Bekijk originele versie : CD-ROM Theorie examen
Selaam aleikoum allemaal,
Ik heb eindelijk de stap genomen om ook mn theorie te halen zodat ik inshaAllah geen problemen ondervind wanneer ik ga lessen. Heeft iemand de cd rom, zodat ik de examens kan oefenen? Dank u :p
Benisaid_Boy
08-08-2007, 18:50
Plaats m nu aub liefst via rapidshare
ja ik heb em
Wil je em uploaden? :)
Benisaid_Boy
08-08-2007, 19:21
kweet nie hoe da moet
ga naar www.rapidshare.com en klik op bladeren ga naar je bestand en dan op upload klikken dat is alles:goedzo:
Ey weet je hoe je geluid ken installeren op je pc
Benisaid_Boy
08-08-2007, 19:33
Ey weet je hoe je geluid ken installeren op je pc
waar blijft de link van cd??????????:confused:
Ik ben nu ff bezig met geluid op mn pc proberen te installeren als ik dat heb gedaan dan zal ik dat proberen
Benisaid_Boy
08-08-2007, 20:34
Ik ben nu ff bezig met geluid op mn pc proberen te installeren als ik dat heb gedaan dan zal ik dat proberen
laat maar zitten ...:confused:
Benisaid_Boy
12-08-2007, 12:28
Nog steeds geen cd ..?
Dankjewel, had je niet eerder een reactie geplaatst over torrents? Maar die reactie staat hier niet meer bij vreemd genoeg.
Ik heb het in ieder geval geprobeerd en heb het ook gedownload, maar krijg het bestand niet geopend.
bij interesse plaats ik het
Geïnteresseerd. :o
ja klopt met torrents kan je ook de cds downloaden en waarom je die file niet open kan maken is om dat het een mdf bestand is en is met een programma als Alcohol 120 als image te branden op cd ik wist ook niet wat een mdf file was maar heb een beetje gegoogld en het is wel gelukt om de bestand te branden op cd
Ik heb geen brander op mijn pc, kan ik dat programma alsnog downloaden en het vervolgens openen?
Oke, dank gaan we op zoek naar een andere oplossing. Ik heb het programma namelijk eerder gehad, dus het is wel mogelijk...
Bedankt voor je moeite, mv500.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.