Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Voor die ene "................"

Prinsje
12-08-2002, 01:12

Vandaag kan je niet komen Je wilt bij je zusje zijn Weer laat je mij zo lijden Weer doe je mij zo pijn Steeds ga je bij mij weg Om op tijd bij hem te zijn Je laat mij telkens lijden Je doet mij telkens pijn Soms kan ik er niet tegen Dan voel ik mij heel klein Waarom laat je mij zo lijden? Waarom doe je mij zo pijn? Maar zonder jou te leven? Nee, dan wil ik niet meer zijn! Ondanks het vele lijden Ondanks de vele pijn

Prinsje
12-08-2002, 01:25
Origineel gepost door rebel Oke...oke...jij je zin.... Een gentle joeh, krijg (bijna) altijd mijn zin :D thnx lady

EmiR_Soltan
12-08-2002, 02:44
Prinsje, Good Boy, Ga zo Door. Greetings Emir (S) Ik zie je kijken Je ogen haar verslinden Ik zie je lach haar bevredigen Zij geeft je alle inspiratie De zin van Liefde is zij Haar naam een parel Een smaragd Een juweeltje Wie haar naam durft uit te spreken verandert in een hart dat enkel liefde uit voor......

Prinsje
14-08-2002, 00:13
We staan weer op het perron Je wilt geen afscheid nemen Bang voor bekenden of bang voor je gevoel? Ik rij naar huis alleen... zoals het begon Waarom wil je niet bij mij blijven? ben ik te open... te eerlijk... te veel die bij je past? Ook jij voelt dat er tussen ons veel meer is

zinedin
14-08-2002, 00:37

in mijn hart woei een bries vol liefdesleed, mijn gemoed werd door pijn aangedaan. mijn verdriet werd erger toen mijn lief verdween, en op mijn ooglid druppelde menige traan. ik leed aan kwellingen die ik niet noemen vermag; steen en rots werden ogenblikkelijk zacht. wist ik maar of ik mijn geluk ooit nog zag, zal na haar vertrek eidigen deze nacht, en zal de pijn hierbinnen ooit overgaan?

kickbokster
14-08-2002, 21:42
ga terug naar je verleden het kan goed komen alles kan!!!!!!!!! ik belde je op ik hoorde je stem na 6 maanden die toch nog als gisteren leek maar ik kreeg de kriebels het leek wel de eerste dag toen ik je leerde kennen de eerste keer dat ik je belde ik wist niet wat ik moest zeggen wat ik moest doen moet ik ophangen of gewoon door praten je sprak met me zij dat je nog gevoelens voor me had ik voelde me weer zweven het lijkt of we nooit uitelkaar zijn gegaan ik ben weer helemaal verliefd en wil je nooit meer kwijt ik besef dat ik echt van je hou en niemand die je plaats kan in nemen met jou wil ik me leven delen

Insef
21-01-2005, 15:05
zozo ben je een dichter

Pagina's : 1 [2]