Bekijk originele versie : krampen
mashalahbroeder
10-08-2007, 10:26
heb nu al 3 dagen last van onwijze krampen in men buik rug en vooral benen..ikga echt kapot hiero...door de menstruatie...
ben gestopt met de pil en nu heb ik dus elke keer onwijs veel pijn...is dit normaal? want daarvoor had ik namelijk nergens last van:moe:
WhiteRose
10-08-2007, 10:29
Uhm,
Broeder --> Man --> Nysha lover --> de Pil?
:rolleyes:
mashalahbroeder
10-08-2007, 10:30
uft ikben nysha....ben gebanned :moe: wacht al bijna een weke op mijn unban...een rotterdamse weet niet meer hoe dat moet
HoneyBee
10-08-2007, 10:31
Had dat vroeger altijd. Ging altijd dood van de pijn als ik ongesteld werd. Echt dodelijk pijn dat je alleen maar kunt janken en overgeven, misselijk zijn en over je hele lichaam krampen.
Toen ik de pil begon te slikken verdween de pijn als sneeuw voor de zon.
HoneyBee
10-08-2007, 10:32
uft ikben nysha....ben gebanned :moe: wacht al bijna een weke op mijn unban...een rotterdamse weet niet meer hoe dat moet
Haha, je bent toch geunbanned, weet alleen niet wat jouw account mankeert. Wellicht wil Nysha met pensioen. Je zult toch antwoord van moderator af moeten wachten bro! :hihi:
mashalahbroeder
10-08-2007, 10:32
ik heb dus nooiterg veel pijn gehad...
ben aan de pil gegaan op aanraden van gynaecoloog
ben er mee gestopt en nu al 2 keer onwijs veel pijn...dit is men 3e dag en men benen zijn lam :moe:
WhiteRose
10-08-2007, 10:33
Oh zó!
:hihi:
mashalahbroeder
10-08-2007, 10:33
Haha, je bent toch geunbanned, weet alleen niet wat jouw account mankeert. Wellicht wil Nysha met pensioen. Je zult toch antwoord van moderator af moeten wachten bro! :hihi:
hij doet het echt niet!! en als je naar mijn profiel gaat staat ook dat ik nog verbannen ben :moe:
ik mis nysha man....voel me zon verrader met deze naam:moe:
MissLoulou
10-08-2007, 10:35
Had ik ook toen ik stopte met de pil had ik dagen lang onwijs veel pijn, het was alsof ik al die maanden dat ik de pil dronk en geen pijn had ineens in 1 keer kreeg :(
Maar hmdl sinds ik bevallen ben heb ik geen ongi pijn meer :D dus mb ga een kindje nemen :haha:
mashalahbroeder
10-08-2007, 11:26
:moe:
hebben de dames die ene onregelmatige cyclus hadden nadat ze getrouwd zijn een regelmatige?
-Zorg voor rust en ontspanning.
-Probeer eens een warme kruik op uw buik of onderrug of neem een warm bad.
-Massage van de onderrug kan verlichting geven.
MissLoulou
10-08-2007, 11:47
:moe:
hebben de dames die ene onregelmatige cyclus hadden nadat ze getrouwd zijn een regelmatige?
Nee de mijne werd erger onregelmatig :moe:
mashalahbroeder
10-08-2007, 15:17
oohhwww had men ma dus ongelijk :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.