Bekijk originele versie : Sommige guys in maghreb mooier dan de guys van hier????
Mee eens of mee oneens?????????
Gr.
Mogli
:D
salina83
07-10-2003, 19:32
Origineel gepost door mogli
Mee eens of mee oneens?????????
Gr.
Mogli
:D
Zeker mee eens! :D
DanGamocroGirl
07-10-2003, 19:33
NEEEEE, ja in op 50! whahhahaha maar komt ook omdat sommige zich helemaal niet kunnen kleden vandaar lijkt het ook dat ze er niet uitzien tenminste dat is mijn mening! ;)
MOcROzINA
07-10-2003, 19:34
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS
salina83
07-10-2003, 19:36
Origineel gepost door TemsamniHustler
Dan gaan jullie toch lekker met zo'n gast uit marokko trouwen die het alleen voor de papieren doet! Worden daarna de 3 ergste jaren van je leven om erna gedumpt te worden aangezien hij jullie niet meer nodig heeft! :rolleyes:
heerlijkste drie jaar van je leven!
Dan gaan jullie toch lekker met zo'n gast uit marokko trouwen die het alleen voor de papieren doet! Worden daarna de 3 ergste jaren van je leven om erna gedumpt te worden aangezien hij jullie niet meer nodig heeft! :rolleyes:
Niet iedereen is daar mooi,en trouwens mooi zijn is ook niet alles.
Ik wil niemand uit Marokko :hammer: maar gewoon iemand van hier.
MissBlaBla
07-10-2003, 19:42
Beter dan vooroordelende mensen zoals jij :rolleyes:
BlaBla
Origineel gepost door salina83
Zeker mee eens! :D
Thanksssssssssssssssssssssssssssss (klassieke schoonheden he)
Waarom die uit maghreb???
Gr.
Mogli
sorry maar wij reageren toch ook niet jaloers als een jongen een meissie uit maghreb haalt, dan krijgen we ook te horen ze zijn daar beter dan die meiden van hier.
ik vroeg alleen wel mooier of niet. niet van wil je ermee trouwen of niet dat is iedereens eigen keuze.
Mogli (zag vorig jaar ook mooie guys, die ik hier nog nooit in mijn leven heb zien rondlopen, hier lijken ze meteen op een p.imp, daar op echte klassieke schoonheden)
:D Mogli
jamila_zina18
07-10-2003, 19:46
Ja.. zekers..
En ik weet waar de allermooiste jongen van Marokko woont.. :Iluvu:
Origineel gepost door jamila_zina18
Ja.. zekers..
En ik weet waar de allermooiste jongen van Marokko woont.. :Iluvu:
vertelllllllllllll, ik zag vorig jaar knappe oujdis en berkanis op een sjieke bruiloft in berkane.
Mogli is in :Iluvu:
Origineel gepost door Nawera
Bla bla, jaloers?....Sorry hoor maar die gasten van daar zijn veelal beter als die afgelikte boterhammen van hier die elke Anita Otto hebben gehad....Beter ene vandaar dan ene gast van hiero met een SOA! :zwaai: ....
:goedzo: ik had het niet beter kunnen verwoorden.
mogli
jamila_zina18
07-10-2003, 19:50
Origineel gepost door mogli
vertelllllllllllll, ik zag vorig jaar knappe oujdis en berkanis op een sjieke bruiloft in berkane.
Mogli is in :Iluvu:
De allermooiste jongen komt uit omgeving al hoceima.. :Iluvu: tril bij de gedachte aan hem... willieee lang, breed goed gebouwd, licht getint, mooie donkere haren, gaaf gezicht met pretoogjes.. :Iluvu:
Maar ja :huil:
Heb zin om jullie uit te schelden...weet je wat...ik kan het toch niet laten!
A lek7ab...wat zitten jullie naar jongens te kijken! tfoe e3liekoem! En dan nog zo trots erover praten! Doe dat maar es waar je ouders bij staan zal je zien of je nog met je twee blauwe ogen die je dan oploopt nog naar die jongens kan kijken!
Niet alleen mijn vader maar ook mijn buurtjes (opaatjes van 60 jaar) vinden de jongens van tegenwoordig rotzooi, zonder eer en trots, die met de harten van meiden spelen. Paps zegt het zijn geen mannen maar mietjes.. Ze hebben geen normen en waarden, het is gewoon troep.
Mogli
En nu?????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.