Bekijk originele versie : Waarom nemen ze altijd suiker mee?!
DieselGirly
07-10-2003, 12:11
Vroeg het me mannetje....hij zei...Zodat de thee meteen kan worden gezet...:maf:
Vroeg het toen aan een goede vriend.....hij zegt weer...suiker is zoet...zaama dan ga je van elkaar houden... :confused:
wat weet jij hierover.....
en owh ja en henna stond voor REIN......... :o
Origineel gepost door DieselGirly
Vroeg het me mannetje....hij zei...Zodat de thee meteen kan worden gezet...:maf:
Vroeg het toen aan een goede vriend.....hij zegt weer...suiker is zoet...zaama dan ga je van elkaar houden... :confused:
om ons vrouwen op die manier zoet te houden
DieselGirly
07-10-2003, 12:13
:haha:........Echt?!...:nerd:
laydeeh2die4
07-10-2003, 12:21
:giechel: Hahaha meisjes zoet
LQwaad4life
07-10-2003, 12:25
ze3ma na de suiker gaan jullie op shahr al3asal
inderdaad... heo meer suiker hoe zoeter het huwleijk.....dara staat het voor. en daarnaast was vroeger suiker peperduur en alleen mensen met floes konden het zich premitteren. dus het was ook een beetje status...en status werd traditie...
Maroc_oogjes
07-10-2003, 12:40
Origineel gepost door DieselGirly
Omdat Zout TE GoedKoop Is ... :confused:
hoe meer suiker je mee brengt des te meer thee het vrouwtje voor je moet gaan maken..... :hihi:
Dat brengt zoetigheid tussen de beide families daarom suiker!
shirien85
07-10-2003, 13:04
Origineel gepost door Maroc_oogjes
Omdat Zout TE GoedKoop Is ... :confused:
hahahhaahhah dat is wat ik zelf ook denk :hihi: :hihi:
Origineel gepost door adiltje
hoe meer suiker je mee brengt des te meer thee het vrouwtje voor je moet gaan maken..... :hihi:
ja ja :rolleyes:
Maroc_oogjes
07-10-2003, 13:17
Origineel gepost door shirien85
hahahhaahhah dat is wat ik zelf ook denk :hihi: :hihi:
Ja Tog .. :p
DieselGirly
07-10-2003, 14:38
:nerd:
weten jullie nog meer dergelijke tradities.....waarom ze dat dan doen??!
Tinkelbel
07-10-2003, 15:40
ik had een keer op school een site gemaakt en daar had k als onderwerp marokaanse buidloft voor gekozen en toen ben k informatie gaan zoeken over marokaanse bruidloft en me moeder had me verteld dat suiker word meegnomen omdat suiker wit is en wit staat voor geluk
kusjes sweet mocro
Origineel gepost door sweet mocro
ik had een keer op school een site gemaakt en daar had k als onderwerp marokaanse buidloft voor gekozen en toen ben k informatie gaan zoeken over marokaanse bruidloft en me moeder had me verteld dat suiker word meegnomen omdat suiker wit is en wit staat voor geluk
kusjes sweet mocro
en als ze nou bruinsuiker meenemen? kifesch?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.