Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben jij eerlijk of kwets je liever geen mensen?

Oem_Prinsesje_
08-08-2007, 21:36

Als je bezoek hebt van een oude vriendin en ze stinkt onwijs naar zweet en uit haar mond komt er een heerlijke geur van rotte appel en uitjes, je probeert door je mond te ademen en niet door je neus maar de geur is zo sterk dat je het proeft in je mond. :maf: Ben jij iemand die het eerlijk zegt op een harde of zachte manier of hou je je mond tot ze weg is? En wat doe je als deze persoon met vieze handen en nagels je pasgeboren baby wilt vasthouden (volgens de verloskundige mogen alleen schone en niet-zieke mensen in de buurt van een pasgeborene komen). Wat doe je? :o

Gypsymeid
08-08-2007, 21:56
Sommige mensen doen moeilijk om nix, zoiets kan je toch gewoon eerlijk zeggen. Natuurlijk wel op een normale rustige manier. Ik bedoel, ik zou het ook fijn vinden als mensen mij ergens op wijzen, stel zoiets zou mij overkomen. Laatst was ik in de stad en ik zag dat een jongen van een jaar of 25 zijn shirt verkeerd om aan had (hij zag er ook haastig uit), en toen zei ik ook zachtjes tegen hem dat ie misschien te snel zijn shirt had aangetrokken en hij kon gelukkig ook wel erom lachen. Ging ie in pashokje even snel anders aan doen geloof ik, ik ging alweer de winkel uit met me kleine nichtje en dochtertje.

OemAbdoellah
08-08-2007, 22:01
Hmm.. ik zou het voorzichtig zeggen................. Als het een goeie vriendin is.. als het iemand is die zich snel gekwetst voelt.. zou ik het niet doen.. maar als het om mn baby gaat.. vraag ik vriendelijk of ze haar handen wil ontsmetten.

Zarah14
08-08-2007, 22:07
Ik heb een buurmeisje, ik ken dr inmiddels 13 jaar en ze ruikt helaas nooit fris. Bij hun is het normaal dat ze maar 1 a 2 keer per week douchen. Ik heb nooit een opmerking erover gemaakt en zal het ook nooit doen. Ik weet namelijk hoe zij daarop zal reageren. Over een pasgebore baby zou ik het wel meteen zeggen ja. Dat vind ik noodzakelijk.

fatt
08-08-2007, 22:32

Ik zou het niet zeggen... je weet immers nooit hoe het aankomt bij iemand... Kijk als me zusje of moeder uitjes/knoflook hebben gegeten waardoor ik het goed ruik, dan krijgen zij dat ook te horen... en andersom ook... en als ik weet dat ikuit me mond stink doordat ik iets van knoflook of uitjes heb gehad, dan zeg ik het vaak ook zelf tegen de mensen... :o

boug85
08-08-2007, 22:46
Ik zou het ook niet durven.. had laatst ook.. dat meisje stonk verschrikkelijk maar ik durfde het niet te zeggen:o.. zoo sneuu

Schrijf_ster1
08-08-2007, 23:02
Ik zou een kauwgumpje aanbieden en ergens anders zitten. :D Ps. Bij mensen die ik goed ken zeg ik gewoon 'heb je wel gedoucht vandaag?' of 'Water is niet duur hoor.' 'Ik heb nog tandenborstels over, moet je 1?' gewoon lachend dan begrijpt die persoon het wel. Ik snap overigens niet hoe men kan stinken en zichzelf niet kan ruiken. :maf:Ik heb echt gemerkt dat mensen die het niet van zichzelf ruiken ALTIJD stinken en niet anders gewend zijn. M'n kind zou ik zelf m'n handen wassen en vragen of ze ook handen wilt wassen.

houda99
08-08-2007, 23:12
Ik zou het nooit durven zeggen. Ik zet liever een stap achteruit. Tegen me zusje en man kan ik het natuurlijk wel gewoon zeggen.

schems
09-08-2007, 00:14
Ik zeg het gewoon.. op een normale manier, niet dat ze het gevoel zal krijgen dat ik haar beledigt heb...

bollebuik
09-08-2007, 00:27
nee ik heb hier een grote mond maar ik zou zoiets écht niet zeggen. nooit!! ik neem het mee in mijn graf :o

lovelywoman
09-08-2007, 00:57
ik ben oook zo,ik ben bang dat ik iemand beledig. maar als het om mijn kindje gaat dan denk ik wel! moet ik nog achterkomen.