Bekijk originele versie : is uiterlijk toch belangerijk????
zinnezintje
07-10-2003, 18:47
salaam,
ik heb een klein probleempje ik hoop daar goed advies te krijgen.
hier komt het:
ik ben heel erg verlievd op een gescheiden man, wanneer ik thuis ben dan denk ik steeds aan hem en mis ik hem heel erg maar wanneer ik hem zie dan knap ik af op zijn uiterlijk.
dit gaat zo automatische ik heb het echt niet in de hand!!!
ik hou zoveel van hem en ik wil ook een toekomst bouwen met hem maar waarom heb ik er problemen mee wat bereft zijn uiterlijk????
hij is zo lief voor me echt waar!!
hij wil me ook zo gelukkig maken!!
ik denk dan ook steeds aan zijn ex en zit mezelf dan ook te vergelijken met haar.
ik was heel vaak ruzie op hem om eigenlijk niets, hij heeft altijd sabar getoond enzo.
ik weet het gewoon niet!!!
ik word gek, ben ik thuis dan mis ik hem en dan zit ik te denken aan de dag des oordeels en dan denk ik, ik trouw gewoon met hem om nog wat hasanat te halen maar zie ik hem dan denk ik, ik wil een knappe man die nog niet getrouwd is en met wie ik alles kan ontdekken.
een vriendin zei tegen mij dat het wel een voordeel is dat hij eerder gertouwd is want hij kan mij dan beter behandelen.
dus alles waar tekort deed aan zijn ex zou hij bij mij niet doen want niet iedereen wil op nieuw scheiden.
ik heb hem ook gezegd of hij mij niet vergelijkt met zijn ex en de enige die dingen vergelijkt met zijn ex ben ik.
ik hoop dat jullie wat adviesjes voor me hebben.
want ik weet het niet meer, ik ben zo bang om hem te verliezen maar tegelijkertijd ben ik ook bang om met hem te trouwen en een leven op te bouwen.
want hij wil niet dat zijn vrouw werkt, dat was meer ook de reden dat hij is gescheiden.
wat denken jullie alvast bedankt
wasalaam, zinnezintje.
SweetRose
07-10-2003, 18:52
Euhm
lady, ik denk dat u dit in de verkeerde rubriek hebt gepost.
Feedback is er om leden met vragen/suggesties/klachten etc.. te helpen.
Ik zal dit even naar MJLR verplaatsen :).
zinnezintje
07-10-2003, 18:56
Origineel gepost door zin 'n midar
Euhm
lady, ik denk dat u dit in de verkeerde rubriek hebt gepost.
Feedback is er om leden met vragen/suggesties/klachten etc.. te helpen.
Ik zal dit even naar MJLR verplaatsen :).
o..thanks ik was alleen bezig met het probleem in mijn hoofd
wasaalm
Bachelorette
08-10-2003, 00:18
Waarom moet ze ermee stoppen?
meid, ik heb hier maar een antwoord op
salaat istigharah....vraag om leiding aan Allah sob7anahu wa ta3ala
De verhalen hier op marokko.nl worden steeds gekker.
ChOcOtOfFfF
08-10-2003, 00:23
Origineel gepost door Bachelorette
ff off topic
Bachelorette, ik vind de teks onder jouw naam zo zielig.
u make me cry baby:huil:
Bachelorette
08-10-2003, 00:27
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
ff off topic
Bachelorette, ik vind de teks onder jouw naam zo zielig.
u make me cry baby:huil:
zielig??
wat is er zielig aan joh :D
bachelorette for life...ik geniet hoor van me vrijgezellenbestaan. :D
mijn eerste zin....mensen moeten 2 keer nadenken voor ze dat geloven..alles voor het huwelijk is haram (wat betreft relatie)
en me laatste zin...tjah....misschien beseft ie dat ooit :rolleyes:
ik eerlijk gezegd niet neen;)
innerlijk is 't belangerijkste of nie soms
zinnezintje
08-10-2003, 10:28
Origineel gepost door Bachelorette
salaam. bedank voor jullie reacties,
ik heb salaat istighara gedaan een elke keer is het iets ( droom, gevoel. )
die me blij maakt en waardoor ik denk ik kiesty toch voor hem en ik ga me niet bezig houden met zijn uiterlijk.
ik wil hem geen pijn doen en wil hem gelukkig maken maar soms heb ik het gevoel dat ik mezelf er onder hou en me zelf niets gun.
ik weet het niet!! :confused:
wasaalm
Euh...kben zelf een manneke en ik weet niet of ik je kan helpen.
Ik denk dat je het beste bij jezelf moet nadenken wat jij het belangrijkst vindt. Zit jij nu in een fase waarin jij met je geliefde een toekomst wilt opbouwen of ben je nog dat "hihi"-typetje.
Als je echt een toekomst wilt opbouwen en je voelt je op je gemak met die man en je weet dondersgoed dat hij je met respect behandelt dan moet je niet zoveel waarde hechten aan het uiterlijk. Anders had je namelijk nooit in 1ste instantie met hem gepraat, laat staan afspreken. TENZIJ JE NIET WEET WAT JE DOET???
Succes dame!
zinnezintje
08-10-2003, 11:29
Origineel gepost door ZinSafi
Euh...kben zelf een manneke en ik weet niet of ik je kan helpen.
Ik denk dat je het beste bij jezelf moet nadenken wat jij het belangrijkst vindt. Zit jij nu in een fase waarin jij met je geliefde een toekomst wilt opbouwen of ben je nog dat "hihi"-typetje.
Als je echt een toekomst wilt opbouwen en je voelt je op je gemak met die man en je weet dondersgoed dat hij je met respect behandelt dan moet je niet zoveel waarde hechten aan het uiterlijk. Anders had je namelijk nooit in 1ste instantie met hem gepraat, laat staan afspreken. TENZIJ JE NIET WEET WAT JE DOET???
Succes dame!
salaam,
tuurlijk mag jij ook reageren het is ook leuk om reacties te krijgen van jongens/mannen!!!
bedankt voor je reactie!!
ik ben echt toe aan trouwen en daarom denk ik ook ik kies voor hem want deze doenia is alleen maar fitna en ik wil daar niet aan meedoen en ik wil wat hasanat voor ik overlijd en dat door mede om mijn man te gehoorzamen en hem gelukkig te maken.
mare misschien heb je gelijk en moet ik voor hem kiezen en niet voor zijn uiterlijk!!!!
wasaalam!! :zwaai:
Een vraagje: zit jou zijn uiterlijk echt dwars, of ben je eerder bang voor de reakties van anderen? Dat ze gaan zeggen: kijk nou eens met wat voor lelijkerd ze is getrouwd?
zinnezintje
08-10-2003, 11:41
salaam maleeqa,
ik denk allebei, ik ben ook bang om in ons huwelijk inshaalah op zijn uiterlijk afteknappen.
mijn zus heeft hem gezien en ze vind hem oud. (hij is 31 ik ben 20 jaar)
misschien ook daarom???
waslaam
Age ain't nothing but a number -Aaliyah-
Maar lieve zinnezintje, als je mijn zus was dan zou ik het je afraden. Waarom?
Hij is elf jaar ouder. Jij bent 20. Je komt net kijken in de wereld terwijl zijn jeugd al voorbij is. Als jij straks leuke dingen wilt gaan doen dan zal hij dat niet willen omdat hij a) dat al eens heeft gedaan of b) zich daar te volwassen voor voelt. Je bent jong, je komt je man nog wel tegen. Ik zou daar niet aan twijfelen. Eentje van jouw leeftijd, waarbij je ook qua niveau gelijk bent.
En daarnaast ook niet je type qua uiterlijk. Als je nu al twijfels hebt... ik zeg altijd... ga er alleen voor als je geen twijfels hebt, voor de volle honderd procent.
Denk je nou echt dat je airmiles naar de hemel (hassanat) krijgt door iets te doen waarbij je zelf niet gelukkig wordt?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.