Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat voor ayah kan ik op de geboortekaartjes zetten?

Pagina's : [1] 2

b_karima
07-08-2007, 22:49

salaam aleykoum zusters, ik hoo ins Allah dat het goed met jullie gaat, ik heb vreselijke voorweeen nu! maar Alhamdulilah wa kulli 7aal! ik had een vraagje, ik ben ff aan het checken voor geboortekaartjes en wilde graag een islamitisch geboorte gedicht hebben voor erop, en kennen jullie sites van goedkope geboortekaartjes? djazakkalahoekhairan

noona
07-08-2007, 22:53
vind je het wel ok om God's woorden op een stuk papier te zetten waar niet iedereen even voorzichtig mee omgaat? misschien kun je iets poetisch erop zetten

Hnina
07-08-2007, 22:55
vind je het wel ok om God's woorden op een stuk papier te zetten waar niet iedereen even voorzichtig mee omgaat? misschien kun je iets poetisch erop zetten Ja precies waar ik ook aan dacht! ik bewaar ze altijd netjes in mijn kastje maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet... Ik zou idd een kort gedichtje of iets dergelijks opzetten. xxx

noona
07-08-2007, 23:07
niemand die arabisch kent en met de computer een paar mooie zinnen kan schrijven voor je, misschien kaligrafisch, of hoe je het ook noemt en dan zo afdrukken zou indrukwekkend genoeg zijn, niet?

b_karima
07-08-2007, 23:11

ja inderdaad ja, maar kan dat dan ook, ik d8 dat je speciaal naar zo een drukkerij moest of via internet bestellen?

Hnina
07-08-2007, 23:14
Nog voor je werd geboren wist Allaah van jou bestaan Ook dat je bij ons zou horen hij bracht ons leven samen. Zijn sterke hand vol liefde is wat ons samenbindt Hij is je Schepper, wij je ouders en jij onze eerste kind! Deze vind ik supper!! :goedzo: :love:

b_karima
07-08-2007, 23:17
:wow: mash Allah zeker heel mooi! barakalahoefiek! als je er nog meer hebt hoor ik ze graag!

Hnina
07-08-2007, 23:53
:wow: mash Allah zeker heel mooi! barakalahoefiek! als je er nog meer hebt hoor ik ze graag! Wa fieeka baaraka Allaah!! Ik ga even voor je kijken liefje :kus:

b_karima
07-08-2007, 23:55
ins Allah ameen, je krijgt een groene punt!

Hnina
08-08-2007, 00:04
Shokran, je krijgt er ook één terug! :kus: 1) Je bent door Allaah aan ons gegeven in liefde aan ons toevertrouwd Toch zal je alleen echt kunnen leven als Allah jou in zijn handen houdt. 2) Oogjes als diamantjes een huidje zo zacht piepkleine handjes een mondje dat lacht. Een neusje bijzonder en haartjes van dons het is echt een wonder dit kindje van ons. 3) Het mooiste wat een mens kan overkomen bestond tot nu toe slechts in onze dromen maar in 9 maanden tijd werd onze droom werkelijkheid.

x2406
08-08-2007, 00:43
Grappig, mijn moeder is een week geleden uitgerekend. Denk dat je dr zal inhalen..:haha: Moge Allah Sub7annaWata3alla je een gezond kind schenken.. Liefs, x2406 :sjans:

b_karima
08-08-2007, 00:48
:hihi: Allahou Allem moge Allah jouw moeder een voorspeoedige bevalling schenkden in sallah

x2406
08-08-2007, 00:49
:hihi: Allahou Allem moge Allah jouw moeder een voorspeoedige bevalling schenkden in sallah Ameen darling. Voor jou wens ik het zelfde!:sjans:

b_karima
08-08-2007, 00:52
barakalahoefiek

_NooR_
08-08-2007, 15:45

Ik vind al die ayats op geboortekaartjes en trouwuitnodigingen zo zonde. God's woord dient inderdaad verspreid te worden, maar god mag weten wat mensen met die kaartjes doen. Sommigen stoppen ze tussen tijdschriften, sommige leggen ze neer op onreine plekken, sommige dumpen m na verloop van tijd in de vuilnisbak en lang niet iedereen (in sommige kringen) is moslim, die het kaartje ontvangt. Het komt er op neer, dat ik het geen juiste manier vind om god's woorden door te geven. Groet, NooR

Pagina's : [1] 2