Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Grootste junk van Yasmina

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

SaraZena
11-08-2002, 19:55

Wie is volgens jullie de grootste junk van yasmina? Wie zit er 24 / 7 op Yasmina? Stem nu!!!

nime
11-08-2002, 20:04
Origineel gepost door sabrinat Wie is volgens jullie de grootste junk van yasmina? Wie zit er 24 / 7 op Yasmina? Stem nu!!! Sheraz !!

Dida
11-08-2002, 20:06
hahahahahha jammer dat ik het niet ben je had deze poll een maand geleden motten maken damn dan was ik de grootste junkie ciao Baby ;)

Wamen
11-08-2002, 20:06
Ik vind remii hij heeft precies geen leven :rolleyes:

Safira75
11-08-2002, 20:07

enne....wat wiont de grootste?

Safira75
11-08-2002, 20:07
heeeeeeey ik sta bovenaan....dubieuze eer:D:D

SaraZena
11-08-2002, 20:08
Origineel gepost door Crazy_Baby hahahahahha jammer dat ik het niet ben je had deze poll een maand geleden motten maken damn dan was ik de grootste junkie ciao Baby ;) Ik heb jou er express niet bij gezet, je bent net terug :D Volgende maand een nieuwe poll :zwaai:

SaraZena
11-08-2002, 20:13
Origineel gepost door Timoucha Dat wil ik ook wel weten ja................. :p daar ga ik even over nadenken :D Ik heb al iets in gedachten...maar dat hou ik nog even voor me :zwaai:

Miss_Banana
11-08-2002, 20:15
Origineel gepost door sabrinat Ik heb jou er express niet bij gezet, je bent net terug :D Volgende maand een nieuwe poll :zwaai: En ik weet zeker dat jij dan ook ertussen staat. Je nieuwe avatar is echt lief trouwens!

Teaser
11-08-2002, 20:16
Ik zal mijn best doen en de volgende poll winnen insallah.

remii
11-08-2002, 20:16
Origineel gepost door Wamen Ik vind remii hij heeft precies geen leven :rolleyes: en dat moet jij zo nodig zeggen , achtelijk debielen-kind ... en by the way ..de laatste tijd intereseer ik me bijna alleen in serieuze topics die inhoudelijk van maatschappelijke of actuele aard zijn , heel wat anders als dat monotome gejank van jou !!

SaraZena
11-08-2002, 20:21
Origineel gepost door remii en dat moet jij zo nodig zeggen , achtelijk debielen-kind ... Niet schelden op mijn topic AUB!!!!! :kwaad: En ik weet zeker dat jij dan ook ertussen staat. ben sinds de laatste dagen weer erg actief...ish niet goettt :D Je nieuwe avatar is echt lief trouwens! thanks girlyy ;)

Sheraz
11-08-2002, 20:31
Origineel gepost door remii en dat moet jij zo nodig zeggen , achtelijk debielen-kind ... en by the way ..de laatste tijd intereseer ik me bijna alleen in serieuze topics die inhoudelijk van maatschappelijke of actuele aard zijn , heel wat anders als dat monotome gejank van jou !! ahum serieuzee topics??Mwuhahaha :D(Ben jij ook zo grappig in het echt(naar het schijnt niet ;) ) Plaatjes plakken daar ben je wel goed in. :zwaai: Sabrinat,Voel me vereerd dat ik erbij sta :verliefd:

Sheraz
11-08-2002, 20:37
Origineel gepost door nime Sheraz !! Wel wel wel hoor wie het zegt ;) Sabrinat over here nog een JUNK! Namelijk: NIME!!!!!!!! :stout:

remii
11-08-2002, 20:46

Origineel gepost door Sheraz ahum serieuzee topics??Mwuhahaha :D(Ben jij ook zo grappig in het echt(naar het schijnt niet ;) ) Plaatjes plakken daar ben je wel goed in. :zwaai: Sabrinat,Voel me vereerd dat ik erbij sta :verliefd: ohhh..begin je weer .....hier ik heb bloemen voor jou ... :) ps. niet stemmen op mij he .... :D http://www.mainstreetmom.com/cards/images_easter/full/bouquet.jpg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6