Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echte mannen

LZN
07-10-2003, 21:31

Hoi Echte mannen ... dat is de onderwerp ik krijg soms van meiden te horen dat Echte mannen onze vaders zijn die weten wat het leven inhoud en wat Hard werken is !! Je hoort ouders van de eerste generatie klagen over hun zoons dat ze niet willen werken en liever lui zijn en slapen dan te gaan werken voor hun toekomst. Mee eens of niet Echte mannen zijn onze vaders en niet vervangbaar? ;).

Chyhaan
07-10-2003, 21:33
Origineel gepost door Kadieja Hoi Echte mannen ... dat is de onderwerp ik krijg soms van meiden te horen dat Echte mannen onze vaders zijn die weten wat het leven inhoud en wat Hard werken is !! Je hoort ouders van de eerste generatie klagen over hun zoons dat ze niet willen werken en liever lui zijn en slapen dan te gaan werken voor hun toekomst. Mee eens of niet Echte mannen zijn onze vaders en niet vervangbaar? ;) Mijn vader is geen man!!!! Hij heeft me zomaar laten zitten :kwaad:

nessa
07-10-2003, 21:35
Niks van! Mijn man is pas een echte man daarbij is mijn vader niks!

miwoeren
07-10-2003, 21:36
zekers!!! mijn vader is wel een ECHTE man :ego: :D

adiltje
07-10-2003, 21:36

Ik studeer ik werk ik kook ik doe aan sport en ik ben aardig.........nog ben ik geen echte man........ra ra hoe zou dat toch komen!!!!!!! :zwaai:

doc25
07-10-2003, 21:41
Origineel gepost door Kadieja Ik bedoel vaders waarvan de meid nog bij haar inwoont die weten wel wat ik bedoel :) ik blijf naar die enorme voorgevel kijken :rolleyes:

Nadia_
07-10-2003, 21:41
Ja zekerS,mijn vader is een ECHTE MAN!! :hammer:

sweet_karima
07-10-2003, 21:55
ik geef jou helemaal gelijk meid...