Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Appartementen en bouwgronden in Tanger

Pagina's : [1] 2

TangerLive
08-08-2007, 14:52

Hallo Ik heb afgelopen paar weken een appartement gekocht bij een goede kennis van mij die in appartementen handelt en ook in bouwgronden , aangezien ik vaker zie dat men op zoek is naar iemand vertrouwelijk die daar terplekke handelt heb hier een nummer van iemand die daar het hele jaar door is . Persoon spreekt zowel vloeiend arabisch als berbers en is de hele jaar in tanger ( je kunt hem ook bezoeken na de zomer periode ) ipv de aankomende drukte deze maand . Ook voor vrijblijvend advies kun je bij hem wezen , heb het dan ook over jonge gasten die graag wat met hun geld willen doen door een appartement daar te kopen hij zou je kunnen helpen totwaar je maar wilt en heeft zelf ook appartementen tot beschikking voor verkoop . Ik kan geen prijzen of informatie geven enigste waar ik je mee kan helpen is zijn mobiele nummer ( marokkaanse nummer ) . Hij is daar terplekke , dus mocht je interesse hebben stuur me een privebericht. :goedzo: Groetjes TangerLive

brownie74
08-08-2007, 16:22
Hallo Ik heb afgelopen paar weken een appartement gekocht bij een goede kennis van mij die in appartementen handelt en ook in bouwgronden , aangezien ik vaker zie dat men op zoek is naar iemand vertrouwelijk die daar terplekke handelt heb hier een nummer van iemand die daar het hele jaar door is . Persoon spreekt zowel vloeiend arabisch als berbers en is de hele jaar in tanger ( je kunt hem ook bezoeken na de zomer periode ) ipv de aankomende drukte deze maand . Ook voor vrijblijvend advies kun je bij hem wezen , heb het dan ook over jonge gasten die graag wat met hun geld willen doen door een appartement daar te kopen hij zou je kunnen helpen totwaar je maar wilt en heeft zelf ook appartementen tot beschikking voor verkoop . Ik kan geen prijzen of informatie geven enigste waar ik je mee kan helpen is zijn mobiele nummer ( marokkaanse nummer ) . Hij is daar terplekke , dus mocht je interesse hebben stuur me een privebericht. :goedzo: Groetjes TangerLive pm me zijn nummer

TangerLive
08-08-2007, 18:44
Gelieve mij te PM'en en niet hier op te reageren tenzij je wat anders te vermelden hebt. @ Brownie74 check je PM inbox.

MR_TANGIA
09-08-2007, 09:59
Hallo Ik heb afgelopen paar weken een appartement gekocht bij een goede kennis van mij die in appartementen handelt en ook in bouwgronden , aangezien ik vaker zie dat men op zoek is naar iemand vertrouwelijk die daar terplekke handelt heb hier een nummer van iemand die daar het hele jaar door is . Persoon spreekt zowel vloeiend arabisch als berbers en is de hele jaar in tanger ( je kunt hem ook bezoeken na de zomer periode ) ipv de aankomende drukte deze maand . Ook voor vrijblijvend advies kun je bij hem wezen , heb het dan ook over jonge gasten die graag wat met hun geld willen doen door een appartement daar te kopen hij zou je kunnen helpen totwaar je maar wilt en heeft zelf ook appartementen tot beschikking voor verkoop . Ik kan geen prijzen of informatie geven enigste waar ik je mee kan helpen is zijn mobiele nummer ( marokkaanse nummer ) . Hij is daar terplekke , dus mocht je interesse hebben stuur me een privebericht. :goedzo: Groetjes TangerLive PM me maar aub

TangerLive
09-08-2007, 12:35

Af en toe vraag ik me echt af op wat voor niveau marokko.nl zit met zijn leden. Als iemand 2x het zelfde plaatst pm diegene dan moet je diegene ook pm'en niet op reageren tenzij je iets anders te vermelden hebt maargoed begrijpend lezen is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.

cute_mokro
09-08-2007, 14:50
PM me maar aub....:hihi:

reine
09-08-2007, 16:48
essmasria zijn er genoeg!!

foela
09-08-2007, 16:59
Het lijkt wel of iedereen in Marokko denkt een vastgoed expert te zijn. Maar gelukkig zijn er ook gelicinceerde makelaars kantoren, die jarenlang hard gestudeerd hebben voor hun vak. Een makelaar geeft je ook garanties. groetjes

TangerLive
09-08-2007, 17:19
En jij bent agadir-select die prijzen hanteert die bijna op Funda makelaars lijken . Je kan mischien voor het vak hebben gestudeerd hier maar ervaring zal je toch in Marokko op moeten doen . 'Het woord makelaar duidt over het algemeen op een tussenpersoon bij de handel in roerende en onroerende goederen. Het vak wordt de 'makelaardij' of 'makelarij' genoemd.' Trouwens wie zegt dat diegene geen diploma's heeft? Niet dat hij ze heeft maar jij oordeelt wel snel , deze persoon heeft gewoon kapitaal op huizen te kopen te verkopen . Dat agadir select het moet hebben van leningen moeten jullie weten maar nouw niet gelijk acteren dat jullie nummer 1 zijn met vastgoed in Marokko jullie zijn trouwens ver van bekendheid.

nabilaaya
10-08-2007, 08:55
hallo ik ben opzoek naar een apartement in tanger het liefste tussen 18 en 32 duizend euro mocht u eentje kennen of heeft u zelf eentje die je wilt verkoopen neem contackt met me op groetjes

breedneus
10-08-2007, 10:37
o p l i c h t e r

TangerLive
11-08-2007, 14:55
@ Nabila check je PM. Hoezo oplichter ? Heb ik je handelingen laten uitvoeren zonder je uit te betalen , mislukkeling dat je bent. Kan je het soms niet hebben dat mensen appartementen bezitten en jij s'ochtends vroeg om 10uur loopt te rukken en daarna een 'Hygienische vrouw zoekt' op Marokko.nl Get a life man .

ANTI_PLAYER
25-08-2007, 17:48
Pm me zijn nr aub Kan hij me ook helpen aan een appartement in al hoceima?

moustafamoker
25-08-2007, 18:14
Het valt me echt op dat veel mensen interesse tonen in Tanger!, en uit ervaring mag dat ook wel kloppen. heel vroeger in de jaren 80 had mijn vader gronden gekocht in tanger, voor weggooi prijzen, 35 euri per vierkante meter en nu kan die het verkopen voor prijzen die varieren van 800 tot 1300 euro. As je nu b.v een appartement of stukje grond koopt in tanger, dan over paar jaar heb je 100 % winst gemaakt. Iets kopen in Tanger is altijd een goeie investering:)!

TangerLive
25-08-2007, 19:39

Pm me zijn nr aub Kan hij me ook helpen aan een appartement in al hoceima? Staat toch heel duidelijk Tanger, AlHoceima is niet echt interessant in opzicht van toeristen .

Pagina's : [1] 2