Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : berber haterz

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
07-10-2003, 17:49

fak jullie sletjez als jullie ballen hebben moeten jullie t n keer in real life tegen berber zeggen geen lef er voor berberz haten (bijna) geen arabieren maar jullie arabieren spelen n vies spelletje tvoe in jullie gezicht voor die zo zijn stelletje zwamelz kben blij dat ik ook genoeg goede arabieren ken die berberz zien als marokkanen en niet als overschot :aftel: fak jullie die wel zo denken en dat zijn er veel :aftel:.

cheima
07-10-2003, 17:52
:goedzo: ja toch...Stelletje Haters!!! Tfoe...

chicamaroquia
07-10-2003, 17:52
:rolleyes: Here we go again... :jammer:

appelsap
07-10-2003, 17:57
ken alleen maar arabieren die zwervers zijn.. :D riffi rules:wijs:

chicamaroquia
07-10-2003, 17:58

Origineel gepost door TONYMONTANA kom nou wie begint nou met hun w.a.B fakking lozerz:jammer: Jij bent blijkbaar niet mans genoeg om boven het kinderachtige gedrag te staan... :)

chicamaroquia
07-10-2003, 18:06
Origineel gepost door TONYMONTANA of ik wil n punt aan de orde stellen mag ik ik laat hen ni over mij lopen ;) Tuurlijk mag je een punt aan de orde stellen, maar doe het dan op een waardige manier en niet zo kinderachtig! Ik citeer: fak jullie sletjez... tvoe in jullie gezicht voor die zo zijn stelletje zwamelz... Het kan ook anders! Ik ben ook tegen dat kinderachtige W.A.B-gedoe en ik ben Arabisch. Maar protesteren kan ook op andere manieren (check mijn ondertekening... ;)

chicamaroquia
07-10-2003, 18:12
Origineel gepost door TONYMONTANA ik heb geen respect voor hen om dat ze dat ook niet voor mij hebbe ik gaat niet hun balle nog likken ook kom nou :giechel: lachertje zeg :jammer: Ewa, dan ben je dus net zo erg! Typisch voorbeeld van de pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet...:jammer: El islam zit niet in jullie harten! Anders zouden jullie je niet zo gedragen!Met zulke mensen ben ik uitgepraat... :jammer:

AtaiNa3Na3
07-10-2003, 18:16
modderfokkers:hammer::auw::aftel::zweep:

Life_sucks
07-10-2003, 18:17
wie zegt dat wab staat voor 'war against berber' het kan net zo goed 'waardeloze arabische bullshit ' zijn

Wael_Beni_Saidi
07-10-2003, 18:22
neschin dimazighen:bril:

nadiariffia
07-10-2003, 19:07
gelijk heb je

yasmineNR1
07-10-2003, 19:09
zo ist :hihi:

Zietoen
07-10-2003, 19:10
Origineel gepost door TONYMONTANA fak jullie sletjez als jullie ballen hebben moeten jullie t n keer in real life tegen berber zeggen geen lef er voor berberz haten (bijna) geen arabieren maar jullie arabieren spelen n vies spelletje tvoe in jullie gezicht voor die zo zijn stelletje zwamelz kben blij dat ik ook genoeg goede arabieren ken die berberz zien als marokkanen en niet als overschot :aftel: fak jullie die wel zo denken en dat zijn er veel :aftel: Ok dan Tony! we told them man, DON'T f.u.c.k WITH US!!!

chimenne
07-10-2003, 19:17
Origineel gepost door chica*******a Ewa, dan ben je dus net zo erg! Typisch voorbeeld van de pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet...:jammer: El islam zit niet in jullie harten! Anders zouden jullie je niet zo gedragen!Met zulke mensen ben ik uitgepraat... :jammer: :goedzo:

moiself
07-10-2003, 20:03

I LOVE THEM :D because I`m one of them :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5