Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisje (2) in de nachtelijke uurtjes op stap!

Niyah
09-08-2007, 13:31

Het duurde 3 jaar om deze topic te openen, k wist niet meer hoe het moest :hihi: De politie heeft afgelopen nacht op straat in Den Haag een 2-jarig meisje aangetroffen dat slechts was gehuld in een luier en een t-shirt. De peuter was uit haar bedje geklommen, had de voordeur geopend en kennelijk besloten in de nachtelijke uurtjes nog even op stap te gaan. De gastouders waar het meisje verbleef, meldden zich kort na hun ontdekking dat het meisje weg was op het politiebureau. Het kindje is door een arts onderzocht, maar ze heeft niets aan haar nachtelijke avontuur overgehouden. Ze is in overleg met haar vader weer met haar gastouders mee naar huis gegaan Bron: Noordhollands Dagblad

f_mouslima2
09-08-2007, 13:37
had mn dochter kunnen zijnnnnnnnnn:eek:

fatt
09-08-2007, 13:37
dit is erggggg, gewoon geen woorden voor...

chemicha
09-08-2007, 13:39
men heeft niet voor niets nachtsloten verzonnen :moe:

Niyah
09-08-2007, 13:40

men heeft niet voor niets nachtsloten verzonnen :moe: zeqron op de deur of de deur op slot met de sleutel :hihi:

chemicha
09-08-2007, 13:45
zeqron op de deur of de deur op slot met de sleutel :hihi: wolla'illah :hihi: kan me soms echt irriteren aan de laksheid van mensen :kwaad: Voor het zelfde geldt was dat arme kind aangerand in de helse nacht door een pedo of wat dan ook :boos:

f_mouslima2
09-08-2007, 13:47
walah echt.. bij mij zit de deur altijd op slot.. ook overdag! dochter van buren is 3, maar die doet altijd de dur open als er iemand aan belt.. vind ik ook niet kunne! n keer was zij in de douche en andere buurvr belde aan bij haar, doet die dochter zomaar open! had ook iemand anders kunnen zijn.. sta jij daar onder de douche!! allah yehfad!! en n keer mn nichtje (dochter van mn zus), ze was bij mn ouders thuis, mn moeder lag even op de bank en zij speelde in de woonkamer.. mn ma sliep niet en hield haar in de gaten, maar zei niks tegen haar.. Dat ukkie van 2.5 doet haar schoenen aan (verkeerd maar goed) trekt jas aan, loopt naar de voordeur, doet deze open, probeerde de deur ook dicht te trekken achter zich maar lukte haar niet ds liet ze open (deze viel toen zelf in t slot) en was bezig trap af te lpen toen mn moeder haar achterna kwam!!!! Wallah ze waren stomverbaasd daar over deze actie!!

b_karima
09-08-2007, 14:00
la hauwla walla quwattah illah billah alhamdulilah is er nisk aan de hand!

boug85
09-08-2007, 15:16
:wow: ergggggg dat ze de deur niet op slot hebben gedaan

katar
09-08-2007, 16:54
Zoiets is bij mij ook een keer gebeurd, ik en mijn man zaten in de woonkamer , klom mijn zoontje van 3 ( toen) uit zijn wiegje en heeft de gangdeur opengemaakt en daarna de voordeur. Ik heb de voordeur nooit op slot, want wie weet bij brand enzo krijg je hem niet snel genoeg open( ik heb dat een keer gehoord van een politieagente) dus niet op slot. toen liep ik dus naar zijn kamertje om te kijken, zag ik opeens dat hij er niet in lag :wow: , dus ik helemaal in paniek :maf2: terug naar de woonkamer, maar ondertussen liep ik door de gang zag ik dat de deur open was en ja hoor, zie ik hem over de gallerij rennen, lachend. :hihi: Mijn man is als een speer naar hem toe gerend. We waren zo blij dat er niks ernstigs gebeurd was. Ik let altijd goed op mijn kinderen, maar die dag vergeet ik nooit meer.

Addiction
09-08-2007, 16:58
Oh mijn god, Ik zou de deur op slot zetten dat doe ik nu al, terwijl ik alleen maar met mn man ben laat staan als ik kinderen heb volgens mij heb ik dan 10 sloten op de deur...

wolkjes
09-08-2007, 19:42
zo iets is heeft mijn neefje van 2 ook gedaan zijn ouders hadden bezoek van oma dus zatten ze gezellig in de woonkamer die jongetje gaat de trap af en doet de buiten duur open en gaat buiten spelen op de autoweg nog wel waar ze 50km mogen rijden en het is een drukke weg ook nog alleen die dag was het zondag dus iets rusttiger dan normaal toevallig keek zijn vader uit het raam en zag hem midden op de weg spelen met plas watter hij rende als een speer naar buiten en gellukkig was hem niks overkomen en sindsdien is deur altijd op de nachtslot

boug85
09-08-2007, 19:46
Ik ging toen ik klein was slaapwandelen.. ik had de volgende dag mijn eerste zwemles.. ik pakte mijn zwempak en een handoek zo over mijn schouders en ik liep het huis uit.. gelukkig waren mijn ouders nog wakker en kwamen ze mij achterna:hihi: