Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou Mabeltje liegen of zou ze de waarheid vertellen????

freemale
07-10-2003, 14:22

Vriendin Wisse Smit had relatie Bruinsma AMSTERDAM (ANP) - Topcrimineel Klaas Bruinsma had begin jaren negentig geen relatie met Mabel Wisse Smit, maar met haar vriendin Ottolien Lels. Dat heeft de nu 36-jarige Lels dinsdag gezegd in de Volkskrant. Mabel Wisse Smit verklaarde eerder dat ze, in verband met zeilwedstrijden, heeft gelogeerd op het motorjacht Neeltje Jacoba van Bruinsma. ,,Ik bevestig de verklaring van Mabel Wisse Smit'', stelt Lels. ,,Ik herken de manier waarop zij haar contact met Bruinsma beschrijft. Mabel Wisse Smit had geen liefdesaffaire met Klaas Bruinsma.'' Wisse Smit kwam in opspraak, nadat een voormalig lijfwacht van Bruinsma, Charlie da Silva, in het programma van misdaadverslaggever Peter R. de Vries had gezegd dat zij een liefdesaffaire met de topcrimineel had. Zo zou zij met Bruinsma de nacht op zijn motorboot hebben doorgebracht. Zeilevenementen ,,Ik heb aan boord van de Neeltje Jacoba overnacht, alleen met Klaas Bruinsma en in samenzijn van anderen, onder wie ook Mabel Wisse Smit'', schrijft Lels daarover. ,,Ik kan me Charlie da Silva niet herinneren, wel anderen in Bruinsma's omgeving.'' Lels werkte ten tijde van de relatie bij een bedrijf dat zeilevenementen organiseerde. Lels: ,,Dit is voor mij een zeer pijnlijke confrontatie met het verleden; een tijd waaraan ik liever niet meer terugdenk. Het is mijn persoonlijke overtuiging dat in deze kwestie alleen de waarheid helpt om onrecht recht te zetten. Dat is de reden waarom ik besloten heb deze verklaring af te geven. Ik wil duidelijk maken dat ik niet twijfel aan de integriteit van Mabel Wisse Smit, die een vriendin van mij is. De weergave van de gebeurtenissen in het verleden is uiterst ongelukkig. Dit levert mijns inziens alleen maar verliezers op.''

grendel
07-10-2003, 14:42
Idealiste Mabel Wisse Smit groeide op in het Gooi, waar zij het Gemeentelijk Gymnasium in Hilversum bezocht. In 1993 studeerde zij cum laude af aan de Universiteit van Amsterdam in economie en politieke wetenschappen. Daar spreidde ze al een grote interesse ten toon voor de wereldwijde mensenrechtensituatie. Ze liep onder meer stage bij de Verenigde Naties in New York. De ervaring die ze daar opdeed kon ze goed gebruiken toen ze in 1994 de European Action Council for Peace in the Balkans oprichtte, een non-gouvernementele organisatie die zich inzette voor vrede op de Balkan. Tot 1997 was zij daar directeur om daarna als hoogste 'baas' aan de slag te gaan bij het Open Society Institute in Brussel. Dit instituut vertegenwoordigt in West-Europa het Soros Foundation Netwerk. Het is opgericht door de multimiljairdair George Soros en draagt bij aan het bevorderen van democratie, mensenrechten en de promotie van de onafhankelijke rechtstaat. In 1995 was Mabel Wisse Smit mede-oprichter van de Nederlandse Stichting War Child, dat zich inzet voor kinderen in oorlogsgebieden. -------- .....bovenstaande lijkt me veel belangrijker dan het feit of ze ooit met een of andere lange slungel heeft lopen krikken :D

f_castanno
08-10-2003, 00:18
Ik heb vandaag naar het programa gekeken van Peter R. de Vries, en ik moet zeggen die da Silva kam wel heel geloofwaardig over. En waarom zou hij daar in godsnaam over liegen, wat ik ook vaag vind is dat Mabel zich da Sila niet kan herinneren. Iedereen weet toch dat het een goede vriend was van Bruijnsma, en ook nog eens zijn bodyguard. Maar ja, ik begrijp dat zij niet zo makkelijk kan toegeven dat zij een relatie met hem heeft gehad want dat zal haar zeker niet goed doen. Vooral in de positie waarin zij nu zit.

Heiba
08-10-2003, 07:33
Heel simpel: Ik vind dat dit niemand wat aangaat of dit nu wel of niet zo is! De enige wie dit aangaat is haar aanstaande man.

Ikhlas
08-10-2003, 08:36

Voor het juiste bedrag zeggen veel mensen (bijna) alles. Zo ook Ottolien :)

Heiba
08-10-2003, 10:19
Origineel gepost door MissOogappeltje helemaal met je eens mar waarom moet ze liegen? ze moet niet liegen maar het is haar zaak.

freemale
08-10-2003, 16:52
Origineel gepost door Heiba ze moet niet liegen maar het is haar zaak. Het zou haar zaak zijn als ze een persoon zou zijn die niet lid wordt van het koninklijke familie. Zodra je prinses bent (wordt) is de regering verantwoordelijk voor jou. Zo staat dat in het wet. 'De koning is onschendbaar'. En dan is het wel degelijk een probleem die de parlement/regering aangaat. Persoonlijk heb ik er niets op tegen dat ze een relatie met die gozer heeft gehad, maar het moet niet zo zijn dat iedereen daar zo over denkt.

ZaYnaH
08-10-2003, 17:00
Dat hele onderwerp is uitgekauwd, uitgespuugd etc. Laat dat mens haar leven leidden..wat boeit het met wie ze wel/niet is omgegaan. En voor degene die zeggen..:' Ja, prinses (...)', ik neem aan dat het Koningshuis heus wel eerst onderzoek verrichtten voordat ze iemand in de familie 'opnemen'. Om daar een zaak van 16 miljoen mensen van te maken...

freemale
08-10-2003, 17:08
Ach... Peter R. de Vries weet precies wat de bevolking leuk vind: smeuigheid, sensatie en smerige affaires! Je moet toch reageren op de vraag van de consument? :)

RealCasawia
08-10-2003, 19:18
Ik vind dat allemaal helemaal nergens op slaan echt schandalig gewoon waar mensen zich mee bezig houden !!