Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames let op!!

Pagina's : [1] 2

praatjes
07-10-2003, 21:08

Welke kleur ondergoed dragen jullie nou het liefst?? zeg zeg!! :)

Chyhaan
07-10-2003, 21:09
Origineel gepost door praatjes Welke kleur ondergoed dragen jullie nou het liefst?? zeg zeg!! :) Waarom wil je dat weten???

sweet_karima
07-10-2003, 21:11
wit of zwart...

praatjes
07-10-2003, 21:11
Origineel gepost door Chyhaan Waarom wil je dat weten??? Omdat ik jou en iedereen beter wil leren kennen. En dit is de manier waarop :)

praatjes
07-10-2003, 21:13

Origineel gepost door sweet_karima wit of zwart... Dat zegt iets over jezelf ik ga nu uitdenken wat het is. :)

Chyhaan
07-10-2003, 21:14
Origineel gepost door praatjes Omdat ik jou en iedereen beter wil leren kennen. En dit is de manier waarop :) Oke, wat een aangename manier.. Maar oke... Ik draag roze, babyblauwe, witte, rode, zwart.... heb redelijk veel wil je alle klueren weten??... Draag strings en boxeshorts en heel soms normale ondergoed

praatjes
07-10-2003, 21:19
Origineel gepost door Chyhaan Oke, wat een aangename manier.. Maar oke... Ik draag roze, babyblauwe, witte, rode, zwart.... heb redelijk veel wil je alle klueren weten??... Draag strings en boxeshorts en heel soms normale ondergoed Je gaat er gevarieerd uit. Ik heb jou nu heel goed leren kennen. Je bent geen onbekende meer voor mijn. :D

Chyhaan
07-10-2003, 21:21
Origineel gepost door praatjes Je gaat er gevarieerd uit. Ik heb jou nu heel goed leren kennen. Je bent geen onbekende meer voor mijn. :D Oooh ja, en vertel het eens.....

praatjes
07-10-2003, 21:26
Origineel gepost door Chyhaan Oooh ja, en vertel het eens..... Ik vertel jou alles maar dan echt alles :) Je moet weten dat ik van gekleurde ondergoed hou, ik weet niet hoe het komt maar steeds voldoe jij aan al mijn verwachtingen. Dat beloofd mijn wat. Ik wil jou veel beter leren kennen, ik wou dat jij mijn de kans wou geven. Is er een mogelijkheid dat ik jou een keer onder 4 ogen kan spreken?? :Iluvu:

praatjes
07-10-2003, 21:27
Origineel gepost door chimenne GEEN Lekker makkelijk, gewoon tot 3 tellen :D

Chyhaan
07-10-2003, 21:29
Origineel gepost door praatjes Ik vertel jou alles maar dan echt alles :) Je moet weten dat ik van gekleurde ondergoed hou, ik weet niet hoe het komt maar steeds voldoe jij aan al mijn verwachtingen. Dat beloofd mijn wat. Ik wil jou veel beter leren kennen, ik wou dat jij mijn de kans wou geven. Is er een mogelijkheid dat ik jou een keer onder 4 ogen kan spreken?? :Iluvu: :) ooh ja.... Nou dat zal best een keer kunnen... Alleen heb ik nooit via comp met iemand onder 4 ogen gesproken.... Ik weet niet wat jou verwachtingen zijn.... Waar moet je meis nog meer aan voldoen.. Stel maar een vraag en dan antwoord ik wel :)

miwoeren
07-10-2003, 21:38
ik hou van STRINGETJES!!! :stout:

praatjes
07-10-2003, 21:45
Origineel gepost door Chyhaan :) ooh ja.... Nou dat zal best een keer kunnen... Alleen heb ik nooit via comp met iemand onder 4 ogen gesproken.... Ik weet niet wat jou verwachtingen zijn.... Waar moet je meis nog meer aan voldoen.. Stel maar een vraag en dan antwoord ik wel :) Zij moet in staat zijn om als een prinses mijn van dienst te zijn. Ik heb namelijk koninklijke bloed. Denk jij een hele goede lieve prinsesje te kunnen zijn? :)

Nadia_
07-10-2003, 21:46
Origineel gepost door praatjes Welke kleur ondergoed dragen jullie nou het liefst?? zeg zeg!! :) Zwart, babyblauw,roze en rood :hammer:

praatjes
07-10-2003, 21:47

Origineel gepost door miwoeren ik hou van STRINGETJES!!! :stout: Ik ook :) , we moeten eens informatie uitwisselen, vind je ook niet?

Pagina's : [1] 2