Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zoals ik al ooit tegen een schoonzus zei :

Pagina's : [1] 2 3

noona
07-08-2007, 15:46

mensen tegenwoordig struikelen en zeggen S7UR! Waarom zeggen ze niet: ik kan niet lopen? Waarom niet?

chokolatina
07-08-2007, 15:51
mensen willen altijd ontkenen en waarheid ontlopen

fatt
07-08-2007, 15:53
:hihi: Ik zeg dan altijd in zo'n situatie, 3ayentoni (boze oog)... Maar meen het natuurlijk niet uit me hart.. :o

noona
07-08-2007, 15:56
ik zie het altijd als een manier om een ander te beschuldigen ZOLANG het maar niet hun eigen schuld is. Niemand wil de schuld bij zichzelf leggen. Of het s7ur is of gewoon een kei op de weg, het blijft een beproeving en aan jou hoe je deze doorstaat, niet?

_NooR_
07-08-2007, 16:00

Marokkanen hebben altijd drie argumenten voor hun pech, ongeluk en verdriet: - zwarte magie - het boze oog - jalouzie Lay 7san ouwn. Groet, NooR

kamar20
07-08-2007, 16:00
Als ik tegen mijn man zeg dat ik er amper in geloof lacht ie mij helemaal uit

noona
07-08-2007, 16:02
jah dat ook, maar soms merk ik dat ze er zelf echt in geloven en echt realiseren dat er s7or bij ze is gedaan. :confused: Ja, vooral dat ZEKER WETEN. Niemand kan het zeker weten tenzij je het met je ogen gezien hebt. Ik vind dat er altijd 99 van de 100 keer altijd wel een ‘psychologische’ reden kan zijn. S7ur bestaat, zegt de Koran, ga ik niet ontkennen. Maar meeste situaties zijn therapeutish al goed te behandelen

pelikaan
07-08-2007, 16:05
Boze oog bij pech :haha: Kan ook een straf zijn, maar nee inderdaad tis altijd de fout van een ander. Iwa ja Mgarba, tis wat NooR al zei, of tis jaloezie of boze oog of si7r.

pelikaan
07-08-2007, 16:07
Weet je wat nog enger is, er zijn gewoon nog jonge mensen (dames) die zich hier mee bezig houden, dat vind ik nog kwalijker, in Maroc dan denk ik van ach ja, gemengd met cultuur en gedrag, maar dat het hier naar toe is overgewaaid en dat mensen thuis aan het harry potten zijn.....brrrrrr......

chokolatina
07-08-2007, 16:10
Weet je wat nog enger is, er zijn gewoon nog jonge mensen (dames) die zich hier mee bezig houden, dat vind ik nog kwalijker, in Maroc dan denk ik van ach ja, gemengd met cultuur en gedrag, maar dat het hier naar toe is overgewaaid en dat mensen thuis aan het harry potten zijn.....brrrrrr...... een oude vriendin van me had altijd een slange hoofd in haar tas, het zou haar beschermen, en ze moest het altijd bij zich dragen :maf:

noona
07-08-2007, 16:10
missloulou, ik had je reactie gezien n dit is mijn antwoord erop: "Waar ik niets van afweet? Ik heb reeds gezien en daarna mijn mening gevormd"

_NooR_
07-08-2007, 16:11
Soms denk ik, waarom heb ik dan geen boos oog, waarom kan ik de sukkel die mij aanreed dan geen leed berokkenen door alleen mijn oog op hem te richten, waarom?! Groet, NooR

noona
07-08-2007, 16:11
Marokkanen hebben altijd drie argumenten voor hun pech, ongeluk en verdriet: - zwarte magie - het boze oog - jalouzie Lay 7san ouwn. Groet, NooR Zolang me de schuld niet bij zichzelf hoeft te zoeken

MissLoulou
07-08-2007, 16:12
missloulou, ik had je reactie gezien n dit is mijn antwoord erop: "Waar ik niets van afweet? Ik heb reeds gezien en daarna mijn mening gevormd" :confused: Wat heb je gezien vat je zin effe niet

noona
07-08-2007, 16:12

Soms denk ik, waarom heb ik dan geen boos oog, waarom kan ik de sukkel die mij aanreed dan geen leed berokkenen door alleen mijn oog op hem te richten, waarom?! Groet, NooR Wah ya X-woman:hihi: Mrs. Magneto

Pagina's : [1] 2 3