Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Supergoede condooms!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Doortje
11-08-2007, 21:43

Deze condooms zijn voorzien van glijmiddel met benzocaïne wat de eikel een beetje verdoofd zodat je langer kan vrijen voordat de man klaarkomt. http://www.condomerie.com/webshop/images/CON-126.jpg

MarocStar
11-08-2007, 21:55
Heb je het uitgeprobeerd dan?

Doortje
11-08-2007, 22:00
Heb je het uitgeprobeerd dan? Ja :D

MarocStar
11-08-2007, 22:00
zou t echt zijn? probeer het uit zou ik zeggen:hihi: En geef ons feedback:D :p

Doortje
11-08-2007, 22:01

zou t echt zijn? Er zit benzocaïne in en dat is een huidoppervlak-verdovend middel. Wordt ook gebruikt voor mensen die erg bang zijn voor injecties. Dat smeert de zuster dan op het plekje dat geprikt gaat worden. Het is gewoon een soort medicijn.

Doortje
11-08-2007, 22:03
probeer het uit zou ik zeggen:hihi: En geef ons feedback:D :p We hebben er van de 12 condooms pas 1 gebruikt, maar ik was echt blij verrast over het resultaat :hihi:

MarocStar
11-08-2007, 22:03
Ja :D En wil jij je ervaringen hier delen?:D

Doortje
11-08-2007, 22:06
En wil jij je ervaringen hier delen?:D Ik ga natuurlijk niet in details treden, want dat is niet netjes :D Maar ik vind gewoon dat iedereen op de hoogte moet zijn van deze condooms. Voor mannen die te snel klaarkomen, is dit echt een uitkomst. En als je geen problemen hebt met te snel klaarkomen, dan kan je nóg langer van bil dan je al gewend was. Al moet je natuurlijk ook weer niet zó lang seksen dat het vrouwtje in kwestie er ruw van wordt van binnen ;) Dat is ook weer niet de bedoeling :p

MarocStar
11-08-2007, 22:10
Ik ga natuurlijk niet in details treden, want dat is niet netjes :D Maar ik vind gewoon dat iedereen op de hoogte moet zijn van deze condooms. Voor mannen die te snel klaarkomen, is dit echt een uitkomst. En als je geen problemen hebt met te snel klaarkomen, dan kan je nóg langer van bil dan je al gewend was. Al moet je natuurlijk ook weer niet zó lang seksen dat het vrouwtje in kwestie er ruw van wordt van binnen ;) Dat is ook weer niet de bedoeling :p Ik denk dat conditie ook een grote rol speelt:D

Doortje
11-08-2007, 22:17
Ik denk dat conditie ook een grote rol speelt:D Het is niet een seksonderwerp waar mannen graag over praten, het probleem van de vroegtijdige zaadlozing (ejaculatio praecox). Toch geldt voortijdige zaadlozing als een van de belangrijkste seksuele stoornissen van de man. Het snel klaarkomen van de man is ook een probleem waar vrouwen vaak ongewild mee geconfronteerd worden. Op het bespreken van vroegtijdige zaadlozing berust echter nog steeds een groot taboe. Lange tijd werd het vlug klaarkomen beschouwd als een seksuele aandoening met een psychische oorzaak die met gedragstherapie behandeld diende te worden. Het idee dat het probleem "tussen de oren" zou zitten en door oefening en gesprekken opgelost zou kunnen worden, heeft echter tot veel teleurstelling en verdriet geleid. Menige man met een snelle zaadlozing die dit soort hulp heeft gezocht, heeft teleurgesteld moeten constateren dat psychotherapie niet helpt om de zaadlozing te vertragen. Wetenschappelijk onderzoek van de afgelopen jaren heeft inmiddels duidelijk gemaakt dat vroegtijdige zaadlozing een (neuro)biologisch verschijnsel is dat adequaat met medicijnen behandeld kan worden. www.vroegtijdigezaadlozing.nl

MarocStar
11-08-2007, 22:22
Het is niet een seksonderwerp waar mannen graag over praten, het probleem van de vroegtijdige zaadlozing (ejaculatio praecox). Toch geldt voortijdige zaadlozing als een van de belangrijkste seksuele stoornissen van de man. Het snel klaarkomen van de man is ook een probleem waar vrouwen vaak ongewild mee geconfronteerd worden. Op het bespreken van vroegtijdige zaadlozing berust echter nog steeds een groot taboe. Lange tijd werd het vlug klaarkomen beschouwd als een seksuele aandoening met een psychische oorzaak die met gedragstherapie behandeld diende te worden. Het idee dat het probleem "tussen de oren" zou zitten en door oefening en gesprekken opgelost zou kunnen worden, heeft echter tot veel teleurstelling en verdriet geleid. Menige man met een snelle zaadlozing die dit soort hulp heeft gezocht, heeft teleurgesteld moeten constateren dat psychotherapie niet helpt om de zaadlozing te vertragen. Wetenschappelijk onderzoek van de afgelopen jaren heeft inmiddels duidelijk gemaakt dat vroegtijdige zaadlozing een (neuro)biologisch verschijnsel is dat adequaat met medicijnen behandeld kan worden. www.vroegtijdigezaadlozing.nl Ik heb gelukkig het talent om niet vroegtijdig te komen:hihi: Ik kan zelfs mijn moment uitkiezen, oeps nu word het te persoonlijk:hihi:

Doortje
11-08-2007, 22:24
Ik heb gelukkig het talent om niet vroegtijdig te komen:hihi: Ik kan zelfs mijn moment uitkiezen, oeps nu word het te persoonlijk:hihi: Nou ,dan heb jij ze dus niet nodig, die condooms :)

MarocStar
11-08-2007, 22:25
Nou ,dan heb jij ze dus niet nodig, die condooms :) schilt mij weer geld:hihi:

Doortje
11-08-2007, 22:29
schilt mij weer geld:hihi: Ja, ze zijn kapot duur :( En bovendien is seksen met condooms niet het lekkerste, maar ja... Misschien gaan we ze 1 keer in de week gebruiken voor een flinke onderhoudsbeurt en de rest van de tijd vluggertjes. :D

MarocStar
11-08-2007, 22:30

Ja, ze zijn kapot duur :( En bovendien is seksen met condooms niet het lekkerste, maar ja... precies sex zonder condoom is pas sex

Pagina's : [1] 2 3 4