Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wilders doet aangifte tegen rapper

Fert0ta
10-08-2007, 19:52

DEN HAAG - Geert Wilders zal zo snel mogelijk aangifte doen tegen rapper Appa, die vrijdag in dagblad De Pers zegt het niet erg te vinden als iemand Wilders ,,een kogel door zijn kop schiet''. Dat liet een woordvoerder van Wilders' Partij voor de Vrijheid vrijdag weten. Appa, die naar eigen zeggen een grote groep moslimjongeren in achterstandswijken vertegenwoordigt, zegt in De Pers: ,,Als ik Wilders ooit tegenkom, is 'ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.'' Wilders voelt zich bedreigd door de uitlatingen van de rapper. ach gossie wat is meneertje bang geworden aaah mammieeee..ga onder je nest (kapsel) schuilen :lekkerpuh

Lopend
10-08-2007, 19:59
:lol: Die Wilders OMG what een chicken man, hij heeft een grote bek, maar als puntje bij paaltje komt, dan gaat die aangifte doen. Yeh lafaard. Moge Allaah Tabaraka wa taala hem vervloeken.

wolkjes
10-08-2007, 20:29
:lol: Die Wilders OMG what een chicken man, hij heeft een grote bek, maar als puntje bij paaltje komt, dan gaat die aangifte doen. Yeh lafaard. Moge Allaah Tabaraka wa taala hem vervloeken. AMIN

lach_parel
10-08-2007, 20:48
mietje...............hahah hij is zelfs bang voor muggen

Gypsymeid
10-08-2007, 23:43

Hij zal vast niet bang zijn, en door hebben dat het gewoon om stoere rapper praatjes gaat. Hij geniet er van als ie kan zorgen dat weer een Marokkaantje straf krijgt en verder kan ie dit weer gebruiken als publiciteit toch

Gypsymeid
10-08-2007, 23:44
ik hoop niet dat het gebeurd en gun het niemand, maar ik denk serieus dat Wilders flink moet gaan oppassen, want er lopen genoeg mensen rond die wel in staat zijn hem echt iets aan te doen.

Fert0ta
10-08-2007, 23:51
Ja dat denk ik ook. Er loopt heus geen 1 mohamed b. rond.

Arabische_Meid
11-08-2007, 00:09
DEN HAAG - Geert Wilders zal zo snel mogelijk aangifte doen tegen rapper Appa, die vrijdag in dagblad De Pers zegt het niet erg te vinden als iemand Wilders ,,een kogel door zijn kop schiet''. Dat liet een woordvoerder van Wilders' Partij voor de Vrijheid vrijdag weten. Appa, die naar eigen zeggen een grote groep moslimjongeren in achterstandswijken vertegenwoordigt, zegt in De Pers: ,,Als ik Wilders ooit tegenkom, is 'ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.'' Wilders voelt zich bedreigd door de uitlatingen van de rapper. ach gossie wat is meneertje bang geworden aaah mammieeee..ga onder je nest (kapsel) schuilen :lekkerpuh: :lol: