Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : om hoe laat eet je kleine?

Pagina's : [1] 2 3

bollebuik
09-08-2007, 23:07

wat zijn de tijdstippen dat jou peuter eet? als je avondmaal geeft, om hoe laat gaat die dan in bed? en geef je smiddags eerst eten en dan een dutje, of erna? mijn zoon heeft een vast ritme maar ik denk dat ik het wat ga aanpassen

boug85
09-08-2007, 23:11
smorgens als ze opstaat krijgt ze papfles en 2 boterhammen.. rond 1 uur in de middag lunch zoals pannekoeken ofzo.. dan gaat ze slapen tot half 4 als ze opstaat krijgt ze een koekje en drinken.. rond half 6 eet ze met ons mee.. warm eten en fruit.. en dan rond 20:00 krijgt ze haar laatste papfles en dan gaat ze slapen.. haar laatste papfles is die nieuwe melk met honing erin en bambix.. ze is er gekkk op en honing bevordert de nachtrust!!! missschien slaapt ze daarom zoveel:maf2::hihi:

Schrijf_ster1
09-08-2007, 23:13
8:00 Flesje. 10:00 Liga. 12:30 3-4 boterhammen met hartig en zoet. 14:00 fruitstuk. Dan gaat ze slapen tot 16:30 fruitstuk en cracker of rijstwafel. 18:15 warm eten. 20:00 slapen.

OemAbdoellah
09-08-2007, 23:13
smorgens.. pap.. daarna boterham.. middag... boterham.. of een gebakken eitje.. of gesneden vlees.. afwisslend.. avondeten voor 6 uur altijd kwart voor 6.. half 6.. half 8 haar bed in

bollebuik
09-08-2007, 23:20

8:00 Flesje. 10:00 Liga. 12:30 3-4 boterhammen met hartig en zoet. 14:00 fruitstuk. Dan gaat ze slapen tot 16:30 fruitstuk en cracker of rijstwafel. 18:15 warm eten. 20:00 slapen. ooh masha'Allah je hebt een kleine, je klonk pas getrouwd :hihi: maar goed, hoe oud is ze? want ze heeft wel laat haar middagdutje? mijn zoon wil drie uur na het opstaan smorgens al weer slapen. dus als hij om 8 uur opstaat dan gaat hij er om 11 uur weer in.

bollebuik
09-08-2007, 23:21
smorgens.. pap.. daarna boterham.. middag... boterham.. of een gebakken eitje.. of gesneden vlees.. afwisslend.. avondeten voor 6 uur altijd kwart voor 6.. half 6.. half 8 haar bed in om hoe laat staat ze dan op? ik wil hem nooit vroeger dan 8 erin doen want geheid dat hij vroeg opstaat of snachts :moe:

bollebuik
09-08-2007, 23:26
in belgie adviseren ze ons beter smiddags warm te geven en savonds fruit enzo. ik vond het altijd ook beter zo, lijkt me ook gezonder. maar hij wordt nu ouder vandaar dat ik het wil aanpassen. ohja, hij doet ook zijn middagdutje vroeg dus ik laat hem eerst slapen en dan pas krijgt hij zijn middagmaal;

Moslima27
09-08-2007, 23:30
s.ochtends pap of een boterham met beker melk lunch pannekoeken of boterham met met wederom weer een beker melk tussendoor fruit of koekje. diner om 6 uur is warm.

bollebuik
09-08-2007, 23:31
pannekoeken ook? eerste keer dat ik ervan hoor.

Moslima27
09-08-2007, 23:32
pannekoeken ook? eerste keer dat ik ervan hoor. hoe bedoel je:confused: pannekoeken bij lunch is normaal hier hoor:rolleyes:

bollebuik
09-08-2007, 23:34
hoe bedoel je:confused: pannekoeken bij lunch is normaal hier hoor:rolleyes: ja blijkbaar hier in belgie niet. hier in belgie, als je pannenkoeken geeft dan valt er iets te vieren, dan is het feest :hihi: maar het is niet de gewoonte om bij lunch af en toe pannekoeken te geven, dat niet.

Moslima27
09-08-2007, 23:37
ja blijkbaar hier in belgie niet. hier in belgie, als je pannenkoeken geeft dan valt er iets te vieren, dan is het feest :hihi: maar het is niet de gewoonte om bij lunch af en toe pannekoeken te geven, dat niet. :hihi: die is goed. toen ik daar voor het eerst was bij schoonfamilie met mijn kind.ging mijn schoonzus warm eten maken voor hem tussen de middag en s avonds kreeg ie fruithapje. dat vind ik op zich ideaal aangezien jullie daar allemaal tussen de midaag warm eten. maar hier in nl niet wij halen alles uit een dag wat betreft eten:o :hihi:

OemAbdoellah
09-08-2007, 23:38
om hoe laat staat ze dan op? ik wil hem nooit vroeger dan 8 erin doen want geheid dat hij vroeg opstaat of snachts :moe: ze staat rond half 9 a 9 uur op.. tenzij ze een x er vroeg uit wil dan is ze er om 8 uur

bollebuik
09-08-2007, 23:40
:hihi: die is goed. toen ik daar voor het eerst was bij schoonfamilie met mijn kind.ging mijn schoonzus warm eten maken voor hem tussen de middag en s avonds kreeg ie fruithapje. dat vind ik op zich ideaal aangezien jullie daar allemaal tussen de midaag warm eten. maar hier in nl niet wij halen alles uit een dag wat betreft eten:o :hihi: ja enkel de kleintjes eten smiddags warm. maar lijkt me gezonder ook. ze zeggen toch dat je moet ontbijten als een koning, lunchen als een blabla en savonds eten als een aalmoezenier of zoiets. je moet het afbouwen. maar goed, tot nu toe krijgt hij ook fruit en middagmaal. ik zit er al lang mee om het wat aan te passen maar het lukt maar niet :moe:

bollebuik
09-08-2007, 23:41

ze staat rond half 9 a 9 uur op.. tenzij ze een x er vroeg uit wil dan is ze er om 8 uur ideaal nee mijn kleine , stop je hem in om 7 dan staat hij om 7 uur op :moe:

Pagina's : [1] 2 3