Bekijk originele versie : wat vinden jullie van playerss??
ilias_18
07-10-2003, 11:03
Wat vinden jullie van players??
Niet dat ik er 1 ben... :iblies:
Origineel gepost door ilias_18
Wat vinden jullie van players??
Niet dat ik er 1 ben... :iblies:
weet je het zeker??
Player Fore Life...:D
Play ze zal ik zeggen doe ik ook altijd met mario...:D
die bestaan toch helemaal niet of wel?
Origineel gepost door smahen
die bestaan toch helemaal niet of wel?
van welke planeet kom jij nou weer??
en dit is voor de players....PLAY ZE , ALS ZE WILLEN DAT JE MET ZE PLAYED!
voor jou een vraag en voor mij een weet ik ken de hele ter PLAYER niet is dat zo raar dan ?
voor jou een vraag en voor mij een weet ik ken de hele ter PLAYER niet is dat zo raar dan ?
wees blij dat je ze niet kent, maar
ook nooit van gehoord?
jewel maar elhamdoelilah ben nog nooit persoonlijk met ze in aanmerking gekomen jij wel????
Een player is naar mijn mening iemand die met handige truukjes, loze beloftes en woorden de ene na de andere meid het bed in weet te krijgen om ze vervolgens weer net zo hard te dumpen.
bedankt voor de term!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes
jewel maar elhamdoelilah ben nog nooit persoonlijk met ze in aanmerking gekomen jij wel????
ik hamdoelillah ook niet...mijn man is mijn eerste en inshallah ook mijn laatste
Een player kan trouwens ook met 1 term worden samengevat: S>L>E>T!
Origineel gepost door Maleeqa
Een player kan trouwens ook met 1 term worden samengevat: S>L>E>T!
hahaha..JUIST! :goedzo:
hoop het ook voor je meid mabroek!:boogie:
Marrakchia_86
07-10-2003, 12:08
Hoezo; Wat vinden wij van Players?
Sommige jongens vinden zichzelf een echte Player... ZEHME!!! Terwijl ze nog nooit een wijf hebben gehad. Zehma stoer lopen, opscheppen over hun zogenaamde ervaringen met meiden!
Dus wat vindt ik van Players, echte players dus, die geen praatjes hebben maar echte daden, ik geef ze een compliment!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.