Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft ooit gedate via msn

Pagina's : [1] 2

LZN
07-10-2003, 23:05

ik heb t 3 keer gedaan 1x ben ik voor mn leven gaan vluchten in amsterdam :jammer: ze zei dat ze lekker was bla bla beuty dit beuty dat toen ik haar zag kon ik ni meteen weg na een kwartier ben ik hem gepiert :D lelijk sjezus niet normaal :jammer: en zegge dat ze mooi is iz goeie straf voor haar moet ze maar niet liegen ;) wie heeft ook zulke lijpe acties mee gemaakt :D damn ik date nooit meer zonder dat ik van iemands n foto zie maar ik date niet liefde ofzo gewoon kijken wat voor persoon dat is maar die was egt te erg ik ken t maar niet vergeten ahahaha :p sorry.

sherine
07-10-2003, 23:07
ah straks leest ze het man hsjoema hwuahuahauhauhaaaaaaaaaaaaaaa :lol: gemeeeen gna gna :lol: wat een beetje me homie laten schrikken hhhh wat denk ze :p ey maar morgen met Temsamni gaan we ook sprintje trekken aaight whuaha

AtaiNa3Na3
07-10-2003, 23:07
Origineel gepost door TONYMONTANA ik heb t 3 keer gedaan 1x ben ik voor mn leven gaan vluchten in amsterdam :jammer: ze zei dat ze lekker was bla bla beuty dit beuty dat toen ik haar zag kon ik ni meteen weg na een kwartier ben ik hem gepiert :D lelijk sjezus niet normaal :jammer: en zegge dat ze mooi is iz goeie straf voor haar moet ze maar niet liegen ;) wie heeft ook zulke lijpe acties mee gemaakt :D damn ik date nooit meer zonder dat ik van iemands n foto zie maar ik date niet liefde ofzo gewoon kijken wat voor persoon dat is maar die was egt te erg ik ken t maar niet vergeten ahahaha :p sorry Ik verlaag me nooit tot zulk niveau. Maar ik vind wel dat je naiif(whatever) bent. Waarom zegt een meisje dat ze mooi is?

sherine
07-10-2003, 23:13
el moehim,, we zien wel hoe de dag loopt >> misschien wordik morgenmiddag wel weer opgepakt ofzo

sherine
07-10-2003, 23:16

ja ik zet te denken die lingeriekraam van die koelie aan de rechterkant wat vind jij ???

sherine
07-10-2003, 23:22
we gaan niet huis in all1 die kraam is tog wind enzo die knoflooklucht waait wel weg we kunnen ook wel die goudwinkel van de marokkaan effe scannen voor ckerheid maar ik bedoel ja dat lukt tog niet,,,van een dief ken je niet stelen weet je :confused: die turk dan die pizza`s kunnen we wel verkopen voor een euro nu vooral met de ramadan we zorgen dat al die vrouwen ze in de vrieser doen scheelt ze weer werk in de keuken

Lady_moi
08-10-2003, 14:24
Origineel gepost door TONYMONTANA ik heb t 3 keer gedaan 1x ben ik voor mn leven gaan vluchten in amsterdam :jammer: ze zei dat ze lekker was bla bla beuty dit beuty dat toen ik haar zag kon ik ni meteen weg na een kwartier ben ik hem gepiert :D lelijk sjezus niet normaal :jammer: en zegge dat ze mooi is iz goeie straf voor haar moet ze maar niet liegen ;) wie heeft ook zulke lijpe acties mee gemaakt :D damn ik date nooit meer zonder dat ik van iemands n foto zie maar ik date niet liefde ofzo gewoon kijken wat voor persoon dat is maar die was egt te erg ik ken t maar niet vergeten ahahaha :p sorry ik wil u wel ne keer zien ;)

MOcROzINA
08-10-2003, 14:26
Origineel gepost door TONYMONTANA ik heb t 3 keer gedaan 1x ben ik voor mn leven gaan vluchten in amsterdam :jammer: ze zei dat ze lekker was bla bla beuty dit beuty dat toen ik haar zag kon ik ni meteen weg na een kwartier ben ik hem gepiert :D lelijk sjezus niet normaal :jammer: en zegge dat ze mooi is iz goeie straf voor haar moet ze maar niet liegen ;) wie heeft ook zulke lijpe acties mee gemaakt :D damn ik date nooit meer zonder dat ik van iemands n foto zie maar ik date niet liefde ofzo gewoon kijken wat voor persoon dat is maar die was egt te erg ik ken t maar niet vergeten ahahaha :p sorry HAHHAA FOK OP VOOOR JOU HOOOR :giechel: :giechel: bij mij hoef je niet weg te rennen :goedzo: :giechel:

MOcROzINA
08-10-2003, 17:05
doe jij je avatar goed ???????????? wat bedoel je daarmee

MOcROzINA
08-10-2003, 17:26
owwwwwwwwww WIE WEET ;)

Lady_moi
08-10-2003, 17:30
pff :ego: mn nek doet ervan zeer :p

Wa7ida
08-10-2003, 20:09
Origineel gepost door TONYMONTANA ik heb t 3 keer gedaan 1x ben ik voor mn leven gaan vluchten in amsterdam :jammer: ze zei dat ze lekker was bla bla beuty dit beuty dat toen ik haar zag kon ik ni meteen weg na een kwartier ben ik hem gepiert :D lelijk sjezus niet normaal :jammer: en zegge dat ze mooi is iz goeie straf voor haar moet ze maar niet liegen ;) wie heeft ook zulke lijpe acties mee gemaakt :D damn ik date nooit meer zonder dat ik van iemands n foto zie maar ik date niet liefde ofzo gewoon kijken wat voor persoon dat is maar die was egt te erg ik ken t maar niet vergeten ahahaha :p sorry wahhahahaha wie gaat er nou weer daten, damn dan moet je echt dom zijn wat verwacht je nou zelf die wijfen die daten via de pc, zegt toch al genoeg :D

Pagina's : [1] 2