Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwde vrouwen met carrière

Pagina's : [1] 2 3 4

AbaHoeCh
09-08-2007, 18:35

Zijn jullie écht van plan om te blijven werken tot jullie pensioen en wat vinden jullie partner ervan?

bollebuik
09-08-2007, 18:52
carriere? een kantoorbaan is écht geen carriere hoor. en zeker niet hier op marokko.nl :rolleyes:

AbaHoeCh
09-08-2007, 18:57
carriere? een kantoorbaan is écht geen carriere hoor. en zeker niet hier op marokko.nl :rolleyes: Madam, er zijn hier dames die wel degelijk een carrière hebben als Manager en dergelijke...

I_smahane_I
09-08-2007, 22:18
carriere? een kantoorbaan is écht geen carriere hoor. en zeker niet hier op marokko.nl :rolleyes: ja idd, wou ik net zeggen, kantoorbaan :moe:

bollebuik
09-08-2007, 22:20

Madam, er zijn hier dames die wel degelijk een carrière hebben als Manager en dergelijke... manager in een teleboutique zeker :moe: of in een frietkot :moe:

Oemmi
09-08-2007, 22:21
Alsof je op een kantoor geen carriere kunt maken :maf:. Heeft toch alles te maken met wat voor werk je doet, wat je ambities zijn en waar je uiteindelijk in de organisatie terecht komt/wilt komen.

bollebuik
09-08-2007, 22:31
Alsof je op een kantoor geen carriere kunt maken :maf:. Heeft toch alles te maken met wat voor werk je doet, wat je ambities zijn en waar je uiteindelijk in de organisatie terecht komt/wilt komen. je hebt het niet begrepen. niemand hier van marokko.nl heeft een carriere. iemand met carriere gaat tijdens haar werkuren niet op marokko.nl zitten lollen. ik ken mensen met carriere, geen haar die eraan denkt dat ze tijd hebben om hier te kletsen

Oemmi
09-08-2007, 22:35
je hebt het niet begrepen. niemand hier van marokko.nl heeft een carriere. iemand met carriere gaat tijdens haar werkuren niet op marokko.nl zitten lollen. ik ken mensen met carriere, geen haar die eraan denkt dat ze tijd hebben om hier te kletsen Mijn stelling klopt nog steeds; ook op een kantoor kun je carriere maken. Of de vrouwen hier er één aan het opbouwen zijn of die ambitie hebben, weet ik niet.. niet iedereen prikt hier even veel.

bollebuik
09-08-2007, 22:36
Mijn stelling klopt nog steeds; ook op een kantoor kun je carriere maken. Of de vrouwen hier er één aan het opbouwen zijn of die ambitie hebben, weet ik niet.. niet iedereen prikt hier even veel. jaa dat ontken ik toch niet. moehim, laat maar oké :)

BiDaWiJa
09-08-2007, 22:55
Als ik kinderen ga krijgen insha Allah, stop ik met mijn carriere :hihi: heb er geen zin in om nog 40 jaar in het labje rond te lopen

AbaHoeCh
10-08-2007, 00:05
manager in een teleboutique zeker :moe: of in een frietkot :moe: Nee. Ofwel typ je met l'adaw, ofwel tief je op.

AbaHoeCh
10-08-2007, 00:06
Dames, hebben jullie er dan nooit aan gedacht om te blijven werken tot jullie 65ste?

fatt
10-08-2007, 00:11
ik wou het helemaal maken met me carriere... heb nooit in me leven gedacht dat ik ooit thuis zou zitten... Ik heb een eigen zaak gehad, met heel veel verantwoordelijkheden, en wou steeds meer en meer, maar om eerlijk te zeggen, na 3 jaar was dat niet wat ik wou... nee waarom carriere maken, we leven maar 1x... als je alels hebt, dan moet je el7amdolah zeggen, en genieten van je leven... en niet werk werk werk... ik werd het helemaal gek van... Maar ben blij dat ik gestopt ben, en dat ik gewoon van me vrijheid kan genieten, me man zorgt voor brood op tafel... en nee, carriere maken daar ben ik totaal van afgeknapt... het genieten van het leven staat bij mij nu op nummer 1... kan best zo zijndat ik over een paar jaar hier anders over denk... we zien welll

fatt
10-08-2007, 00:12
Dames, hebben jullie er dan nooit aan gedacht om te blijven werken tot jullie 65ste? nee het liefst niet, me man werkt, het liefst hebben we zoiets we hopen eerder te kunnen stoppen, lekker terug naar marokko... en genieten van onze leeftijd...

AbaHoeCh
10-08-2007, 00:15

ik wou het helemaal maken met me carriere... heb nooit in me leven gedacht dat ik ooit thuis zou zitten... Ik heb een eigen zaak gehad, met heel veel verantwoordelijkheden, en wou steeds meer en meer, maar om eerlijk te zeggen, na 3 jaar was dat niet wat ik wou... nee waarom carriere maken, we leven maar 1x... als je alels hebt, dan moet je el7amdolah zeggen, en genieten van je leven... en niet werk werk werk... ik werd het helemaal gek van... Maar ben blij dat ik gestopt ben, en dat ik gewoon van me vrijheid kan genieten, me man zorgt voor brood op tafel... en nee, carriere maken daar ben ik totaal van afgeknapt... het genieten van het leven staat bij mij nu op nummer 1... kan best zo zijndat ik over een paar jaar hier anders over denk... we zien welll Hmm....k had ook al in men gedachte om eigen zaak te openen als getrouwde vrouw maar ik wist dat je dan ook nauwelijks tijd had om van het leven te genieten en van je gezin. Moehim k zal wel zien. :D Wat voor werk doe je nu?

Pagina's : [1] 2 3 4