Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe was jouw ALLEREERSTE......

Pagina's : [1] 2

Ali_Z
12-08-2002, 10:59

Hoe was jou allereerste dag op school. Pfffff de mijne kan ik me nog herinneren als de dag van gister ookal is het zo een 16 jaar geleden alweer, want het was echt een hel. Ik dacht dat ik daar voorgoed zou blijven, dus toen me moeder weg wilde gaan draaide ik helemaal door. Werd eerst nog tegengehouden door mijn lekkere kleuterjuf, maar toen ze even niet oplette zette ik het op een sprintje naar de uitgang mn moeder achterna :Iluvu: Ik zie alles nog precies voor me, elk detail...zelfs die lange blauwe jas. Maar ik kreeg die verdraaide deur maar niet open....en opeens voelde ik een grote hand in mn nek. Het was de juf...ze pakte me op en ik maar schoppen, draaien en schreeuwen. Was echt dol als een stier! Dus als laatste redmiddel om niet voor eeuwig in dat suffe lokaaltje met allemaal ettertjes te blijven die ik niet eens kon verstaan heb ik haar keihard in dr arm gebeten :boos: En neem van mij aan, dat heeft ze gevoeld, sterker nog....99% kans dat ze nog steeds rondloopt met een afdruk! Want die tandjes van mij waren geslepen als slagermesjes... Is trouwens ook de enige keer in mn leven dat ik een vrouw mishandeld hebt....op mn 4e jaar gelijk. Iwa nu mogen jullie.. Ali Z. :zwaai:

FATINELLE
12-08-2002, 11:47
euhhhhhh kan ik me niet meer herinneren :confused:

_crazy2000
12-08-2002, 12:02
in 1 woord: RWINAA

Ali_Z
12-08-2002, 12:45
Origineel gepost door Timoucha Ik ben niet gegaan............ ik wou echt niet.......... NOWAY!! Mamaaaaaaaaaaaaaaa :huil: Ik had al van mijn broers gehoord dat ze me zouden dwingen om daar te blijven, ookal zeiden ze van als je het niet leuk vind mag je weg................ dus wat deed timootje die sloot zich op in een kamer, kamer van mijn broer!!:D En maar uit het raam krijsen, ik gaaaaaaaaaa echt nieeeettttt, ga jij maar tegen mijn vader en moeder!! Ik vertelde ze ook dat ik in hongerstaking ging als ze mij morgen weer wouden gaan dwingen........... helpt altijd bij marokkanen als je zegt ik wil niet eten! Na een week kwam juffie langs om mij gerust te stellen enzo............. ik ben er dus ingetrapt dus volgende dag ik naar school............. dat was echt een ramp, regelrecht een ramp! Dus je ondertekening ging even niet op? :D Ali Z.

Ali_Z
12-08-2002, 12:55

Origineel gepost door Timoucha Juist........... ik wou het echt niet!!!!!!!!!!!!!! Als ik er nu aan denk :huil:!!! Ik heb daar wel mooi met tafeltjes en stoeltjes gegooid! Timoucha SUPERkleuter :confused: Of waren de tafeltjes en stoeltjes van plastic of karton.... Ali Z.

Sista
12-08-2002, 13:26
Ik heb iedereen geterroriseerd dus eigenlijk niks veranderd met nu hihi Ik heb gehuild gehuild en daarna zag ik da het toch ni hielp dus terrorist gespeeld

HAJET75
12-08-2002, 13:46
mijn oudste zus had me gebracht ik was doodsbang en heb gehuild en riep maar naar mijn zus dat ze me moest ophalen de juf tilde me op en ging heel lief tegen me praten. Ik verstond er niks van kon alleen maar marokkaans en toen gaf ze me speelgoed en toen kalmeerde ik meteen de volgende dag wilde ik al weer naar school de poppenhoek GEWELDIG!!! Thuis had ik geen speelgoed dus er ging een wereld voor me open hihihii

Sista
12-08-2002, 14:02
O SHIT THE FBI O NEE HELP ME HIHI x

SaraZena
12-08-2002, 14:04
Origineel gepost door Tarifscht oh het enigste wat ik me kan herinneren is dat ik heel verlegen was, ik leek op een jongen en plaste alleen maar in mijn broek.... hahha groetjes Tarifscht hahahahaha, ik heb de eerste schooldag ook in mijn broek geplast :D En daarna nog een paar keer, ik had op een gegeven moment reserve kelding op school.:D

SaraZena
12-08-2002, 15:26
Origineel gepost door Timoucha Ik kan het echt niet vergeten, het ergste wat in mijn jonge jaren is overkomen! Ala daarna werd het echt ruwuina...............van een lief meisjehttp://www.smilies.nl/hearts.gif werd ik een http://www.smilies.nl/devil/goodnevil.gif!!!!!!!!!!!! Allemaal door die kleuterschool! tuuuuuuuurlijk...geef de kleuterschool maar de schuld :D

REDOU
12-08-2002, 15:28
Ik kan me het nog heel goed herinneren!! hahaha Het was een warme dag.... Ik ging naar school. Het was immers 2 straten verder!! Maar we gingen dus buiten zitten met de hele klas! We moesten toen allemaal in een kring zitten en ik was natuurlijk degene die buiten de kring zat. hehehehe. Dus Die ouwe taart lezen uit het boek. En toen...................... I zag ik mijn kans om weg te komen :stout: Ik was RAMBO junior........... Het enige wat ik miste was een gespierd volwassen lichaam en een M16 en een van die beroemde RAMBO messen.. :bril: Maar goed ik had wel mijn Mickey Mouse jas :D ........ Na 10 minuten was ik van het schoolpleintje af...... Tja wat wil je met kleuter beentjes...... hehehehehe :hihi: :zwaai:

Ali_Z
12-08-2002, 23:52
.....Ben ik dan de enige die als kleuter gewoon naar het toilet ging voor een plasje :D Ali Z.

SaraZena
12-08-2002, 23:58
Origineel gepost door Ali_Z .....Ben ik dan de enige die als kleuter gewoon naar het toilet ging voor een plasje :D Ali Z. hahahahha, ik had niet altijd zin om naar de wc te gaan, in je broekje plassen is dan zel zo makkelijk (en warm) :D

Ali_Z
13-08-2002, 00:00
Origineel gepost door sabrinat hahahahha, ik had niet altijd zin om naar de wc te gaan, in je broekje plassen is dan zel zo makkelijk (en warm) :D Dan heeft jouw juffrouwtje nog geluk gehad dat je het bij een plasje liet en niet bij een hoopje bruine pudding.... :p :D Ali Z.

Pagina's : [1] 2