Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huis-aan-huis bladen: regio Haaglanden (Den Haag, Delft, Zoetermeer ..etc)

kwin
06-08-2007, 21:18

Ik ben op zoek naar verspreiders van huis-aan-huis bladen in de regio Haaglanden: Delft, De Lier, Den Haag, 's-Gravenzande, Maasland, Monster, Naaldwijk, Rijswijk, Schipluiden, Wassenaar, Wateringen, Zoetermeer, Pijnacker-Nootdorp en Leidschendam-Voorburg. Ik wil graag een folder verspreiden en ik ben geintereseerd in mensen die mijn folder willen verspreiden.

kwin
09-08-2007, 22:20
Laat ik de vraag anders stellen: Kennen jullie Marokkanen die distributiepunt (folders, ..etc) hebben ijn Haaglanden

SirIsaacNewton
11-08-2007, 00:41
Ik studeer in Delft...Ken met andere woorden veel studenten bij mj op de universiteit misschien kan ik wel helpen...Studenten zijn snel bereid zoiets te doen...PM en leg me uit wat voor bladen, hoeveel stuks, welke termijn, etc.. Greetz

Reclamehaaglade
01-12-2011, 15:41
Geachte heer, Toevalig was ik aan het googleën toen ik uw vraag zag. Wij hebben ons bedrijf gevestigigd in Den Haag en verspreiden folders en kranten in de regio Zuid Holland. Wij zijn gevestigid aan de Koperwerf 27 te Den Haag. Ons Telefonnummer is 0703913913. Graag zouden wij met u in contact komen. Met vriendelijke groet, R. El Najjar