Bekijk originele versie : Wat kun je doen............?
parel_moslima
09-08-2007, 16:32
Salaam aileikoem lieve zusters,
Ik ken iemand die ik graag wil leren kennen. Met als doel trouwen, weet dat diegeene ook opzoek is naar iemand. Het is een praktiserend moslim met een goed karakter en hij is bezig met een mooie studie. Maar durf die eerste stap niet te nemen, wil zelf ook niet die eerste stap nemen.
Wat kan ik doen???????????
maghribia19
09-08-2007, 16:53
Ken je niemand in zijn directe omgeving?
Islamiya
09-08-2007, 17:12
Wa Alaykoum Assalaam Wa Rahmatolah,
Misschien is het nog niet zo handig om er iets mee te doen, aangezien hij nog bezig is met zijn studie en jou niet zou kunnen onderhouden op dit moment?
Je zou eventueel contact kunnen maken met zijn zus(je) als hij die heeft, en ondertussen wat navraag doen, er zijn altijd wel mensen die jou meer kunnen vertellen Insha Allah.
Wat je absoluut niet moet doen: Op eigen houtje contact gaan zoeken.
Moge Allah Soubhanahoe Wa Ta'ala jullie paden later kruizen, indien daar Khair in zit. (Amien)
Doe ondertussen veel doe'a Ougty!
Oum Safouane.
chokolatina
09-08-2007, 17:19
islamiya ik vind het grote onzin wat je zegt.. hij zou haar niet kunnen onderhouden omdat hij studeert?? uit eigen ervaring en ervaringen wat ik om mij heen zie weet ik dat het dus echt wel kan..
dat de topic starster contact kan zoeken met zijn zusje zou ik haar ook aanraden.. verder wens ik haar veel suc6
Islamiya
09-08-2007, 17:31
islamiya ik vind het grote onzin wat je zegt.. hij zou haar niet kunnen onderhouden omdat hij studeert?? uit eigen ervaring en ervaringen wat ik om mij heen zie weet ik dat het dus echt wel kan..
dat de topic starster contact kan zoeken met zijn zusje zou ik haar ook aanraden.. verder wens ik haar veel suc6
Allaahoe A'lame Ougty, dat is wat ik veelal om me heen zie. Studie afmaken, baan zoeken, huisje en dan pas trouwen.
Ligt er natuurlijk aan hoe zelfstandig de broeder in kwestie is.
Khair Insha Allah.
chokolatina
09-08-2007, 17:41
Allaahoe A'lame Ougty, dat is wat ik veelal om me heen zie. Studie afmaken, baan zoeken, huisje en dan pas trouwen.
Ligt er natuurlijk aan hoe zelfstandig de broeder in kwestie is.
Khair Insha Allah.
idd allahoe A'alame
het is mogelijk, maar wat je zegt ligt ook aan hoe de man is, en of hij erbij ikan en wil werken..
parel_moslima
09-08-2007, 20:30
Wa Alaykoum Assalaam Wa Rahmatolah,
Misschien is het nog niet zo handig om er iets mee te doen, aangezien hij nog bezig is met zijn studie en jou niet zou kunnen onderhouden op dit moment?
Je zou eventueel contact kunnen maken met zijn zus(je) als hij die heeft, en ondertussen wat navraag doen, er zijn altijd wel mensen die jou meer kunnen vertellen Insha Allah.
Wat je absoluut niet moet doen: Op eigen houtje contact gaan zoeken.
Moge Allah Soubhanahoe Wa Ta'ala jullie paden later kruizen, indien daar Khair in zit. (Amien)
Doe ondertussen veel doe'a Ougty!
Oum Safouane.
Nee op eigen houtje zal ik zeker niet doen :goedzo:
Amien inshAllah!!!,
ik zal zeker veel doe3a doen inshallah
parel_moslima
09-08-2007, 20:31
Shoukran ;)
parel_moslima
09-08-2007, 20:31
Ken je niemand in zijn directe omgeving?
Ja veel mensen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.