Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kledingstyl van de adammers/rotterdammers

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

eme3esh
12-08-2002, 01:23

ik heb een vraagje aan de dames. wat vinden jullie zo mooi aan die mannetjes die zich kleden als vrouwen je weet wel zoals die amsterdammers met hun strakke broekjes tot aan hun knieen felle shirtjes en schoentjes als tapdansers en niet te vergeten hun kapsels ala maluku ik woon in rotterdam waar dat soort kleding godzijdank nog niet geaccepteerd is en al helemaal niet word geapprecieerd maar als ik bijvoorbeeld naar adam ga zie ik alleen hun voor me. hoort een man niet gewoon krulletjes te hebben nike air max en een truitje met een trainingsjack i.p.v. die gaypride kleren zeg eens dames wat hebben jullie liever zo een barbipop of een man

LELIJKERD
12-08-2002, 01:25
hey ik kom uit amsterdam ik loop er anders heel fatsoenlijk bij in 10-delige pak :D

nehedar
12-08-2002, 01:26
Met jou kan ik praten! Ik reageer toch ookal ben ik een jongen. Ik draag altijd nike air max en ik kots van die strakke kleding. Bah...En mijn haar zit lekker glad achterover inplaats van zo'n stom egel-kapsel!!

eme3esh
12-08-2002, 01:27
je weet welke ik bedoel toch en zeg eerlijk is toch geen styl

nehedar
12-08-2002, 01:37

And you Eme3esh? Ook nike's en een trainingsjackie?

nehedar
12-08-2002, 01:48
doordeweeks draag ik altijd simpele kleding, nike's eronder huppakeej. maar 's-weekends kleed ik me altijd stijlvol, netjes en meestal in het zwart. da's pas stijl of niet? en geen haar op m'n **** die er aan denkt om in zo'n strakke balzakbroekje te lopen, van die achterlijke puntschoenen en een kapsel als een egel! Die jongens denken nog dat ze breed zijn ook...

TonyM
12-08-2002, 01:53
Origineel gepost door eme3esh .... schoentjes als tapdansers .... Wel even duurder dan je hele schoenenkast!

eme3esh
12-08-2002, 02:05
ja ik draag ook graag nikes en wat betreft de prijzen gaat het nu om de prijs nee toch zeker hier niet in ieder geval maar in adam tel je volgens mij niet mee als je geen pradas hebt maar ieder zijn eigen styl gelukkig zijn er meer die denken net als ik we hebben in ieder geval een deel van sheb den haag die ook eeuwige trouw zweert aan de nikes en sheb gouda ook

TonyM
12-08-2002, 02:18
Iets klopt niet. Ik kom weleens in Den Haag en 5 van de 10 jongens daar heeft zo een matjeskapsel (je weet toch, dat goor lang haar in je nek .. tfoe), als er iets is dat mij aan homo's doet denken is het lang haar wel. Bovendien vind ik het dragen van Nikeys behoorlijk infantiel. Toen ik nog naar de basisschool ging vond ik het wel ok. Ik was er blij mee want met die schoenen kon ik 'harder' rennen ... En ik kan in ieder geval zeggen dat ik Amerika boycot ... ik koop Italiaans :lekkerpuh :D TM. ps. ik heb geen zin om na te denken ... morgen ga ik verder!

Laysa
12-08-2002, 04:39
Iedereen moet zelf weten wat ie doet als ie een ander maar niet schaadt ... Thank GOD voor verschillende smaken .... Laat mensen gewoon in hun waarde ... :D :D :D

Laysa
12-08-2002, 04:50
Gebroken ... KIEKABOEEEE !!!! :zwaai: :giechel:

FATINELLE
12-08-2002, 11:41
ohww pleaseee dan heb ik liever shap puntjes, die zien er nog verzorgd uit en ruiken nog lekker ook naar armani enzo :D ik hou niet van die nike's types met krulletjes, vind ik zo illie-achtig maar dat is mijn mening, dus niet aanvallend reageren ;) uiteindelijk gaat het om de binnenkant en niet uiterlijk

Ali_Z
12-08-2002, 13:13
De ene keer loopt iedereen te janken dat Nike een Jodenmerk is en de andere keer lopen ze stoer te doen dat ze ermee lopen :confused: Iedereen heeft zn eigen stijl van kleden en de ene sijl past gewoon wat beter bij de een dan bij de ander. Maar die strakke broekjes zijn inderdaad eng, helemaal alz ze van die felle kleuren hebben.... Ali Z.

chamalgirl
12-08-2002, 16:13
hahahhhahha nikes alsjeblieft zeg geef mij maar dan liever shab puntjes zoals fatinelle zei die zien er tenminste nog redelijk uit,behalve die felle kleuren dat hoeft ook weer niet maar de rest mag wel mee en inderdaad de grootste deel van rdammers/goudenaren en de rest van die omgeving zien er in mij ogen absoluut niet uit ze mogen wel wat aan hun uiterlijk doen wat betreft qua kleding maar goed als dat hun smaak is moetenwe dan maar in hun waarde laten jek(alhoewel ik het echt gewoon lelijk vind)

Asri
12-08-2002, 16:17

Yeh mensen...Jullie moeten allemaal klappen krijgen :hammer: Waar gaat het de met de samenleving...Mensen beoordelen om hun merkkleding ...:schok: Het is gewoon voor de gekke... Ps. Amsterdammers zien er verzorgd uit klaar! :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6