Bekijk originele versie : berber haterz
fak jullie sletjez als jullie ballen hebben moeten jullie t n keer in real life tegen berber zeggen geen lef er voor
berberz haten (bijna) geen arabieren maar jullie arabieren spelen n vies spelletje tvoe in jullie gezicht voor die zo zijn stelletje zwamelz
kben blij dat ik ook genoeg goede arabieren ken die berberz zien als marokkanen en niet als overschot
:aftel: fak jullie die wel zo denken en dat zijn er veel :aftel:.
:goedzo: ja toch...Stelletje Haters!!! Tfoe...
chicamaroquia
07-10-2003, 17:52
:rolleyes:
Here we go again... :jammer:
appelsap
07-10-2003, 17:57
ken alleen maar arabieren die zwervers zijn.. :D
riffi rules:wijs:
chicamaroquia
07-10-2003, 17:58
Origineel gepost door TONYMONTANA
kom nou wie begint nou met hun w.a.B fakking lozerz:jammer:
Jij bent blijkbaar niet mans genoeg om boven het kinderachtige gedrag te staan... :)
chicamaroquia
07-10-2003, 18:06
of ik wil n punt aan de orde stellen mag ik ik laat hen ni over mij lopen ;)
Tuurlijk mag je een punt aan de orde stellen, maar doe het dan op een waardige manier en niet zo kinderachtig!
Ik citeer: fak jullie sletjez... tvoe in jullie gezicht voor die zo zijn stelletje zwamelz...
Het kan ook anders! Ik ben ook tegen dat kinderachtige W.A.B-gedoe en ik ben Arabisch. Maar protesteren kan ook op andere manieren (check mijn ondertekening... ;)
chicamaroquia
07-10-2003, 18:12
ik heb geen respect voor hen om dat ze dat ook niet voor mij hebbe ik gaat niet hun balle nog likken ook kom nou :giechel: lachertje zeg :jammer:
Ewa, dan ben je dus net zo erg! Typisch voorbeeld van de pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet...:jammer:
El islam zit niet in jullie harten! Anders zouden jullie je niet zo gedragen!Met zulke mensen ben ik uitgepraat... :jammer:
AtaiNa3Na3
07-10-2003, 18:16
modderfokkers:hammer::auw::aftel::zweep:
Life_sucks
07-10-2003, 18:17
wie zegt dat wab staat voor 'war against berber' het kan net zo goed
'waardeloze arabische bullshit ' zijn
Wael_Beni_Saidi
07-10-2003, 18:22
neschin dimazighen:bril:
nadiariffia
07-10-2003, 19:07
gelijk heb je
yasmineNR1
07-10-2003, 19:09
zo ist :hihi:
fak jullie sletjez als jullie ballen hebben moeten jullie t n keer in real life tegen berber zeggen geen lef er voor
berberz haten (bijna) geen arabieren maar jullie arabieren spelen n vies spelletje tvoe in jullie gezicht voor die zo zijn stelletje zwamelz
kben blij dat ik ook genoeg goede arabieren ken die berberz zien als marokkanen en niet als overschot
:aftel: fak jullie die wel zo denken en dat zijn er veel :aftel:
Ok dan Tony! we told them man, DON'T f.u.c.k WITH US!!!
chimenne
07-10-2003, 19:17
Origineel gepost door chica*******a
Ewa, dan ben je dus net zo erg! Typisch voorbeeld van de pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet...:jammer:
El islam zit niet in jullie harten! Anders zouden jullie je niet zo gedragen!Met zulke mensen ben ik uitgepraat... :jammer:
:goedzo:
I LOVE THEM :D because I`m one of them :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.