Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stage is echt.....

Moessie21
07-10-2003, 16:05

Wie van jullie haat stage lopen??? PURE SLAVENHANDEL

Moessie21
07-10-2003, 16:10
Alatif ik loop hier stage voor lucht: Geen geld, saaiheid, geen msn en het ergste dooie kaaskoppen met hun dooie kaaskoppenhumor. Dodelijk voor een marokkaan

DieselGirly
07-10-2003, 16:11
Origineel gepost door Moessie21 Alatif ik loop hier stage voor lucht: Geen geld, saaiheid, geen msn en het ergste dooie kaaskoppen met hun dooie kaaskoppenhumor. Dodelijk voor een marokkaan nog erger dan vast zitten tussen 4 muren, jek...... :giechel:

diesel49
07-10-2003, 16:13
Origineel gepost door Moessie21 Wie van jullie haat stage lopen??? PURE SLAVENHANDEL WELCOME IN THE REAL WORLD!http://emeagwali.com/interviews/brazil/slave-caravans-on-the-road.jpg :D

MOcROzINA
07-10-2003, 16:15

Origineel gepost door Moessie21 Wie van jullie haat stage lopen??? PURE SLAVENHANDEL STAGE LOPEN IN EEN KINDEROPVANG IS WEL LEUK :D :D

Moessie21
07-10-2003, 16:24
Wat is er leuk aan een kinderopvang overal gekrijs van kleine koters.

MOcROzINA
07-10-2003, 16:26
Origineel gepost door Moessie21 Wat is er leuk aan een kinderopvang overal gekrijs van kleine koters. NIET ALTIJD JE MOET ER GEWOON AAN WENNEN AAN DAT GEGIL :zwaai:

sneakynawal
07-10-2003, 16:27
Ikke.... Ik wil weeeeeeeeeeeeeeer naaaaaaaaaaar school!!!!!!! IK haat stage lopen!

Moessie21
07-10-2003, 16:30
HEHEHE eindelijk iemand die t met me eens is. Iedereen klaagt over school maar school is tog altijd veel beter dan stage

AMALMEKNESIA
07-10-2003, 18:22
ik heb maar een woord voor stage en dat is gra, gra, gra

Lady_moi
07-10-2003, 18:58
kinderarbeid :jammer:

snoesje
07-10-2003, 19:02
salaam hahaah nou ik kan met jullie meepraten ik loop nu al langer dan een halfjaar aaneengesloten stage en moet intotaal een jaar geloof me je kunt me op dit moment zo blij maken door te zeggen JE MOET NAAR SCHOOL wallah ik ga rennend(ondanks dat ik een leuke stageplek heb waar ik elke dag weer opnieuw kan lachen en kletsen)!!! haha maar ach that's life... het is niet anders dus we moeten het er maar mee doen.. dus sterkte mensen veel liefs Snoesje

SweetRose
07-10-2003, 19:05
Vorig jaar heb ik echt afgezien elke donderdag en vrijdag het ganse schooljaar..ik deed nix anders dan kopieren en klasseren :verdriet: Iemand anders zou het daar niet uithouden. Ik dacht van ja, ik heb volgend jaar nog een jaar mss krijg k een betere plaats want we moge da zelf ni kiezen..:(..ik heb echt veeeeeel geduld gehad..echt ik ging tegen mijn goesting enzo :(.. En dit schooljaar heb k een droomstageplaats waar een ander alleen maar van kan dromen...ik doe het supergraag en ga altijd met een lach binne..ik zit alleen op een bureau met alles derop en deraan :stout:...mss mag k er blijven werken :)..incha allah :hoera:.. ...ik zeg jullie één ding..heb GEDULD..das de enige manier om er te geraken en om beloond te worden..ik spreek uit ervaring...;) Goodluck