Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : artikelen uit de Trouw

Pagina's : [1] 2

tonk
07-10-2003, 18:20

Het valt mij op dat er hier regelmatig artikelen uit de Trouw worden neergezet. Niks mis mee hoor, daar gaat het niet om. Ik vind het vaak prima artikelen. Bovendien heb ik zelf een abonnement op die krant. Maar ik zie hier geen artikelen uit andere kranten en dat vind ik een beetje vreemd? Je zou toch denken dat er in de NRC ook weleens wat staat. Of leest niemand hier die krant?

rnaj
07-10-2003, 18:24
Origineel gepost door tonk Het valt mij op dat er hier regelmatig artikelen uit de Trouw worden neergezet. Niks mis mee hoor, daar gaat het niet om. Ik vind het vaak prima artikelen. Bovendien heb ik zelf een abonnement op die krant. Maar ik zie hier geen artikelen uit andere kranten en dat vind ik een beetje vreemd? Je zou toch denken dat er in de NRC ook weleens wat staat. Of leest niemand hier die krant? Nu loop jij toch wel hard van stapel jij 'lesbisch ding' ik post hier regelmatig artikelen uit het NRC. Ze hebben bijna wekelijks achtergrond artikelen over intergratie, moslims en marokkanen e.d. En vaak ook met verhelderende stellingen en meningen.

Ezzedine
07-10-2003, 18:49
Nee hoor ik zie niks hier van de trouw ik gebruik alleen de volkskrant

tonk
07-10-2003, 19:48
Origineel gepost door rnaj Nu loop jij toch wel hard van stapel jij 'lesbisch ding' ik post hier regelmatig artikelen uit het NRC. Ze hebben bijna wekelijks achtergrond artikelen over intergratie, moslims en marokkanen e.d. En vaak ook met verhelderende stellingen en meningen. In dat geval moet ik gewoon beter opletten. Waarschijnlijk vallen artikelen uit de Trouw me dan gewoon meer op, omdat ik die krant zelf lees.

tonk
07-10-2003, 19:50

Origineel gepost door Ezzedine Nee hoor ik zie niks hier van de trouw ik gebruik alleen de volkskrant Ik zeg al niks meer, of zal ik het hele topic maar weghalen?

DonAgewan
07-10-2003, 20:14
De volkskrant vind ik inhoudelijk soms beter al hebben ze grote stukken van elkaar gekopieerd.

rnaj
08-10-2003, 12:17
Origineel gepost door DonAgewan De volkskrant vind ik inhoudelijk soms beter al hebben ze grote stukken van elkaar gekopieerd. Ik lees de trouw bijna nooit dus daar zal ik niet op antwoorden, maar persoonlijk vindt ik het NRC beter. De VK zit toch soms net teveel aan de sensatie kant en de NRC heeft meer eigen achtergrondartikelen. Maar goed NRC schijnt tegenwoordig links te zijn, terwijl het vroeger voor rechts en conservertief stond. Je ziet het kan raar lopen in Nederland

Heiba
08-10-2003, 12:23
Ik heb alleen de volkskrant! De Volkskrant is gewoon de beste krant naar mijn menig, inhoudelijk!

doc25
08-10-2003, 12:53
de Pravda is het helemaal. Inhoudelijk en stijlvol.

House
08-10-2003, 13:06
Origineel gepost door rnaj Ik lees de trouw bijna nooit dus daar zal ik niet op antwoorden, maar persoonlijk vindt ik het NRC beter. De VK zit toch soms net teveel aan de sensatie kant en de NRC heeft meer eigen achtergrondartikelen. Maar goed NRC schijnt tegenwoordig links te zijn, terwijl het vroeger voor rechts en conservertief stond. Je ziet het kan raar lopen in Nederland Is tegenwoordig, alles dat links is slecht of zie ik het verkeerd?

Fatomaat
08-10-2003, 13:27
Origineel gepost door rnaj Nu loop jij toch wel hard van stapel jij 'lesbisch ding' ik post hier regelmatig artikelen uit het NRC. Ze hebben bijna wekelijks achtergrond artikelen over intergratie, moslims en marokkanen e.d. En vaak ook met verhelderende stellingen en meningen. Heeft 'lesbisch ding' hier een toegevoegde waarde? Just don't get it? :confused:

doc25
08-10-2003, 13:56
Origineel gepost door Fatomaat Heeft 'lesbisch ding' hier een toegevoegde waarde? Just don't get it? :confused: rnaj is gay, dus voor hem heeft het wel toegevoefde waarde (denk ik of zo) :rolleyes:

rnaj
08-10-2003, 14:44
Origineel gepost door House Is tegenwoordig, alles dat links is slecht of zie ik het verkeerd? Volgens mij zie je dat verkeerd :cool:

House
08-10-2003, 16:32
Origineel gepost door rnaj Volgens mij zie je dat verkeerd :cool: Daarom vroeg ik het je ook. :rolleyes: --->?

Scottie
08-10-2003, 17:03

Nou, ik doe Trouw, Volksfiets, Rorrewtterdams Dagblad, heel fris, NRC en Parolll, altijd op zoek naar nieuwe abonnee en enkele uiterst geheim te houden bronnen ..... Scottie, bron en fontein....

Pagina's : [1] 2