Bekijk originele versie : meiden die dunhaar hadden door uitval die NU BOSHAAR hebben hier melden
myrimimi
09-08-2007, 00:15
wat hebben jullie in jullie haren gedaan
myrimimi
09-08-2007, 00:22
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup
myrimimi
09-08-2007, 00:40
ja ik denk het ook he yamina ik slape we gaan same topic uppe
slaapwelxx
Letchiinaa_
09-08-2007, 00:56
Henna.
PlasaToro_Girl
09-08-2007, 01:32
Kaal scheren,dan groeit ie heel dik terug en glanzender
..Batata..
09-08-2007, 10:15
Ik heb een tijdje Argane olie gebruikt. En mijn haar is daardoor dikker geworden en het groeit nu ook wat sneller. Ik had last van haaruitval..
Ik gebruik Argane olie nu ieder weekend, eerst gebruikte ik het letterlijk iedere dag.
Ik raad je aan om Argane olie aan te schaffen.!!
Argan olie komt uit de souss..
heel kostbare olie... wellicht heb je kenissen of je kan naar agadir gaan daar kopen...best prijzig
..Batata..
09-08-2007, 14:16
Waar kan je die Argane olie kopen?
Argane olie kan je in Marokko halen. Mocht er nog een familielid zijn in Marokko, dan zal ik het aan haar/hem vragen of ze een fles Argane olie voor jouw mee willen nemen. Mijn tante die nu in Al Hoceima zit heeft voor me een fles Argane olie kunnen regelen.
Dus ben weer voorzien voor een jaar :D
Letchiinaa_
09-08-2007, 18:38
Kaal scheren,dan groeit ie heel dik terug en glanzender
Hahaha à la Spears...? :gniffel:
Priorin, zijn hele goede tabletten voor je haar je moet ze 3 maanden lang 2 x per dag slikken!
Priorin, zijn hele goede tabletten voor je haar je moet ze 3 maanden lang 2 x per dag slikken!
ZaraAya heb je hier ervaring mee. Deel het resultaat maar gerust mee. :)
En ook over welke periode dat we spreken etc
:goedzo:
groetjes
Een sterke vitamine B-complex. Daar komt het op neer. Dien je bij de apotheek te vragen
Laat ons meer weten meiden
ZaraAya heb je hier ervaring mee. Deel het resultaat maar gerust mee. :)
En ook over welke periode dat we spreken etc
:goedzo:
groetjes
Ja ik heb ze een tijdje geslikt, iets van 2 maanden, net voor mijn bruiloft (stressperiode) met alle voorbereidingen ben je helemaal ff jezelf vergeten..je eet dan minder (gezond). Je haar wordt zeker heel sterk van en zeker dat je haar in dezelfde staat terugkomt..insha allah:goedzo:
yasmintjje__
09-08-2007, 20:02
die argane olie heeft dat ook een marokkaanse naam want mensen in marokko begrijpen mij niet :o
Hafsah_2u
09-08-2007, 21:02
zied l argane, begrijpen ze dat niet in marokko????
Maar even terug op topic. ik had niet echt dun haar, maar ik had mn haar een keer gekeleurd met iets wat mn haar echt super droog had gemaakt. Dat heb ik weer zacht en mooi gekregen met andrelon cair and repair haarmasker.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.