Bekijk originele versie : Wat voor opleiding doe jij of wat voor soort opleiding had je altijd al willen doen?
OemmyAicha
08-08-2007, 12:42
Ik ben nu maanden bijna dagelijks aan het surfen op het net op zoek naar een opleiding maar tot heden heb ik niks kunnen vinden wat mij leuk lijkt:traan1: :traan1: :traan1:
Vanaf volgende maand ga ik wel wekelijks Arabische volgen maar dat is alles.
Ik wil vanaf september 2008 zodra mijn kleintje wat ouder is incha allah een fulltime studie gaan volgen maar ik ben er nog steeds niet uit.:kweetnie:
2 jaar geleden had ik mij ingeschreven bij de pabo in Belgie maar ik werd geweigerd bij de intakegesprek omdat ik aangaf dat ik mijn hjiaab op wil houden tijdens de stages en dat mocht niet.
Alhamdoellilah woon ik dichtbij Nederland en overweeg ik ook een studie daar te volgen.
Dames wat lijkt jullie leuk om te doen?:kus:
_Ought_Aicha_
08-08-2007, 12:43
Ik ga volgende maand insha'Allaah Arabische taal en cultuur studeren aan de Universiteit Utrecht.
OemAbdoellah
08-08-2007, 12:45
begin volgende maand.. als interieurstyliste insha Allaah..
Hiervoor economische en administratieve richtingen gedaan..
bollebuik
08-08-2007, 12:46
Ik ben nu maanden bijna dagelijks aan het surfen op het net op zoek naar een opleiding maar tot heden heb ik niks kunnen vinden wat mij leuk lijkt:traan1: :traan1: :traan1:
Ik wil vanaf september 2008 zodra mijn kleintje wat ouder is incha allah een fulltime studie gaan volgen maar ik ben er nog steeds niet uit.:kweetnie:
2 jaar geleden had ik mij ingeschreven bij de pabo in Belgie maar ik werd geweigerd bij de intakegesprek omdat ik aangaf dat ik mijn hjiaab op wil houden tijdens de stages en dat mocht niet.
Alhamdoellilah woon ik dichtbij Nederland en overweeg ik ook een studie daar te volgen.
wil je van die studie verder gaan in je werk later?
:eek: Rot lui zeg die Belgen, sorry maar moest er even uit.
Ik doe zelf Lerarenopleiding is voor het Voortgezet Onderwijs en draag gewoon mijn hijaab. Met stageplekken absoluut geen moeite en iedereen doet gewoon normaal tegen mij. Op de school zelf waar ik de studie volg is het ook geen probleem.
Pabo opleidingen bevinden zich in dezelfde school en daar lopen ook meiden met hijaab en zelf heb ik ook kennissen die les geven op een basisschool met hijaab.
Maar Ghair Inshallah je zult wel wat vinden en gewoon doorzetten niet de hoop op geven.
;)
Kamar
Ik ga volgende maand insha'Allaah Arabische taal en cultuur studeren aan de Universiteit Utrecht.
Lijkt mij echt leuk zo'n studie, wie weet ga ik dat ook nog eens doen als ik klaar ben met mijn huidige opleiding Inshallah.
Ik doe mmz/jpwz niv 4 op roc van amsterdam
nisrine_oujda
08-08-2007, 12:53
ik volg nu de richting sociaal werk
_Ought_Aicha_
08-08-2007, 12:53
Lijkt mij echt leuk zo'n studie, wie weet ga ik dat ook nog eens doen als ik klaar ben met mijn huidige opleiding Inshallah.
Oh je studeert nu dus voor leerkracht in het middelbaar onderwijs. Mag ik vragen welk vak, en doe je eerste- of tweedegraads?
SweetRose
08-08-2007, 12:57
ik had altijd al graag fotografie of grafische design wille volgen maar mocht het niet :(...
kdoe da dolgraag
kben zeeeer creatief aangelegd qua foto's bewerken en dergelijke...
Oh je studeert nu dus voor leerkracht in het middelbaar onderwijs. Mag ik vragen welk vak, en doe je eerste- of tweedegraads?
Ja klopt ik doe Engels en ben 2de graads docent, ga nu naar mijn 3de jaar maar moet nog wel wat dingen inhalen van jaar 1 en 2.
Je kent het wel gaat allemaal zo traag als je fulltime werkt, gehuwd en een huishouden hebt. Maar die opleiding van jou zou wel leuk zijn als vervolgopleiding ;)
OemAbdoellah
08-08-2007, 12:59
ik had altijd al graag fotografie of grafische design wille volgen maar mocht het niet :(...
kdoe da dolgraag
ow jammer zeg..
iwa je kunt nu altijd nog van alles doen toch..
kdoe da dolgraag
Je zou er nu je hobby van kunnen maken, en trouwreportages kunnen doen op bruiloften
Lella_Nigella
08-08-2007, 13:02
kdoe da dolgraag
Ik werk bij een grafisch designbureau en de meeste grafici die hier aan de slag zijn hebben gewoon hier en daar cursussen gevolgd. Zolang je een beetje creatief bent ingesteld geven ze je een kans.
Je kan in je buurt kijken of er avondcursussen worden gegeven
Lella_Nigella
08-08-2007, 13:04
Ik zou ook graag opnieuw een opleiding willen beginnen, maar wat?
Mijn interesses veranderen dagelijks :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.