Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schoonheid!!!

Pagina's : [1] 2

adiltje
07-10-2003, 13:20

Ja Adiltje heeft weer wat ondekt, Het zit namelijk zo hoe mooier de vrouw, des te meer respect je van haar krijgt.... Ze zijn ook een stuk aardiger en hebben minder kapsones.. En voor de marokkaanse meiden die zich niet aangesproken voelen... Luister niet teveel naar je alter ego. Wees gewoon eens positief. Respecteer anderen en ga er niet vanuit dat jij alles bent. Voel je niet te hoog, :zwaai:

cheima
07-10-2003, 13:22
:goedzo: Thabarkallah iemand met verstand..:)

adiltje
07-10-2003, 13:37
He txytxytxy of hoe het ook mag zijn, zoals je je echte naam verschuilt zo verschuil je ook volgens mij je gevoelens je meningen. Hier vertel je dit op een andere topic ben je weer gay. Jongen puber kind of wat het ook mag zijn ga niet andermans discussie's verpesten...... Triest asahbie.........gewoon triest...

TwinkleEye_19
07-10-2003, 13:39
Gay-fight! Gay-fight! Gay-fight! :hoera: Sholly, m'n koffie is ni 100% :maf3:

zahia
07-10-2003, 13:42

Iedereen heeft respect voor mij dus zal wel aan mij schoonheid liggen....:D

dariffa
07-10-2003, 13:47
Origineel gepost door adiltje Ja Adiltje heeft weer wat ondekt, Het zit namelijk zo hoe mooier de vrouw, des te meer respect je van haar krijgt.... Ze zijn ook een stuk aardiger en hebben minder kapsones.. En voor de marokkaanse meiden die zich niet aangesproken voelen... Luister niet teveel naar je alter ego. Wees gewoon eens positief. Respecteer anderen en ga er niet vanuit dat jij alles bent. Voel je niet te hoog, :zwaai: ik denk dat je een vrouw moet zijn om dat te kunnen weten, jij weet niet hoe een vrouw zich voelt, en waarom ze zich zo gedraagt, en er zijn trouwens genoeg meiden die echt schoonheden zijn maar echt b.itches zijn! dus wat jij zegt slaat eigenlijk nergens op, uiterlijk heeft daar helemaal niets mee te maken, mag ik even vragen hoe je daar op komt?? :confused:

adiltje
07-10-2003, 13:49
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT ah kom op toch man. jouw topic is niet eens een discussie waard. jouw niveau is te laag voor mij, dat heb ik allang door....... ik zal maar een eind maken aan "reageren op jou geslijm" Hier zie je heeft iemand het weer over niveau, heb je m'n topic hierboven niet gelezen dan. Voel je niet te hoog want dat ben je niet, internet rat.... Beetje stoer doen achter de computer, en iedereen maar alles wijs maken. Om zo maar ook een beetje aandacht te krijgen... Zo werkt het niet jongen o sorry gay was het toch.........

adiltje
07-10-2003, 14:10
Origineel gepost door LallaSoussia mooi maar rot vanbinnen... Dat is toch bekend!? Nou, jij draait ook alles om, het is net zo dat veeeeeeel mooie vrouwen nogal minachtend zijn naar mensen met een lagere marktwaarde, en dat geldt ook vr jongens hoor... Mooie jongens zijn ook al zo... Nu ja, ik spreek natuurlijk heel algemeen bekeken. Ik vind dus dat wat jij zei ,Adil, over schoonheid en respect net zoooooooooo vreemd als je zou zeggen dat de Aarde een platte schijf is. Het woord mooi daar kan je lang over praten. Tot een feit zal je nooit komen. Maar ik praat natuurlijk ook in het algemeen. Waar ik naar toe wou gaan is dat als je maar een klein beetje aan schoonheid hebt, je dat al snel wil laten blijken. En hierdoor onstaat dat overdeven gedrag... :zwaai:

Samiaaa
07-10-2003, 15:43
Origineel gepost door zahia Iedereen heeft respect voor mij dus zal wel aan mij schoonheid liggen....:D hiehiehie

soehaila
07-10-2003, 16:11
Origineel gepost door adiltje Ja Adiltje heeft weer wat ondekt, Het zit namelijk zo hoe mooier de vrouw, des te meer respect je van haar krijgt.... Ze zijn ook een stuk aardiger en hebben minder kapsones.. En voor de marokkaanse meiden die zich niet aangesproken voelen... Luister niet teveel naar je alter ego. Wees gewoon eens positief. Respecteer anderen en ga er niet vanuit dat jij alles bent. Voel je niet te hoog, :zwaai: neeh, sorry hoor maar ik ken ook niet mooi meisjes en die zijn ook gewoon aardig en die tonen ook gewoon respect :confused: een beetje vaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vind je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marrakchia_86
08-10-2003, 10:07
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT ik zoek aandacht, dat is mij gelukt.............. die krijg ik in overvloed.. en jij zoekt een liefje............... op yamsina ook nog haha (hoe laag kan je zinken)........ veel succes met je zoektocht....... lukt het je niet, dan ben ik nog steeds beschikbaar hahahahahahaha :Iluvu: Hey relax jongen, maar maak je je druk om, als hij vindt dat mooie meiden veel meer respect hebben als lelijke, dan mag hij dat toch denken. Ieder en zijn eigen mening.... oke? :D Ewa thala! :zwaai:

ZinSafi
08-10-2003, 11:40
Adil. Ik vroeg mij af of je iets wilde bereiken met deze topic of dat je gewoon even je mening uitte en je afvroeg hoe andere erover dachten? Als jij een vrouw mooi vindt is dat hartstikke oke. Maar omdat jij dan een bepaalde voldoening krijgt bij het feit dat je met zo'n vrouw mag leven, denk jij dat het met respect te maken heeft. Je hebt mooie vrouwen en minder mooie vrouwen. Je hebt geen LELIJKE vrouwen want iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier. Thalla.

Pagina's : [1] 2