo hard zijn.... Waarom leven we alle niet op een lijn.... Waarom is het ik ik ik en de rest hou je klein.... Waarom ga je pas dood als je hebt geleden van de pijn.... Waarom wordt je dood getrapt als je iets steelt bij albert-hein... Waarom staat niemand meer stil bij een zelfmoord voor de trein.... Waarom? :confused: Ondanks alle komedie, al het gezwoeg, en ondanks alle verwelkte en vergane dromen is het toch nog steeds een mooie wereld. Wees voorzichtig. Kies kalm je weg te midden van de haast en het lawaai. Doe je best om gelukkig te zijn..... Adiltje........ :zwaai: Adiltje toch!

moeskiella
08-10-2003, 11:53
ADILTJE VOLGENS MIJ BEN JIJ EEN GEVOELIGE JONGEN EEN SOFTY?!!

Shanaaz
08-10-2003, 11:56
Origineel gepost door moeskiella ADILTJE VOLGENS MIJ BEN JIJ EEN GEVOELIGE JONGEN EEN SOFTY?!! hahaha vreselijk he maar wel lief dat er toch nog zulke jongens zijn ofniet?

adiltje
08-10-2003, 11:57

misschien wel, misschien ben ik ook wel een van de weinige die er voor durft op te komen.........

Shanaaz
08-10-2003, 12:00
Origineel gepost door adiltje misschien wel, misschien ben ik ook wel een van de weinige die er voor durft op te komen......... vind ik ook klasse van je !!woellah kom je niet vaak tegen

Lil_Saida
08-10-2003, 12:03
Origineel gepost door adiltje Waarom kan het leven soms zo hard zijn.... Waarom leven we alle niet op een lijn.... Waarom is het ik ik ik en de rest hou je klein.... Waarom ga je pas dood als je hebt geleden van de pijn.... Waarom wordt je dood getrapt als je iets steelt bij albert-hein... Waarom staat niemand meer stil bij een zelfmoord voor de trein.... Waarom? :confused: Ondanks alle komedie, al het gezwoeg, en ondanks alle verwelkte en vergane dromen is het toch nog steeds een mooie wereld. Wees voorzichtig. Kies kalm je weg te midden van de haast en het lawaai. Doe je best om gelukkig te zijn..... Adiltje........ :zwaai: Pr8ig!!! :goedzo: :zwaai:

ZinSafi
08-10-2003, 12:04
Adil Aghoya, Weet je wat het is ouwe P** ouwe pijp. Ik ben zelf ook een hele gevoelige jongen. Vergeet gewoon niet dat je niet altijd lief,gevoelig,klef moet zijn bij vrouwen. Vrouwen houden namelijk van macho en op z'n TIJD een scheutje romantiek. Of een lekkere warme knuffel. Trust me....Been there....Still doing it :) Thalla

MissBlaBla
08-10-2003, 12:06
Leef en laat leven... BlaBla

adiltje
08-10-2003, 12:08
Origineel gepost door ZinSafi Adil Aghoya, Weet je wat het is ouwe P** ouwe pijp. Ik ben zelf ook een hele gevoelige jongen. Vergeet gewoon niet dat je niet altijd lief,gevoelig,klef moet zijn bij vrouwen. Vrouwen houden namelijk van macho en op z'n TIJD een scheutje romantiek. Of een lekkere warme knuffel. Trust me....Been there....Still doing it :) Thalla Nu vertel je me wat!!!! jongen been there dan that!!! :D

Shanaaz
08-10-2003, 12:09
Origineel gepost door adiltje Nu vertel je me wat!!!! jongen been there dan that!!! :D doe maar niet alsof je dat niet wist

adiltje
08-10-2003, 12:15
Origineel gepost door Shanaaz doe maar niet alsof je dat niet wist Ik zeg toch ook been there done that ;)