Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent de dader in WLAD MARJAM?

Pagina's : [1] 2

LZN
11-08-2002, 22:33

wie is familie of kent die man die zijn vrouw,dochter, moeder, vader, vorig week in marokko in WLAD MARJAM had afgemaakt??? wat was de reden precies dat hij dat deed???.

Angel_fatima
11-08-2002, 23:19
ik heb daar ook iets over gehoord, maar had gehoord dat die man geestelijk niet in orde was en dat hij soms hele gevaarlijke aan vallen krijgt toen hij zijn gezin vermoorden had hij zo'n aanval tenminste dit is wat ik er van heb gehoord liefs fatima

SweetRose
11-08-2002, 23:48
Ik denk dat ik weet waarover je het hebt macaroni.....het is gebeurd in AIN ZOHRA...DAT LIGT NIET VER VAN DAR DRIOUCH...EEN MAN (DRUGSDEALER, DRINKER) had geld nodig maar kreeg niets van zijn vader...(zijn moeder was op dat moment in meknes) dus de nacht van zondag op maandag sneed hij de keel over van zijn vader dan zijn vrouw dan zijn dochtertje...hij kon ontsnappen, dus hij vluchtte weg met de auto van zijn vader richting meknes om daar nog eens zijn moeder te vermoorden...maar de politie heeft hem kunne pakken net iets na midar.....ERG hé...wajaaaauw ik kreeg kippenvel toen ik dat hoorde...ik was op dat moment in midar (marokko)...wajaaaauwww...!!!!die is echt zot man!!! xxx

SweetRose
11-08-2002, 23:54
Origineel gepost door elmarocani ooo ik hoorde dat hij zijn moeder ook had gedood!!! ik hoop dat hij wel de doodstraf krijgt!!! ja hooor....na al die zweepslagen en verrotslagingen zal die natuurlijk niet meer leven denk ik...maar wat een mens ook gedaan heeft hé macaroni...je mag die noooooit de dood wensen...want allah wilt dat niet....!!!!!!dus allah zal die wel straffen ...!!!maar ik hoop wel dat die zijn verdiende loon krijgt...!! xxx

SweetRose
11-08-2002, 23:56

Origineel gepost door elmarocani een wonder dat jij wel normaal ben hee?? Wie zegt dat zij wel normaal is...?? hahah grapje hé meid!!!... xxx

SweetRose
12-08-2002, 00:04
Origineel gepost door Timoucha Inderdaad wie zegt dat ik wel normaal ben................http://www.smilies.nl/devil/goodnevil.gif Volgens mij ben je eerder :maf2: hahah xxx

Pagina's : [1] 2